زندگی من

سلام و صبح بهاری بخیر☘️

سال نوی همگی مبارک 🌻

عجب گرد و خاکی گرفته اینجا 🧐

بالاخره طلسم شکسته شد و بعد از یه مدت طولانی شروع کردم به نوشتن.

امیدوارم همگیتون حالتون خوب باشه و روبراه👌

 

از دل ۳۴ هفتگی براتون مینویسم و دیگه چیزی نمونده که به خط پایان برسم.

توی این مدت دوبار تست قند دادم و نرمال بود شک  خدا البت با قرص و رژیم.

۳ ماه هم وزنم ثابت موند و اضافه نکردم تا این هفته ی اخیر ک ۱ کیلو اضافه کردم انگار.

بیبی هم روند رشد خودش رو طی میکنه و در سونوی آخر یکهفته تفاوت دیده شد بین سن سونو و سنی ک دکتر محاسبه میکنه.

بخاطر همین لیدی میل تجویز شد تا بچه بیشتر وزن بگیره.

طعم جالبی نداره، با اینکه کاکائوییه ولی خب تهش یه مزه ی گندی میده🥴😣 و خب من زورکی میخورمش🙄

 

قبل از عید یکهفته بشدت مریض شدم و دیگه داشتم از دست میرفتم، اونجا حدود ۱ و خورده ای کیلو وزن کم کردم ک مدام نهی میشدم و میگفتن نباید وزن کم کنی.

گفتم بابا اضافه میکنم میگین چرا ، کم میکنم میگین چرا🙄

 

خلاصه ک اینطور...

توی روزای عید یه مسابقه ی هفتسین برتر برگزار شد منم شرکت کردم عکس هفت سینمو فرستادم و نفر سوم شدم😁

 

همینطور درهم برهم دارم مینویسم🤪 هرچی تراوش میکنه از مغزم منتقلش میکنم اینجا ، بی ربط و با ربط😎

 

اینروزا با انقباضات براکستون هیکس🤔 که مختص همین ایام هست دست و پنجه نرم میکنم.

شکم بشدت سفت میشه برای لحظاتی و بعد رها میشه

چندین بار در شبانه روز تکرار میشه و دردناکه ، احساس میکنم

اگر چاقو بزنم به شکمم در اون لحظه ، عین هندوانه ی رسیده یه صدای خرچ مانندی میده و خودش باز میشه🥴

بیبی هم خودش رو سفت میکنه داخل شکم و همه جوره فشار میاره بسته به پوزیشنش.

یا با باسن مبارکش فشار میده یا با سر زانوهاش.

وقتی توی این حالت باشم یه قدمم نمیتونم بردارم ، هر کجا که باشم😖

در حد نیازش لباس براش گرفتم تا ان شاالله بدنیا بیاد بعد ببینم تپل مپلِ یا ریزه میزه.

بیشتر لباسهاش زیر دکمه س...

رختخواب و لوازم بهداشتیش هم گرفتیم.

دیروز به اصرار حنا رفتیم پستونک و شیشه براش خریدیم.

اینقدر ذوق میکرد... همش قربون صدقه میرفت.

همش میپرسه چند روز دیگه مونده؟؟؟؟؟

 

 

امسال عید از مهمونی دادن معاف بودم.

یعنی کل این مدت بارداری رو همینطور بودم.بخاطر شرایط خاص و رنگارنگی ک داشتم.

البته این موضوع چالشهایی برام داشت اما اهمیت ندادم😎

 

دیگه از چی بگم براتون؟🤔

مراقبتهای پزشکیم توی سال جدید شده دو هفته یکبار.

و از هفته ی ۳۵ باید هفته ای یکبار نوار قلب از بیبی گرفته بشه بخاطر داروی دیابت ک مصرف میکنم.

همین الان ک‌دارم مینویسم داره مشت و مال میده مامانش رو

مشت و مالِ دردناک🤕

نمیدونم و یادم نمیاد برای حنا هم اینشکلی بودم یا نه🧐

 

بله.

اینم از این.

ممنونم از همتون ک جویای حالم بودین🥰

سعی میکنم بیشتر بنویسم🌻

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۶)

مدت زیادی بود وبلاگ‌های دوستامو نخونده بودم دیروز یه چرخی زدم دیدم عه خیلی وقته ننوشتی بعد داشتم فکر میکردم نکنه به دنیا اومده؟ بعد هی فشار میاوردم به مغزم ببینم یادم میاد چند ماه شد یا نه 😁 

به سلامتی ایشالا چشم روی هم بگذاری این روزا هم میگذره و میگه خرچ و میاد بیرون 🤣 

بارداری واقعا سخته هر روز یه مسئله و چالش. خیلی صبر میخواد... که فقط از ما خانما برمیاد این صبوری :)

پاسخ:
آخی😊الهی😊

قربونت برم عزیزم
خرچ رو خوب اومدی👌😁😅

دقیقا همینطوره👌👌👌

سلام بر رفیق کم‌پیدا یا شایدم ناپیدای خودم🧐🙃 

چشمام درخشید وقتی ستاره‌تو دیدم :)

خب این‌همه رژیم گرفتی، سه ماه هم وزن زیاد نکردی خب معلومه بچه هم کمتر وزن می‌گیره دیگه، ولی بیشترین وزن رو همین ماه آخر می‌گیرن، سعی کن چیزایی که روی وزن بچه اثر داره اگر برای دیابت خودت بد نباشه، بیشتر بذاری توی برنامه‌ات، الان خاطرم نیست چیا بود یه سرچی بکن، گوشت کبابی بیشتر بخور...

خب عکس هفت‌سینت رو برای ما هم میذاشتی چی می‌شد؟😢 

ای جونم به نینی دیگه داره خودشو آماده میکنه بیاد بیرون، داره کش و قوس میده خستگی در میکنه، ان‌شاءالله به موقع و به سلامتی بیاد توی آغوشت و بیای از دغدغه‌های مراحل بعد برامون بگی🥰🤩 

آخیش، خوندنت خیلی کیف داد، تند‌تند بنویس...

انگار منم درهم‌برهم پیام نوشتم برات😁

پاسخ:
سلام سلام عزیزم💜
ای جان...ممنونم.

آره دیگه .... چاره ای نبود
امیدوارم که بتونه وزن اضافه کنه.
باشه چشم سرچ میکنم.

😅 میذارم.... توی یه پستِ عکسی😁

آره حسابی داره کش و قوس میاد
ممنون ان شاالله😊

عزیزمممممم.... چشم سعی میکنم.
خیلیم عالی بود👍👌
  • راسینآل نوشت
  • نوروزت مبارک عزیزم 
    ایشالا که جفتتون سالم باشید و به راحتی این روزا هم سپری بشه :)

    پاسخ:
    ممنونم ریحان جانم☘️
    قربونت برم عزیزم❤️💜❤️

    سال نوت مبارک مامانی

     

    ان شالله این روزای آخرم بسلامتی طی کنید و زایمان راحتی داشته باشی

     

    آخی ذوق کردن حنا

    پاسخ:
    همچین سال نوی شما غزل عزیزم💜

    ان شاالله🙏💜🙏 ممنونم😘

    🥰🥰🥰🥰 اونکه اصلا یه حکایت جدا داره😅

    سلام مامانی جان.

     

    به به چه با سلیقه که با وجود معافیت ها همچنان هفت سینش برنده شده. آفرین بهت.

     

    امیدوارم این چند هفته آخر هم به خیر و خوشی سپری بشه و پسری رو به سلامتی در آغوش بگیری و این ماراتن ختم به خیر بشه. 

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت🌜

    ممنون عزیزم ، من خیلی علاقه دارم به چیدن هفت سین😁

    قربونت برم ان شاالله💜🙏💜

    سلاممممم

    روزی چندبار به اینجا سرمیزدم

    دیگه یقین کردم گل پسر دنیا اومده و مشغول بچه داری هستی

    بعد با خودم گفتم یعنی چنددقیقه هم نمیشه بیاد و خبر بده از سلامتی خودش و گل پسر؟

    خلاصه آخری ها ناامید شدم که امروز شادم کردی

    امیدوارم به زودی زایمان خوبی در پیش داشته باشی و برامون از روزهای مادر دو بچه بودن بنویسی

    پاسخ:
    مونای عزیزم🥰🥰🥰
    حسابی شرمنده ام کردی

    قربونت برم
    باید بیام از تجربه ی شما و آرامش استفاده کنم😁😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی