زندگی من

سلام به همگی، روزتون بخیر و ممنون از تبریکهاتون⭐🙏⭐

 

روزی که سونو داشتم یه شوک بزرگ قبلش بهم وارد شد و اونم این بود که دکترم گفت

احتمال داره که لارم باشه سرکلاژ بشی🤒

برو سونو بده تا طول سرویکست مشخص بشه.

حاضر بودم چندبار زایمان کنم ولی سرکلاژ نشم🥺

با یه حالی رفتم سونو😶

اول غربالگری رو انجام دادم و بعد هم اون یکی رو.

در نهایت دکتر سونوگراف گفت طول سرویکس در حد نرمال هست .

همونجا یه نفس راحت کشیدم.

 

مشکل جدیدم زخم دهانه ی رحم هست🤕 بعلاوه ی فشار خونی که مشکوکه به سمت بالا و سردرد🥵

جدی جدی پکیجم داره کامل میشه.

یکی یکی مرحله ها رو دارم رد میکنم تا برسم به غولش😅😎🙁

 

 

هیچ وقت فکر نمیکردم اسم انتخاب کردن برای پسر اینقدر سخت باشه🤯

هیچ اسمی به دلم نمیشینه☹ حتی اون قبلی ها😑

شایی بخاطر اینه که توی فامیل و اطرافیان همه ی اسمها هست و دیگه انگار هیچی باقی نمونده😅

خیلی فکرمو مشغول کرده...

حنا سفت و سخت پاشو کرده توی یه کفش و میگه آدرین😶

به اسم هیچکدوممون که نمیخوره ، هییییچ... به دلمم نمیشینه😐

 

کم کم دارم به لحظات ملکوتیِ وزنت زیادی داره میره بالا هم نزدیک میشم😎

فردا باید برم پیش کارشناس تغذیه🥸

 

خلاصه که اینطور....

اینم شرح مختصری از ، وی...

 

  • مامانی ...

نظرات  (۲)

آخی عزیزم

چقدر می‌چسبه خوندنِ دغدغه‌هات مامانی جون :)) خلاصه دستت درد نکنه که می‌نویسی از احوالاتت😘

از فشارخون نگو که غول بی‌شاخ دم من هم بوده توی بارداریم!

در مورد اسم هم نگران نباش اونی که باید باشه یهو خودش میاد میشینه وسط قلبت عزیزدل :))

مراقب خودت باش🥰

پاسخ:
😊😊😊 خواهش میکنم عزیزم
🥺🥺🥺 خیلی بده من بعضی غذاها رو که مبخورم بعدش سر درد میگیرم
بعد فشارمو که میگیرم میبینم بالاست اما در حالت عادی همون ۱۲ ایناس ، گاهی هم ۱۰.

اره واقعا... یهو سر و کله ش پیدا میشه.
عجله م یه مقدار خبیثانه ست😈میخواستم انتخاب کنیم که جلوی پیشنهادات و دخالتهای احتمالی گرفته بشه😈

فشار و قند خون پایین پکیج من بود!سر زینا یادم هفته ۲۵ ام تقریبا یک روز تکون نخورد هرچی شیرینی هم‌می خوردم بی فایده بود به خاطر  فشار پایینم بود 

مقوله اسم خیلی سخت

هویت فرد و خب هیچ نقشی در انتخابش نداشته و حتی ممکن از اسمش بیزار هم باشه

یک اسم خوب میشینه تو دلت مطمئنم

زینا اسم روشنا رو گذاشته بود دونه برف!حالا خوب چله تابستون دنیا اومد!!!!!

پاسخ:
اره دیگه هرچیزی نرمالش خوبه
نه بالا و پایین.👌

اوهوم.... برای حنا اینقدر سخت نبود🙄

ان شاالله😉🙃

ای جاااانمممم🥰🥰🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی