زندگی من

سلام صبح همگی به خیر و شادی...

حنا رو فرستادم مدرسه و بالاخره فرصت نوشتن پیدا کردم.

 

توی این روزهایی که گذشت ،شب یلدا رو پشت سرگذاشتیم و یه دورهمی ۱۳،۱۴ نفره

خونه ی پدربزرگم.

اگرچه خودشون در قید حیات نیستن اما گرما و عشق

خونشون هنوز ادامه داره.

چندین ساله که پدربزرگها و مادربزرگهام فوت شدن.

 

توی این روزهایی که گذشت به ترتیب اول حنا مریض شد

بعد همسر و بعد هم خودم.

شکر خدا خیلی سخت نبود ، در حد سرماخوردگی ۴، ۵ روزه.

 

از رژیمم بگم که ۳ دوره ی اول رو با ۵ کیلو کاهش پشت سرگذاشتم و الان دیگه درخواست کاهش ندارم و میخوام توی همین وزن بمونم که اینم برنامه ی غذایی خاص خودش رو داره.

 

این از روزهایی که گذشت.

و اما روزهای پیش رو...

توی هفته ی آینده تولد حنا رو داریم و یه مهمونی ۱۴، ۱۵ نفره که امیدوارم به بهترین نحو برگزار بشه🙏💜

 

پست بی کیفیتی بود ، میدونم.

اما معمولا بعد از مدتی ننوشتن ، دور از انتظار نیست.

 

روز خوش و ایام به کام🙏💜

  • مامانی ...

نظرات  (۷)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****** جان.

صبحت بخیر عزیزم.

خوبی؟
کامنت خصوصیت رو گرفتم دختر.مرسی از حرفات.

چشم سعی میکنم از اتفاقات زندگیم درس بگیرم و تجربه بشه برام.

و اینکه خوب کردی پست نوشتی.اصلا هم بی کیفیت نبود.خب تو از اولم جزیی نویس نبود و مطالب رو کلی مینویشتی.منم سبکتو دوس دارم و هرکسی برای خودش سبکی داره.

خوشحالم که مریضیتون زیاد شدید نبود و زود خوب شدین.

من و میثمم همینطور شدیم...اول میثم مریض شد چند روز بعدش من.البته برای من درحد آبریزش بینی و یکمی بیحالی بود و خیلی سبک بود و زود خوب شدم.

اون طرف هم که عمه و عموی مامانم مریض شدن.بعدش مامان منیر که پیش اونا بود.بعدشم مامانم از مامانش گرفت و ... خلاصه که این روزا هرطرفو نگاه میکنی همه مریضن.اما امیدوارم این مریضی برای هیچ کس طولانی و اذیت کننده نشه.

 

خداروشکر که برنامه ی کاهش وزنت هم خوب پیش رفت.افرین به اراده ت و موفق باشی دختر.

 

روزت بخیر و شادی.

پاسخ:
سلام به روی ماهت.

تعجب کردم کامنتم خصوصی بوده...
حتما دستم خورده.
مهم اینه که تو خوندیش🥰

آفرین👌

آره من کلا اهل جزئی نویسی نیستم اما کسایی که با جزئیات
مینویسن رو خیلی دوست دارم😅

اخی...بلا دوره...
آره الانا خیلیا سرما خوردن
حالا یا سرماخوردگی و آنفولانزاست یا ا میکرون🤔

ممنونمممم🥰😘😊

💜💜💜💜

سلام.عه چه باحال تولد حنا چندمه؟ تولد نبات ۱۵ دی ۹۳ هست.احتمالا جمعه جشن تولد بگیریم براش‌.

الهی همیشه به شادی و دل خوش (:

پاسخ:
۲۲ دی ۹۳
بسلامتی🤩🤩🤩
تولدش پیشاپیش مبارک💖💖💖💖

قربونت برم.
همچنین💜

عه پس نبات یک هفته از حنا بزرگتره.چه با حال 😍🤭

پاسخ:
😁☺️🤪💜
خدا نگهش داره برات💜

جانمم حنا هم مثه من دی ماهیه

زنده باشه و سلامت خدانگهدارش باشه

تولدش هم خیلی میارک باشه 😍💚

پاسخ:
به به... پس توام دی ماهی هستی👌💖
ممنونم مینا جان💜🙏💜
قربونت برم💕

تولد تو هم مبارک عزیزم🌹🌹🌹

این بی کیفیت بود؟! ما به این میگیم فول اچ‌دی😂 

مبارک باشه تولد گل دختر سایه پدر مادر بالا سرش باشه الهی💖😘 

 

پاسخ:
😅😅😅😅

ممنونم عزیزدلم💕🙏💕
قربونت برم همینطور بچه های گل شما🙏🌹

سلام مامانی عزیز

خیلی بهت سر زدم نبودی

چه خوب که اولش به خوبی گذشت

من و روشنا هم درگیر سرماخوردگی خفیف هستیم

با بخور و اکالیپتوس سر می کنیم شبا

تولد دی ماهی جان مبارک

زینا دقیقا دوماه بزرگتر از حنا حان🎊🎉

پاسخ:
سلام مونا جان💞
آخی...عزیزم😘

بلا دوره ان شاالله🙏💕

ممنونممممم🥰😘🥰😘🥰😘

ای جااان🤩🤩🤩
خدا حفظش کنه🙏💞
  • یاسی ترین
  • ای جونم تولد 😍😍😍😍😍🎊🎊🎊🎊🎊

    مبارک باشه عزیزم 

    بی‌کیفیت نبود، کم بود 😂

    بعدا جبران کن

    مفصل بنویس برامون 😌

    پاسخ:
    ممنونم یاسی جون😘😍😘😍😘

    😁😂😁😂😁😂

    چشم🤭☺️💜

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی