زندگی من

🧷آبان هم تمام شد...

و حالا از پاییز محبوبم فقط یک ماه دیگه باقی مونده.

بنظرم زیبایی پاییز بیشتر توی آبان مشهوده.

مهر ، با وجود زیبایی ای که اسمش داره هنوز هم توی خودش ردی از تابستون داره.

آذر هم میره که دست زمستون رو بگیره.

این وسط ، آبان قلب پاییزه ،برگریزان و بارونهاش دلنشین تره انگار.

خیلی دلم میخواست متولد پاییز باشم اما خب نشد، حتی دخترم هم پاییزی نشد.

ولی تولد دیگه م اتفاقا توی پاییز شد و این خیلی برام لذت بخش و دوست داشتنیه ، اگر اشتباه نکنم ۱ آذر ۹۷💜

حالا به همین مناسبت میخوام برای خودم یه هدیه کوچولو بگیرم☺️

یه فکرایی توی سرم هست... ببینم چی میشه😉

 

🧷از اخرین پستی که نوشتم ، همه چیز عادی و معمولی

پیش رفته تا الان.

تا کجا و کی باز بیوفتیم توی دست انداز...

این کلاسهای مجازی و سر و کله زدن با بچه ها و مسئولیت اموزش دادن باعث شده خیلی نتونم به خودم سر و سامون بدم و یه جورایی تسلطم روی خودم کمتر شده ، بخاطر همین گاهی اوقات یه چیزایی از دستم در میره.

مثل امروز.

 

 

🧷زمزمه ی بازگشایی مدارس به گوش میرسه...

از یه لحاظ خوبه...

از یه لحاظ نه.

اینکه بچه ها برن سرکلاس خوبه اما اینکه خدایی نکرده

مریض بشن یا ناقل ، خوب نیست.

 

 

🧷 کتابهای الکترونیکی با ارزشی بمناسبت هفته ی کتاب یا رایگان شدن ،یا تخفیفهای خوبی خوردن ، ازین فرصت استفاده کنید.

کلی کتاب نخونده دارم که دلم پر میکشه براشون.

متاسفانه مشغله ها فرصت نمیدن برم سمتشون.

 

🧷 اگر رنگ بودید ، دوست داشتید چه رنگی باشید و چرا؟

 

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

سلام :) 

خوشحالم که از دست‌اندازها عبور کردی و راه هموار شده فعلاً... حالا تا دست‌انداز بعدی خدا بزرگه؛ یه کمک‌فنر خوب نصب کن😂  

 

من اگه رنگ بودم بنفش بودم... بنفش مخلوطی از قرمز و آبیه... منم گاهی به سرعت و گرمای قرمزم و گاهی به آرامی و سرمای آبی💜

پاسخ:
سلام به روی ماهت🌷

😂 اینو خوب اومدی
هم کمک فنر خوب میخوام و هم اینکه لنت هام رو هم عوض کنم😅

منم بنفش رو دوست دارم.
تفسیرت قشنگ بود🥰

اتفاقا خیییلی ها اطراف من متولد پاییز اونم آذر هستن

 

خدامنو ببخشه ولی یبار ته توشو دراوردم دیدم این اذرماهی ها ثمره تعطیلی های نوروزن!

:)

 

من عشق میکنم به فکر خودتون هم هستین

 

یکی از رسالت های من غرزدن سر مامانم میباشد هرچی میگم بابا بچه هات وقت ازدواجشونه یکم به فکر خودت باش فایده نداره! 

من اگه رنگ بودم نارنجی دلم میخواست رنگ خرمالوئه:)

 

مامانی جان میتونم رمز داشته باشم؟

پاسخ:
آخی🥰

از دست تو😅😂😅😂😅😂

اگه خودمون ب فکر خودمون نباشیم هیچکس نیست.

مامانا...
بفکر همه هستن غیر از خودشون

آخی...🧡
من عاشق خرمالوئم.

میفرستم عزیزم

راستش من اصلا پاییز رو دوست نداشتم،به نظرم بهترین فصل برای متولد شدن بهار و با ارفاق تابستان بود،

اما یکدفعه زد و آبان شد ماه پرخاطره برای ما،عروسی مان و تولد زینا

حالا آبان را خیلی دوست دارم حتی بیشتر از ماه تولد خودم 

روشنا هم که تابستانی شد دیگر همه فصل ها به یک اندازه برایم ارزشمند شدند،

من رنگ صورتی ام،صورتی شکوفه های بهار،توی لباس هایم،وسایلم و عطری که می زنم همه مشهود که من عاشق گل هستم🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

برای ما که حضوری شدن به ضرر مان شد،به جای هفته ای دو روز ،هفته ای یک روز می روند مدرسه!

پاسخ:
من خودم متولد بهارم...

آخی...🙂
خدا نگهشون داره برات.

صورتی💗🌸
چقدر خوب که گل دوست هستی.

جدی!
من نمیدونم دیگه این هفته ای ۱ روز چه صیغه ایه!؟؟!!!
بچه های مردمو‌ مریض میکنن فقط.
خب صبر کنید تموم که شد مثل ادم باز کنید مدارس رو.
هنوزم روزی بالای ۱۰۰ نفر دارن فوت میشن
و این دیگه عادی شده انگار.
خدا خودش مراقب بچه هامون باشه🙏
  • یاسی ترین
  • چه خوب که گذر کردی از اون روزا 😍

    کمک فنر😂😂😂 خواهر ما جلوبندیمون چند بار عوض شده کلا 

     

    منم که رنگم رو اسممه😁

    پاسخ:
    ☺️🧡

    😅😅😅 از دست تو یاسی😂

    ای جان💜

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی