زندگی من

سلام ...

شب بخیر🌙

امروز اینقدر سرد بود و همینطور بارونی که نشد برم بیرون

خب دلم میخواست خریدم رو امروز انجام بدم که منتفی شد.
 میخواستم پیاده برم که پیاده روی هم کرده باشم

منتهی خیلی سرد بود و منصرف شدم.

در عوض یه کار دیگه کردم😎

رفتم موهای نازنینم رو کوتاه کردم.

موهای بلوندم که تا آرنجم بودن.

اونم تا کجا؟؟؟ کوتاه کوتاه کوتاه

یه جورایی مدل مردونه!

خب اولین بار نیست که این کار رو میکنم.

حداقل ۳،۴ بار این چند سال اخیر این کارو کردم.

۲ سال پیش که ۲ سانتی کوتاه کردم🤭

خلاصه...

در یک حرکت انتحاری کوتاهشون کردم و بعد یه رنگ از تناژ قهوه ای کردم.

امیدوارم این تغییر و تنوع باعث بدست اوردن انگیزه برای تغییرات اساسی تر بشه🙂

 

در حال حاضر آقا مامانی در خدمت شماست😁

 

اینم جزء هدایای تولدم حساب کردم😋

حالا فردا پسفردا هم میرم پیشنهادات شماها رو میخرم😁

 

شب خوش🌠

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

وای چه خوب چه تنوع باحالی :)) مبارک باشه💚🌹

پاسخ:
ممنونم آرامش جان☺️☺️☺️

توی ارایشگاه داشتم با مینا چت میکردم
بعد گفت اولین باری که رفتی حموم زیر دوش و کیف کردی
از نبود موهات یاد من کن😅
گفتم همچین میگی آدم حس میکنه میخواد بره زیارت😂

به به مبااارکههه

پاسخ:
مرسی عزیزم💗💗💗

مامانیییییی

یادم گفتی به موهات کلی رسیدی تا آنقدر بلند شد!

من خودم سابقه دار این حرکت انتحاری کچل کردن!در سال های اخیرم،

سه سال قبل آخرین باری بود که موهام رو کوتاه کردم

هربار یک بار سنگین روانی روی شونه هام بود و طاقت وزن موهام رو نداشتم

یادم بعد از اولین بچه ام که سقط شد تا دوسال بعدش که زینا دنیا اومد موهام کوتاه بود،بلند می شد می رفتم کوتاه می کردم

یکبار بنفش بادمجونی کردم،یکبار مش

عکس هام رو می بینم باحال بودم 

یکی از دوستام شوهرش بهش گفت دفعه ی بعد موهات رو کوتاه کردی میری سرباز خونه🤭🤭🤭😬

راستی چرا فکر می کردم تهرانی؟؟؟

 

پاسخ:
آره مونا جان همینطوره
تازه چند ماه قبل هم کلش رو هایلایت کردم
واسه عروسی خواهرم😎

پس تو هم ازین کارا میکنی😁
منم میشه گفت یه بار روانی رو داشتم حمل میکردم.

والا با این هزینه ها دیگه موی بلند درد سر.
موی کوتاه رو هر روز میشه ی رنگ کرد اما موی بلند ....

😂😂😂😂 چه باحال گفته.

نمیدونم🤭🤔
  • یاسی ترین
  • اااااا مبارک 😍😍😍😍😍

    پاسخ:
    مررررسی😁😘💟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی