زندگی من

سلام ظهر سه شنبه بخیر.

بالاخره تولد حنا از راه رسید.

بله ، فردا تولدشه و پونزده نفری مهمون دارم.

بخشی از خریدها رو انجام دادیم مونده میوه کیک و غذا که ان شاالله

فردا صبح انجامشون میدیم.

خونه هم که تمیزه فقط یه جارو و گردگیری بکنم

کافیه. باید اینکار هم امروز انجام بدم بعلاوه ی اینکه حموم هم بریم.

خب همسر تا شب سرکاره و فرصت کافی دارم.

ناهار فردامم اگه بشه شب آماده میکنم که دیگه فردا کارم کمتر باشه.

امیدوارم همه چیز خوب برگزار بشه.

 

بعد از نوشتن پست باید برم سراغ تکالیف حنا...

امروزم که کلاسشون مجازی بود و حسابی ازم انرژی گرفت.

جارو بزنم... یه دستی هم به سر و روی آشپزخونه بکشم.

بعدم دوش بگیرم.

امیدوارم تنبلی نکنم و سر وقت انجام بدم.

 

همسر هم ۲ روز مرخصی داره.البته بیشتر میخواسته بگیره که موافقت نشده😎

بنابراین فردا و پسفردا خونه ست.

ان شاالله پنجشنبه با یه پست «تولد به روایت تصویر» خدمت میرسم🤭.

 

برم تا حس کار و فعالیت دارم به کارهام برسم.

 

مراقب خودتون باشید😘✋

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

  • یاسی ترین
  • ای جانم عزیزم ♥️

    خسته نباشی خانوم

    ایشالا کلی بهتون خوش بگذره 

    من عاشق مهمونی و تولدم 

    منتظر عکسمممممم 

    تولدت مبارک حنا کوچولو🎊🎊🎊🎊

     

     

    پاسخ:
    ممنونم یاسی جان💜💜💜

    ان شاالله🙏😘
    ☺️☺️☺️

    ممنوووون🥰😊💞

    تولد گل دخترت مبارررررک مامانی 

    ببوس روی ماهشو😍😘 

    ان‌شاءالله الان همه کارات به موقع انجام شده و داری کیف میکنی :) 

    خوش بگذره بهتون💚❤️ 

     

    پاسخ:
    آرامش قشنگم ممنونم ازت🥰💕🥰💕

    خیلی تشکر عزیزم😊😘😘😘

    سلاممم عزیزم خوبید؟ من شروع کردم ب خوندن وبلاگتون امکانش هست ک بهم رمز پست هاتونم با بازی ریاضی بدید لطفا

    ١٢٣٤٥٦٧٨٩

    پاسخ:
    سلام ممنونم
    من هیچ شناختی ازتون ندارم عزیزم
    بعلاوه ی اینکه شما وبلاگ هم ندارید🤷‍♀️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی