زندگی من

لذتی که توی خوردن نون خامه ای و رولت اونم صبح ناشتا بعد از  چندین دوره رژیم هست

توی هیچی نیست😁 باور کنید🙃

مخصوصا اینکه شب قبلش هم مهمون داشتی و خونه رو کردی دسته گل و خوابیدی حالا صبح شده و چشاتو باز کردی به روی این دسته گل😊

بنظر شما نباید جایزه ام شیرینی باشه؟

با ۲ تا دونه شیرینی که وزنم بر نمیگرده ، هوم؟

همینا رو داشتم به خودم میگفتم موقع خوردن.

همچین خودمو مجاب کرده بودم که اگه کل جعبه شم میخوردم بعید میدونم عذاب وجدان میگرفتم😌

شایدم یه پیاده روی برنامه ریزی شده از قبل برلی امروز ، ازین سر شهر به اون سر شهر هم بی تاثیر نبوده باشه.

یعنی چون به پیاده رویِ اختیاری دارم امروز، دیگه هر غ... دلم میخواد میتونم بکنم😄

بعدازینکه معده ی مبارک رو با خوردن شیرینی ناشتا غافلگیر کردم حالا نوبت اینه که فکر کنم توی مسیر پیاده رویم چی بخرم😅

این وسواس خرید هرزگاهی میاد سراغم البته قبلا خیلی بیشتر بود اما الان خیلی کمتر شده...فقط فکرش میاد و میره😆

اما قبلا باید عملی میشد😎

 

 

۱) آقایون شما هم به رنگ موهاتون کار دارن؟

یعنی به اونا مربوطه که میخواید موهاتونو رنگ کنید یا نه؟

 

۲)دوست دارید یه روش رااااحت و در عین حال سریع بهتون معرفی کنم برای کاهش وزن؟

 

 

 

 

●●● و اما لاغری....

خدمتتون عرض کنم که زحمت میکشید هر صبح ناشتا

دو ق غ خ خاکشیر رو با آب ولرم(دقت کنید که ولرم باشه) +

دو ق غ خ گلاب+ یک ق غ خ آبلیمو نوش جان میکنید و بعدشم

تا یکربع نیم ساعت صبحونه نخورید.

بشددددت و سرعت چربی سوزه.

یکی از دوستام با همین روش ۱۱ کیلو کاهش داشته😮😮😮

من خودمم امتحان کردم و خیلی راضیم.

بعد ازینکه رژیمم تموم شد خب با اینکه هنوزم رعایت میکردم

۱ کیلو چاق شدم ، همون یک کیلو رو با این روش کم کردم باز.

بنظرم آسونترین و بی درد سر ترین راهه.

البته که یه مقدارم حجم غذاتونو در کنارش مدیریت کنید و بعد از یکماه نتیجه ی شگفت انگیزش رو ببینید.

در طول این مدت هم قشنگ متوجه کاهش سایز و وزن میشید.

شکم رو خیلی عالی کوچیک میکنه.

من چیزی نمونده شکمم تخت بشه😁😎

حالا برید انجام بدید و حالشو ببرید.

اگرم گلاب و آبلیمو نخواستید ،میتونید فقط خاکشیرش رو بخورید اما با اون دوتا بهتره.

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

سلام.

۱.نه اصلا.ولی ترجیحش موی مشکی هست.

من چون خودمم مشکی دوست دارم خیلی ساله رنگ نکردم.

۲.بوگو بوگو😁😁😊

پاسخ:
سلام به روی ماهت😊

۱) اوشون هم ترجیحش موی مشکی هست دیگه😁

۲)باشه باشه😊
بزار ببینم چقدر متقاضی پیدا میشه🤪

آقای میم هرگونه تغییر در از بلوند به تیره یا برعکس رو اصلا متوجه نمی شه!!!!

لطفا بگو من هفت کیلو مونده برگردم به وزن قبل بارداری ام و هیچ گونه کم نمیشه

پاسخ:
😮😮😮 در این حد؟؟؟ اینم یه نعمتیه از جهتی😄😄😄

چشم میگم😊

اینجوری که تو نوشتی لذت خوردنش از همین کلمات هم بهم منتقل شد😋 

۱) اینکه چه رنگی باشه مهمه ولی اینکه بخوام رنگ کنم نه! 

۲) ممنون از توصیه‌ی بجات، من که تو این مدت ۶ کیلو کم کردم با رعایت خوراک و پیاده‌روی ولی اینم امتحان میکنم که بیشتر کم بشه:)) 

 

+ میگم اگه کد امنیتی ارسال پیام رو برداری خیلی خوب میشه‌ها😅

پاسخ:
😄😄😄😄

اوووووکی... همسر منم اولش هی میگه رنگ موهای خودتو دوست دارم
رنگ نکن و اینا ولی بعد رنگ بدش نمیاد اما این جمله ی دیگه رنگ نکن بعد ازین
رو حتما میگه🤭
من دوست داشتم اصلا کلا کاری نداشته باشه به این کارا... والا...موی منه به اون چه🤪



وای چ عااالی
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی