زندگی من

جواب آزمایش غربالگری دومم اومد.

ریسک سندروم دان ، مثبت !!!!

باید برم امینوسنتز...

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

عزیزدلم انشاالله که هیچی نمیشه و جواب منفیه‌.نمیخوام دلداری بیخودی بدم بهت اما من خیلیارو دیدم که ریسکشون توی غربالگری مثبت میشه و توی آمینوسنتز منفی میشه.فکر کنم به خاطر پهن بودن تیغه ی بینی باشه که به شک میندازه که سندورم باشن و خب خیلیاشون واقعا نیستن و بی مشکل به دنیا میان.

اگر لایق باشم حتما برات دعا میکنم که خیالت هرچه زودتر راحت بشه.🙏

پاسخ:
عزیز قلبمی آوا جان
ممنونم از دلگرمیت🙏
همینطوره منم موارد زیادی دیدم ، امیدوارم که
منم جزو همونها باشم.
پناه بر خدا...

ممنونم از لطف و محبتت🙏💜🙏

خدایا

وقتی همه چیز را به تو می‌سپارم،

نورِ بی‌کرانِ تو در من جریان می یابد؛

و دعایم به بهترین شیوه‌ی ممکن متجلی می‌شود...

پس هم‌اکنون خود را در آغوش تو رها می‌کنم،

تا تمام آشفتگی‌ها و سردرگمی‌هایم،

در حضور امن و گرمِ تو،

به آرامی ذوب شوند و از میان بروند...


عزیزم نمی‌تونم بگم نگران نباش بالاخره نگرانی داره اما نگرانی‌هاتو بسپر به خودش و دلتو آروم کن❤️❤️

پاسخ:
راهی غیر ازین ندارم
اگر داده که بوسیله ی من پا به این جهان بگذاره میذاره
و اگر هم ماموریت و وجودش برای مدت کوتاهی بوده
که هیچ....
من نه در موندنش و بودنش نقشی دارم و کاری از دستم بدمیاد
نه در نبودنش.
راهی جز صبر و پذیرش ندارم.
به امید خودش مسیر رو ادامه میدم تا ببینم
منو به کجا میبره.
فکرم مشغوله ولی دلم آرومه.
سپردمش به خودش.


ممنونم از نیایش عالیت
  • یاسی ترین
  • می‌دونم میای میگی اشتباه بود 

    این دکترا فقط تن آدمو میلرزونن :/ البته خب باید احتیاط کنن ولی تو دلتو محکم کن به رحمت خدا ♥️

    پاسخ:
    فدای تو یاسی جونم...
    امیدم به خداست.
    ان شاالله که همینطور میشه

    سلام عزیزم.

     

    معمولا تو بارداری های بالای 35 سال چنین ریسکی وجود داره در غربالگری که پس از آزمایش تخصصی همه چیز کاملا نرمال دیده میشه.

     

    انشالله که میایی به زودی میگی که غول این مرحله رو هم پشت سرگذاشتی. 

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت
    ان شاالله که مال منم علتش همین باشه صبا جان.

    امیدوارم🙏🙏🙏🙏

    دیروز سلفری دادم یکهفته ده روز دیگه جوابش میاد😑

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی