زندگی من

هرگز گمان نمیکردم که رفتن و ازدست دانی این چنینی حتی دلم را هم نلرزاند!!!

حالا چطور؟ نمیدانم.

این صبوری کی و از کجا آمد؟

تنها اشکی که ریختم بابت دردهایی بود که میکشیدم و دیگر هیچ.

گاهی فکر میکردم همانطور که از آمدنش در شوک بودم

حالا هم در رفتنش ، شوکه شده ام!

شاید هم وجود حنا قوت قلب بزرگی برایم بود!

 

هرچه هست ، امید که پذیرش باشد...

تسلیم باشد...

رضایت به رضایش باشد...

 

گاهی عمرها به همین کوتاهیست...

بطنش را که ببینی انگار داد و بعد دلش نخواست ، پس گرفتش و برد پیش خودش.

تا کی ، و در زمانی دیگر ، هروقت که باز دلش خواست....

شاید هم دیگر دلش نخواست!

 

شنیده ام که هر فرزندی قبل از اینکه در بطن مادرش جای بگیرد اول پدر و مادرش را نشانش میدهند

نمیدانم ما را دوست نداشت؟!

یا بودن در آنجایی که ازش میخواست جدا شود را به بودن کنار ما ترجیح داد و نیامده بازگشت!

یا سهم کسان دیگری باید میشد؟!

 

هر چه بود گذشت...

بختش سفید و طالعش بلند هرکجا هست و خواهد رفت.

 

امید به روزهای پیش رو...💜

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

چقدر تو قوی و صبوری دختر 

آفرین بهت 

چه خوبه که خالی هستی از حس‌های بد و پر از امیدی... امید به آینده‌ی روشن پیشِ روت که قطعاً اجر بزرگی در راهه برات بخاطر صبوریت، پذیرشت، تسلیم بودنت، راضی بودنت به رضاش❤️ 

هر چی خیره همون اتفاق بیفته ان‌شاءالله دوست خوبم🌱💚

 

پاسخ:
آرامش جان...
عزیزم...
قوی و صبور نبودم ، الانشم نیستم اما نمیدونم
چه حکمتیه که واقعا خالی ام!!!!
و البته پر از امید💜

ممنونم که اینقدر بهم لطف داری🙏🙏🙏

الهی آمین💕

خودمم این موقعیت رو تجربه کردم و الان نمیدونم چی بگم...

شاید خیلی کلیشه ای باشه ولی حتما حکمت و خیریتی توش بوده (:

پاسخ:
عزیزم حضورت اینجا بهترین چیزه
حتی اگر حرف خاصی نزنی.💕

حکمت....
تنها چیزیه که هیچوقت کلیشه ای نمیشه
همیشه در همه چیز جاریه💜💜💜

مامانی عزیز

من بچه اولم رو از دست دادم و خیلی سخت بود

اما سر روشنا فکر می کردم اگر مثل بچه اولم از بین بره چی؟

زینا رو محکم بغل می کردم و غم از دلم می رفت 

مادری کردن بعد از سقط انگار نیمه تمام می ماند،

برای من که بچه ی اولم بود پر از سوال بودم چرا؟

دکترم گفت خدا خودش غربالگری کرده

اما دلم آرام نمی شد تا آمدن زینا و بعد روشنا

دوتا گل به جای بچه ی اول

من که راضی ام به آنچه در مقابل از دست دادنش خدا به من داد

پاسخ:
مونا جان...
منم مثل شما اولین بچه م رو از دست دادم
و بعد خدا ، حنا رو بهم داد.
وجود حنا ، قوت قلب این روزهامه
 
چه حرف قشنگی زده دکترت💜

شکر...
همیشه راضی باشی عزیزم.
خدا برات نگهشون داره🌻💋

عزیز دلم دوست خوبم 😍😍😍🥺🥺🥺 دلت هر لحظه آرام‌تر و گرم‌تر ...

از دست ما که کاری برنمیاد...

ولی خب خودت خیلی قوی هستی و آگاه.

امیدوارم باهاش کنار بیای هر چه سریع‌تر به روال قبل برگردی.

می‌دونی ما زنا حتی اگر صد تا بچه هم داشته باشیم...

حس و حالت قابل درکه 🌹

پاسخ:
یاسی مهربونم ممنونم ازت💕💕💕

تو بمن لطف داری عزیزم🙏

قربونت برم ...ممنون💜🙏

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی