زندگی من

سلام و شبهای پایانی اردیبهشت به خیر و سلامتی🧡💛💚💙

از یک عصر و غروب نسبتا پرکارِ متصل به شب😄 براتون مینوسیم.

گفته بودم آخر ماه یه سفر پیش رو داریم...

به امید خدا صبح شنبه عازمیم... مقصد هم مازندران

،یک سفر ارگانی.

یه سفر پنج روزه ی ۳ نفری😇

راستش من سفرهای سه نفری رو به سفرهای دسته جمعی ترجیح میدم ، آرامشم بیشتره...

 

امروز گفتم بهتره لیستم رو آماده کنم و کم کم چمدون رو ببندم چون فردا هم خونه نیستیم و شنبه هم صبح زود حرکت میکنیم، دیگه مشغول شدم و خودمو زدم به برق و به زور هم از برق کشیدم🤭

 

#خیلی وقت بود که میخواستم پست بذارم اما منم مثل خیلی از دوستهای دیگه گرفتار سکوت وبلاگی شدم😐

 

#توی ماه آینده  یه عروسی دعوتیم که هیییچ تمایلی

به رفتن ندارم ، برعکس ، همسر بسیار مشتاقه😏

 

#امیدوارم مثل سفر قبل چشمان بینا داشته باشم...

 

 

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

سفر به سلامت 

کلی خاطره خوب بسازین :) 

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم😘🥰💕

سلام مامانی جان 

سفر بخیر و سلامت 

به شدت منتظر سفرنامه‌ای با قلم زیبات هستم که با خوندنش مارو هم به یه سفر دلچسب مهمون کنی :)) 

دست پر برگردی ان‌شاءالله💚🌱

 

پاسخ:
سلام به روی ماهت.
قربونت بدم😘

ای جان💚چشم ان شاالله.

😘😘😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ******* جان صبحت بخیر عزیزم.

به به چقدر عالی...

سفرتون سلامت عزیزم.امیدوارم بهتون کلی خوش بگذره و با روحیه ی عالی برگردین.

برای ما هم عکس بذار و سفرنامه بنویس لطفا.

 

راستی عروسی برادرشوهرتو در پیش دارین؟

پاسخ:
سلام عزیزم...
ممنون🥰😍🥰😍

چشم ان شاالله😘


نه عزیزم ...
از فامیلهای  شوهره

ان شالله که خوش گذشته باشه

همیشه به جاهای خوب مامانی

پاسخ:
ممنونم‌گلم😘😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی