زندگی من

امرور... همین امروز صبح

که مثل همیشه براش موسیقی گذاشتم

فهمیدم اونقدرا هم قوی نیستم که روزی بخوام با نبودش کنار بیام.

موسیقی های با کلام و بی کلامی که تا ابد فقط منو یاد اون می اندازه.

وقتی موزیک پخش شد و سیل اشکهای من با هق هق روانه شد فهمیدم چقدر میتونه سخت باشه

شنیده بودم که میگن خدایا ، هیچ کس رو با بچه اش امتحان نکن،

اما اینقدر نزدیک لمسش نکرده بودم😥

 

دیروز رفتم پیش فوق تخصص بارداریهای پرخطر.

گفتم ریسک آزمایشت بالاست ، اما نقطه ی امیدواری سونوی غربالگریت هست که هییییچ مشکلی درش نیست ، حتی یک ابهام یا یک چیز مشکوک کننده.همه چیز طبیعیه.

میتونی هم امینوسنتز کنی هم سلفری بدی.

تجویز من با توجه به سونوهات ک مشکلی ندارن اینه که سلفری کفایت میکنه و دیگه نمیخواد ریسک خطرات آمینو رو هم به جون

بخری.

گفتم باشه ، هرچی شما بگید.

از ساعت ۳ تا ۷ توی مطب نشسته بودم و دیگه دلم داشت از درد میترکید.

رفتیم ازمایشگاه... دکتر تاکید کرد که تا قبل از هفته ۱۹ باید جواب بیاد ک اگر مشکلی داشت ، بشه کاری کرد😔

آزمایشگاه گفت اگر اورژانسی بخوایم انجام بدیم برات نهایتا یکهفته ، ده روز طول میکشه😑

چاره ای نبود ، هنوز اونموقع هم ۳ ، ۴ روز وقت هست و بهتر از زمانهای طولانی تره.

۴ تومن هزینه انجام ازمایش شد.

خدایا اونی که نداره هزینه کنه باید چکار کنه؟؟؟ باید قیدش رو بزنه؟ و تن به این ریسک بده؟

دکتر میگفت خیلیا انجام نمیدن اما تو که تا اینجا اومدی و همون غربالگری ها رو هم کامل انجام دادی و بهت آلارم داده شده ، ادامه ش هم انجام بده.هرچند اگر هم اینو نمیگفت من انجام میدادم.

 

تا ۵ ، ۶ ماه پیش این آزمایش میرفت آلمان انجام میشد اما الان توی ایران این امکان بوجود اومده که انجام بشه.

 

کاش روزی برسه که جواب این نوع آزمایشها در کمترین زمان انجام بشه ، یکهفته ، ده روز زمان زیادیه برای انتظار😣

  • مامانی ...

نظرات  (۶)

سلام عزیزم.میدونم سخته ولی توکل کن  به خدا و بسپار به خودش...

ان شاءالله که چیزی نیست🙂❤

پاسخ:
سلام ریحانه جان.

همینکارو کردم ، امیدوارم بتونم روی توکلم بمونم🙏💜

عزیز مهربونم 

هق‌هقت موقع پخش موسیقی... ترس از نبودنش... چقدر برام فهمیدنیه... چقدر ملموسه.... منم با تو اشک می‌ریزم😭

و من چقددددر دلم روشنه به جواب آزمایشت که خیالت رو راحت میکنه ان‌شاءالله 

افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد 

 

خدایا خدایا خدایا دل دوست عزیزم رو آروم کن به بزرگیت، به رحمتت، به خدایی‌ات، به خدایی‌ات❤️❤️❤️

 

پاسخ:
قربون چشات😥

نمیدونم آرامش جان
خودمم خییییییلی دلم آرومه امیدوارم ک همینطور بشه.


ممنونم عزیز دلم💋🥲🥲🥲
  • بهی ستوده
  • امیدوارم هر چیزی که براتون بهترین هست همان پیش بیاد

    پاسخ:
    ممنونم دوست عزیز🙏💜

    امان از این عشق مادرانه.....امان از این بلاتکلیفی بین بودن و نبودن

    دست و دلم به نوشتن نمی رفت اما خوندمتون

    منتظر خبرهای خوب هستم

    پاسخ:
    😔
    ممنونم مونا جان🙏
    ان شاالله به امید خدا💜

    واقعا مادری خیلی چیز یگانه ایه ... انقدری که فرق نمیکنه اون بچه عنوز تو دلت باشه نوزاد باشه مدرسه ای باشه یا خودش نوه دار هم شده باشه ...

     

    عزیز دلم توکل به خدا که از هر مادری مهربان تره .

    پاسخ:
    همینطوره مینا جان🥲


    🥲💜🥲💜
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام ****** جان.

    صبحت بخیر عزیزم؟حالت چه طوره؟

    پستت رو خوندم و از ته دلم دعا کردم که جواب آزمایش عالی باشه و خیالتو راحت کنه.

    به خدا توکل کن که انشاالله بهترینو برات قرار میده.

    میبوسمت.

    پاسخ:
    سلام گلم
    خوبم ، شکر خدا.

    قربونت برم ، مهربون💜

    ان شاالله🙏🙏🙏
    💋💜

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی