زندگی من

درست چند قدم مانده تا بهار...

حالا که میروم تا سالی جدید رو تحویل بگیرم...

گویا خدا، هم زمان با شکفتن شکوفه ها و جوانه زدن درختان

جوانه ای را در بطن من قرار داده و نوید روییدن به او داده💕💕💕

 

قدمت مبارک ... جان مادر💜

 

 

 

*غیر از خودم و همسرم کسی مطلع نیست

اما نتونستم به شماها نگم💕

 

  • مامانی ...

نظرات  (۱۰)

مباااااااااااارک

عزیزم🌸

پاسخ:
ممنونم مونا جان💜💚💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اییییی جانممم مبارک باشه ****.

قدمش مبارک باشه برای سه تاتون.خیلییی خوشحال شدم😘

پاسخ:
فدات بشم💚💜🧡
ممنونم💋💋💋

مبارک باشه:)دختر بود اسمش بهار بزار

پسر شد اسمشو بهادر بزارین

:))

سال نوتون مبارک باشه 

مامانی؟:) چه رژیم ها گرفتی! 

 

پاسخ:
ای بلا برده😅😅😅😅
حالا بهار یه چیزی اما بهادر😆😆😆

ممنونم گلم.همچنین🥰❤

😅😅😅😅 همش ب فنا رفت

اگه پسر شد نوروزم گزینه خوبیه!

من باز فکرمیکنم اسم های مرتبط تری پیدا میکنم واسه نی نی:))

پاسخ:
🤣🤣🤣
از دست توووو😆

ای جانم 😍

پس بگو یه خبرایی بود کم پیدا بودی🥰🥰

بیخودی درس و مشق و بهونه میکردی😁😜

پاسخ:
💜💜💜

نه ریحانه جان ، واقعا نمیدونستم
خودمم تازه متوجه شدم

عه وا..........

چه باحال چه خبر خوبی 

وای مبارک باشه عزیزم ... حالا من چرا اینقدر ذوق کردم خوشحال شدم .... 

مبارک باشه قدمش ان شالله با خودش طراوت و سرزندگی و شادی و سلامتی و یک عالمه خیر و برکت به زندگیتون بیاره 

پاسخ:
😁😁😁

فدات بشم عزیزم💕
ممنونم.
ای جانممم💋

الهی آمین، الهی آمین💜💚💙💛

عزیزم برات خیلی خوشالم 
قدمش مبارک باشه ^-^ 

پاسخ:
قربونت برم ریحان جان😘😘😘😘😘😘😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خدارو شکر به سلامتی

این آقا پسر متولد آذر خوش قدم باشه

حالا چرا من فکر کردم پسره؟!!!😮 حتما پسره

امیدوارم سالم و خوشگل باشه جنسیت مهم نیست

اما خوشحالم برات خیلی

یادمه برای باردار شدن سر **** خیلی اذیت شدی و دعا کردیم

خدارو شکر که نی نی داری

تبریک میگم

برای منم دعا کن که دلم شاد بشه

خوب نیستم این روزا😔

پاسخ:
عزیزم...
مینای قشنگم ، امیدوارم دلت شاد بشه💚💚💚

تحلیلهات جالب بود برام😅

آره خیلی اذیت شدم
الانم فعلا استراحتم تا ببینیم چی میشه🙄
برام دعا کن مینا

سلااااااام وای ببین اینجا چه خبره 🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍😍😍😍😍😍 خدایا چه خوب 

مبارک باشه مامانی جان 

ایشالا به سلامتی این دوران رو بگذرونی و نه ماه بعد ما هی بیایم بگیم زاییدی؟ زاییدی؟ 😁

 

الهی که قدمش براتون در از آرامش و عشق باشه 😍😍😍😍

 

چه سال نویی😌 منم سر آلما همچین عبری داشتم :)

 

عیدت مبارک مامانی جون

 

 

پاسخ:
ممنون یاسی جان

مامااااانی به توانِ دوی عزیزززززم😘💖 

وای خدا چقدر خوشحال و ذوقزده شدم، یادمه توی اولین پیام‌هایی که تو اولین روزهای پیدا کردنت بهت دادم، می‌گفتم دومی رو بیار😄

خداروشکر هزار بار شکر، چه خبر خووووبی بود عزیزم، دلمو شاد کردی...

پستت برام رفته بود اون پایینها و اصلا متوجه ستاره‌ی روشنت نشده بودم 

مراقب خودت و دلبرِ تو دلیت باش❤️💚❤️

 

 

پاسخ:
ممنونم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی