زندگی من

یه دوش دلچسب...

گرمای بخاری...

عطر دلنشین پرتقال...

و سبکتر شدن فشارهای روزهای اخیر

همه و همه دست به هم دادن تا بعد از روزهای زیادی

نوشتن رو از سر بگیرم.

بارها اومدم صفحه رو باز کردم که

بنویسم اما نشد.

صبح میگفتم ، شب! شب میگفتم صبح!

وقتی هم از نوشتن روزهای زیادی بگذره انگار خیلی سخت میشه نوشت.

صبوری و خونسردی در برابر درسها و کلاسهای حنا رو تا حدودی از دست دادم😑

حوصله و اعصابم نمیکشه و ازین بابت ناراحتم و خودم رو تحت فشار میذارم.

اوقات خلوت کردن با خودم و رسیدگی به کارهایی که دوست دارم رو از دست دادم و حسابی افتادم توی گود زندگی!

 

رژیمم همچنان در جریان هست و حدود ۲۰ روز دیگه از دوره ی تستم باقی مونده و هم اکنون در وزن ۶۰ کیلوگرم به سر میبرم.

متاسفانه دارم توی بخش ورزش و پیاده رویش ، سستی میکنم.

از خیلی جهات تنبل شدم و میشه گفت در این مقطعی که الان هستم رضایت چندانی از خودم ندارم.

بزرگی میگفت ، خوبه که انسان از خودش راضی نباشه ، چون اونوقت میشه از خود راضی!

 

خلاصه که اینطور.

کم کم داریم به عید هم نزدیک میشیم...

جایی نوشته بود یکی ، دوبار دیگه پ.ر.ی.و.د بشیم عید شده🤭😅

خرید کردنهای عید رو دوست دارم و معمولا توی بهمن ماه خریدهامو انجام میدم اما هرگز از شلوغی های اسفند غافل نمیشم😁

امسال هم که خونه تکونی ندارم شکر خدا🤲

فقط در حد تمیز کردنهای روتین👌

 

دیگه از چی براتون بگم؟؟؟

بیشتر وقتم به نوشتن مشق و دیکته و روانخوانی میگذره.

این مدت هم که فصل امتحانها بود و الحمدلله حنا خوش درخشید.

 

فعلا برای شروع همین مقدار رو بپذیرید تا ببینیم چی پیش میاد💜🌹

  • مامانی ...

نظرات  (۸)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ********.

صبحت بخیر عزیزم..

چه خوب که برگشتی.منتظرت بودم..

خوشحالم که حالت خوبه و خسته نباشی عزیزم.

چه خوب که حنا هم امتحاناشو با موفقیت پشت سر گذاشت.امیدوارم تو همه ی مراحل زندگیش موفق و سربلند باشه....

 

مواظب خودت باش خانومی.

روزت بخیر.

پاسخ:
آوا جانم...
با کامنتهات شرمندم میکنی....
مدتیه خاموش میخونمت و نتونستم کامنت بزارم😔

فدات بشم🌹

ممنونم عزیزم ، همچنین💜

چشم
تو هم همینطور گلم😘

سلام بر دوست کم‌پیدا مثل خودم😀 

آفرین مشق‌هاتو خوب بنویس امتحاناتو خوب بخون امسال مدرک کلاس اول ابتدایی رو بگیری😂 

والا ما دوباره این راهو داریم با بچه‌هامون طی میکنیم و مدرک دوباره باید بهمون بدن!!!

نگو از خونه‌تکونی که من کلی کار دارم خوش‌به‌حالت که از این یکی فارغی :))

پاسخ:
سلام سلام خانم خانما...
اینو خوب اومدی👌

اره والا...

حالا منم میگم ولی خب موقعش که بشه معلوم میشه🤭😁

منم رضایت چندانی از خودم ندارم توقعاتی دارم که دلم میخواد انجام بدم برای خودم و فردای خودم 

 

مامانی جسارتا روم به دیوار اصلا با آفتابه مسی منو کبود کنید بابت سوال شخصیم ،قبل رژیم وزنتون چقدر بود؟:)

 

 

پاسخ:
امیدوارم که بتونی به خواسته هات برسی عزیزم🙏😘💜

😅😅😅 از دست تو مریم....
من برخلاف سایر خانمها از گفتن سن و وزنم هییییچ ابایی ندارم☺️
عزیزم ۶۵ و ۵۰۰ بودم😉

آفرین مامانی عزیز!

کم کردن پنج شش کیلوی آخر اضافه وزن اصولا کار سختی که از پسش براومدی!

من هم از خودم راضی نیستم،از تابستون که کرونا گرفتیم کلا از دور خارج شدم!

افتادم تو گود مدرسه ی زینا و راه افتادن روشنا که علاقه ی زیادی به جابه جا کردن وسایل و خط خطی کردن کتاب و دفتر زینا داره

متاسفانه زینا هم برای نوشتن مشق هاش یک مادر بیکار باحوصله میخواهد!

تازه داشت مدارس حضوری می شد و من صبح ها وقت و اعصاب راحت داشتم که دوباره مجازی شد!

به نظرم این دوره ها هم می گذره هرچند حال خوبی به آدم نمیده

 

پاسخ:
ممنونم مونا جان💖

امیدوارم بزودی همه به روال عادی زندگی برگردیم🙏💜

واسه پنج کیلو ناقابل اون رژیم رستم کش تحمل کردین؟؟ 

 

قدتونم اگه بهم بگین دیگه مادری درحق من تمام کردین:)

پاسخ:
😂😂😂😂
آخه بیشتر کم کنم خیلی  بد میشم بهم نمیاد
وگرنه توانایی ش رو دارم😁😋

۱۶۸ دخترم😁😂😘

برم خجالت بکشم !

 

من قدم 160 وزنم 58

 

شرم باد این تناسب اندام را ، تف به هرچی خوراکی چاق کننده س!

پاسخ:
😂😂😂😂
از دست توووو

خیلیم خوبی😉♥️

سلااااااام من اومدم دوباره 😂

آدم وزن شما رو می‌شنوه شرمنده میشه 🤣

کاش بدانی که ۶۰ تو آرزوی من ۸۷ است 😭

شروع کردم کم‌خوری ولی باید جدی‌تر باشم میدونم کم میکنم 👌 بعد میام از قلل فتح شدم میگم ایشالا 

یه کوک بزنم ورزش رو هم شروع کنم حله 🤣

 

به خدا شما مامانای بچه مدرسه‌ای دار جاتون وسط بهشته خیلی سخته 

 

اون دو تا دوره و نزدیکی عید و خونه تکونی رو چرا یادمون آوردی نامرد 😂😂😂

پاسخ:
سلام سلام خوش اومدی🥰💋

😂😂😂

اراده ت رو قوی کن... اگر کسی هست که با هم هماهنگ کنید
و انجام بدید ، اون حس رقابت خیلی موثره.

😂😂😂😂😂
ان شاالله.

😩😩😩 هفته ی پیش رو هم که کلا مجازی شد.

😂😂😂
پوززززشششش

کجایی مامانی جان؟! 

کم پیدایی بانو! بیا از وزن‌های کم شده‌ات و تمیزکاری‌هات بگو ما چاقای تنبل به خودمون بجنبیم یکم😂😂😂

پاسخ:
🤭😅😂🤭😅😂

درگیر درس و مشقم آرامش جان💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی