زندگی من

365 روز از من باز هم گذشت. روز هایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم، و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم..  روز هایی که دلی بدست اوردم و عشق ورزیدم، و روزهایی که دلی شکستم و …  روزهایی که دویدم تا برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن..  روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخگردون افتادم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم..  روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نارک کردم و نفرت بالا اوردم!! 

 

 به نظرم تاریخ تولد یک انسان صرفا روزی نیست که از بطن مادر متولد شده به نظرم یه آدم توی عمرش بارها و بارها متولد میشه مثلا هر بار که از ته دلش احساس خوشحالی میکنه … هر بار که بعد از یک زمین خوردن اساسی پا میشه و ادامه میده… اولین باری که عشق رو لمس می کنه… اولین باری که احساس ناب دوست داشتن پاشو به زندگیش میزاره … هر وقت از یک مسیر اشتباه برمیگرده یا زمانی که با خاطرات تلخش خداحافظی می کنه انگار تازه متولد شده … لحظه ای که با محبتش باعث شادی دلی میشه … یا جلوی شکستن قلبی و ریختن اشکی رو میگیره … یا هر وقت کسی رو با تمام وجودش می بخشه… هر روزی که سعی می کنه خوب باشه و هر شبی که با احساس رضایت از خودش می خوابه انگار تولد دوباره ست …

روز تولدم آغازی نو رویایی در بند اینجا پایان راه تمام امیدهای سالی است که گذشت.. و شروعی دیگر و هی تکرار و تکرار و تکرار.. گذر از زمان از عالمی به عالم دیگر از سازی به سازی، از رقصی به رقصی.

خوش باید بود دمی در میان ناخوشی که زندگانی این است…

 

# متن از خودم نیست.

  • مامانی ...

نظرات  (۶)

گلاب گلاب کاشونه      تولد مامی جونه:)

تولد عید شما مبارک!

ان شاءالله شمع صد و بیست سالگیتون درکنار نوه هاتون با دندون مصنوعی فوت کنید

:) 

پاسخ:
😄😄😄
ممنونم مریم جان💋💋💋
ان شاالله😁😄💜
مرسی گلم💓

تولدت مبارک عزیزم
حال دلت خوب ^-^

پاسخ:
ممنونم ریحان جان🧡💛💚

💋💋💋

سلام مامانی عزیز 

تولدت مبارک دوست خوبم، امیدوارم سلامت و تندرست و دلخوش آرزوهاتو زندگی کنی 

غم و بلا دور باشه از قلب مهربونت❤️🌱💜

پاسخ:
سلام به روی ماهت💋
ممنونم عزیز قلبم💚
متشکرم از دعا و آرزوی قشنگت😘😘😘😘😘

تولدت مبارک مامانی عزیز...حس می کنم  با گذر روزها داری لطیف می شوی،لطیف در اصطلاح عرفانی حالتی است که  فرد نور خدا را از خودش عبور می دهد و مانعی بین فرد و نور خدا وجود ندارد.

 

پاسخ:
مونای قشنگم....
بانوی پراحساس ، ممنونم ازت💜💜💜

ای جانم مونا.... ای جانم
تو خودت از جنس نور و پر از نوری که
اینها رو تشخیص میدی💕

خدایا من چقدر خوشبختم برای داشتن دوستهایی این چنین ناب💋💋💋💋

به به ببین اینجا چه خبره :)

 

تولدت مبارک دوست جدید و همسن من :)  تقریبا۴۰ روز از من بزرگتری :))

 

امیدوارم یه روز قشنگ در کنار عزیزانت داشته باشی. 3>

پاسخ:
صبا جونم...
مهرت از فرسنگها فاصله صاف نشست وسط قلبم💋
چقدددر عالی که همسن هستیم👌👌👌

قربونت برم مهربونم💜
ممنونم از محبتت🌿
شکر که شماها رو دارم.
زلال و پر از مهر💕

تولدت مبارک مامانی جان :(

پاسخ:
غزل جونم...
ممنونم عزیز دل💜💜💜💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی