زندگی من

سلام و شب بخیر...

ساعت ۲۲ و ۳۸ دقیقه ی چهار شنبه شب هست

حنا ،بچه مهندس میبینه ، همسر سر کاره و من هم بالاخره فرصت

پیدا کردم برای نوشتن.

 

بوی شلغم سوخته پیچیده توی خونه🤭

پاییز و زمستون که میشه یه کار به کارهام اضافه میشه

و اون پختن لبو و شلغم و کدوحلوائیه!

امشب شلغم گذاشتم بپزه منتهی یه کوچولو سوخت.

خلاصه که خودتون دیگه تصور کنید فضای خونه چقدر مطبوعه😎

 

خدمتتون عارضم که دهمین روز رژیم رو سپری کردم.

حالا ببینیم نتیجه چی میشه.

یه مقدار کارم زیاد شده.

از صبح که پای کلاسهای آنلابن هستیم ، اونکه تموم میشه تازه باید نهار و ردیف بکنم.

غذای خودم که عموما جداست.

بساط سالاد و میوه ها و میان وعده هام رو باید راست و ریس کنم.

بعد هم ناهار میخوریم و بعد از ناهار شستن ظرفها و جمع و جور کردن آشپزخونه.

اگر بشه یه تام کمی میخوابم وگرنه تکالیف حنا رو انجام میدیم و ارسال میکنیم.

حالا موقع درست کردن شام رسیده و مراسم شلغم و لبو پزون.

تا پاسی از شب هم دستم بند اینهاست و نهایتا ۱۱ و نیم

جان به جان افرین تسلیم میکنم🥱

تا چشم به هم میزنم ، صبح میشه و ۷ ، ۷ و نیم بیدار میشم و این پروسه تکرار میشه.

گاهی وقتا کلی از کارهام رو یادم میره انجام بدم ، از بس شلوغم.

چند روزی هم چالشهای سنگینی با حنا داشتم که در نهایت ، دیروز آمپر چسبوندم و هر آنچه شرط بلاغ بود گفتم😤

فعلا که نتیجه داده... تا ببینیم چی میشه.

 

اونقدر که از رسیدن ۵ شنبه و جمعه ها خوشحال میشم از هیچی خوشحال نمیشم.

راحت و آزاد در اختیار خودمم و البته به کارهای عقب افتاده م میرسم.

هفته ی پیش از ساعت ۱۰ و نیم صبح ۵ شنبه تا ۴ عصر از ورودی خونه تمیز کردم تااااا اتاقها و دیگه همه جا.

در طول هفته که فرصت نمیکنم ، چشم امیدم به اخر هفته س.

اینهفته رو اما میخوام فقط استراحت کنم و کمی به خودم برسم.

 

خلاصه که حسابی روزهام فشرده ست.

تنها لحظاتی که برای خودم هستم موقع پیاده رویه ، که هندزفری میزارم توی گوشمو میرم بیرون از خونه.

 

در هر حال خداروشکر...

 

💜

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

عه چه جالب ما هم بچه مهندس میدیدن جوجه‌هامون :) 

امان از این شلوغی ها که خودش معنای زندگی و نشاطه...

دلت به خوشی‌ها مشغول💚

 

+ دیدم یه بویی میاد نگو بوی شلغم بوده😂

پاسخ:
😁😊

اولش عادت به این شلوغی نداشتم
و دست و پام رو گم کرده بودم ، الانم همینطور
اما کم کم دارم بهش عادت میکنم.
یهو چند تا کار باهم میریزه سرم🤕

مرسی عزیزمممم💜

+😁😅😁😅😁😅

چه خوبه که برای خودتون وقت میزارین 

:)

 

منم میخوام رژیم بگیرم ازشنبه!!

 

پاسخ:
قبلترها بیشتر وقت میذاشتم
یه روزایی رو کلا دلی میگذروندم
هرچی و هر طور ک دلم میخواست.
ولی الان که وقتم آزاد نیست خیلی کمتر شده.

ان شاالله😅

وای خدا از وحشتناککککک‌ترین بوها 😷 

لامصب نمیره از خونه 😂😂😂 من خودم رکورددار سوزوندن هستم 

لبو هم وقتی میسوزه قابلمه رو داغون می‌کنه دیدی؟ میچسبه نمیره 

چقدر خوب که این چیزا رو می‌خورید ما هم همیشه پاییز و زمستون میخوریم.

کدو حلوایی به‌به 

هم خوشمزه هم بسیار مفید 

من که فعلا به روی خودم نمیارم و رژیم گرفتن و خدای نکرده زبونم لال ورزش رو هی دارم به تعویق میندازم 

حالا بعضیا لاغرنا ولی باز دوست دارن رژیم بگیرن 

واه واه 😒😒😒😒😂😂😂😂😂

همین روزای شلوغ خیلی بهترن مامانی جان 😍 بعدا این بچه‌ها برن خونه چه خلوت میشه...

کلی وقت داریم کتاب بخونیم حالا مگه صبح شب میشه؟؟؟ 😂

پاسخ:
وای اره یاسی🤭
قابلمه ای که شلغم درست کردم توش مسی بود
و به سختی پاک شد😖
آره لبو هم وقتی میسوزه خیلی بد میشه ظرفش.

آره خدایی خیلی مفیدن من همیشه میخوردم اما اینبار توی رژیمم نیست
و نمیتونم بخورم☹️

ان شاالله از شنبه🤭

😅😁😅😁😅😁اصلا معلوم نبود با منی😂

آره خوبن ولی خب عادت ندترم به این حجم از شلوغی😁

از اون نظر که آرررره😅😁

سلام مامانی خانم

باید بگم پانزده ماه به صورت mp3زندگی می کنم این روزهاmp6!!!شدم با وجود کلاس آنلاین زینا و حجم انبوه تکالیف و کاردستی های مدرسه

و روشنای کنجکاو که دائم باید حواسم بهش باشه چون مصداق بارز هربچه ای ساکت بود یعنی داره خرابکاری می کنه،هست!!!!!

من هم عاشق پاییزم با کدوحلوایی و شلغم و لبوهاش...

کدوحلوایی با عسل و دارچین و گردو ریز شده

وای دلم خواست برم فردا بخرم درست کنم!!!

شاد باشی کنار گل دختر و همسر🌸🌸🌸🌸

پاسخ:
سلام مونای عزیزم.
خداقوووووت💪💪💪
خب دیگه من در برابر شما ، هیچ حرفی
دیگه نباید بزنم🤭

خدا نگه داره هر دوشون رو💟

منم کدو رو همینطوری درست میکنم🥰

نوش جاااان♥️♥️♥️

ممنونم عزیزم🌷
  • بلاگر کبیر ^_^
  • ای خدا خوابت رو بیشتر کن... از لبو بکاه به خوابت بیفزا دخترررر

    پاسخ:
    😅

    😘😘😘😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی