زندگی من

سلام...

از چهارمین روز تابستون و خنکای عجیب اول صبحش🌻

بالاخره هفتهی گذشته با تموم بالا و پایینهاش گذشت و امروز و اینهفته رو با احوالات تازه

تحویل گرفتم.

دلخوری و ناراحتیم فردای همون روزی که پست گذاشتم

به پایان رسید اما نیرو و انرژی ای که از دست داده بودم

رو طول کشید تا دوباره به دست بیارم.

یکی دیگه از پیچ و خمهای زندگی رو پشت سرگذاشتم ...

و میدونم که اولین پیچ و خم نبود و آخریش هم نیست.

درسهامو گرفتم... اندوخته هامو توی کوله بارم گذاشتم

و دوباره بلند شدم و راه افتادم.

درسهای با ارزشی که هیچ مدرسه و دانشگاهی ، جز زندگی بهمون یاد نمیده.

 

 

خب بگذریم....

یکفهته ای هست که سریال this is us

رو شروع کردم. مدتهای زیادی بود که دوست داشتم ببینمش اما ازونجایی که هر چیزی زمان مناسب خودش رو داره و در بهترین زمان ممکن اتفاق می افته ، تا به امروز نشد.

خیلی زیاد عاشقشم ، اگر چه تازه وارد قسمتهای جذابترش شده اما این سریال فوق العاده س از هر لحاظ.

خیلی آموزنده س ، از نظر روابط بین زوجین، تربیت بچه ها ، رابطه ی والدین با بچه ها و ...

خلاصه که تند تند کارهامو انجام میدم به عشق دیدنش.

من عادتمه ... با شخصیتهای کتاب و یا فیلمها زندگی میکنم و کاملا توی حال و هواشون هستم😊

و این عادت و حال رو دوست دارم.

لطیفم میکنه...و هوشیار.

 

برای ۱ ساعت دیگه هشدار قطعی آب دادن بخاطر تعمیر...

خونه تمیز و البته کمی نا مرتبه ، فقط کمی.

پا شم یه جمع و جور کوچولو بکنم...

صبحونه رو آماده کنم...

بوی خوشِ غذا رو راه بندازم توی خونه ، بعدش بشیم پای لپ تاپ و ....

 

 

خدایا شکرت برای نعمت فراموشی...

شکر برای عبور...

که اگر این دو نبودند ، بشر در دم نابود میشد.

 

روزتون سرشار از عطر و طعم میوه ها و نوشیدنی های

تابستونی و خنکککک🍉🍏🍒🧃🧋🍹

  • مامانی ...

نظرات  (۲)

سلام رفیقِ جان🌸 

واقعا خداروشکر برای نعمت فراموشی و عبور، خوشحالم که دوباره بلند شدی و به راه افتادی... 

از این فیلمه تعریف کردی دلم خواست برم ببینم ولی حالا که نمیشه پر از شلوغی و دل‌مشغولی‌ام!! بمونه برای بعد ان‌شاءالله... 

الهی همیشه حال دلت خوب باشه و سرحال و پرانرژی باشی دوست خوبم💚🌱❤️

پاسخ:
سلام آرامش عزیزم💚
ممنونم خانم💜

آره خیلی قشنگه...
سر فرصت نگاهش کن🧡

همچنین عزیزم....
امیدوارم این روزهات خوب پیش بره💋💛

سلام سلام 

 

خدا رو شکر که عبور کردی و الان بهتری :) 

 

من این سریال رو دیدم و خیلی دوستش داشتم و خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم. خیلی آموزنده هست و خیلی به فکر وادارات میکنه!

لذت دیدنش گوارای وجودت :) 

پاسخ:
سلام صبا جان🍀
ممنونم گلم💋💜


دقیقا همینطوره...خیلی آموزنده ست.
عزیزمممم...مرسی😘🥰🥰🥰🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی