زندگی من

سلام...

شب پاییزی همگی بخیر.

هوا سرد شده و بخاری حسابی میچسبه.

حنا نقاشی میکشه ، همسر سرکاره و منم لم دادم کنار بخاری و مینویسم.

نمیدونم چرا اینقدر احساس ضعف میکنم ، گرسنمه

ولی دلم چیزی نمیخواد.

احساس میکنم بخاطر نزدیکی به دوران گل و بلبل

سیکل ماهیانه ست.

چون بگی نگی حس خون آشام بودن بهم دست داده🤭

منم بدم نمیاد بهش دست بدم😜

 

کلاسهای انلاینمون امروز تموم شد و من خودم بیشتر از

حنا ذوق میکردم😎

امیدوارم که بشه فردا و پسفردا یه کم به خونه و کارهام

برسم و از شنبه باز بنشینیم سر درس و مشقمون.

اینطور که بوش میاد مدارس ابتدایی قصد ندارن باز بشن.

 

چند روز پیش از لیمومی رژیم گرفتم.

آف خورده بود رژیمهای سه دوره ایش اونم ۴۳ درصد!

گفتم خوب وقتیه که منم استفاده کنم.

تاریخ شروعش با خودمونه اینکه چ تاریخی رو انتخاب کنیم.

من ۲ آبان رو انتخاب کردم و از صبح شروع کردم طبق رژیم پیش رفتم.

ظهر هم همینطور ، غروب که شد متوجه شدم فردا

ظهر و شبش مهمونی دعوتیم...

باز ۵ شنبه و شنبه هم دوتا مهمونی دیگه!

گفتم عجب شانسی!!! حالا ک من رژیم گرفتم☹️

بعد نمیشه ام که برای همه توضیح بدی رژیمم و فلان.

تا بگی میگن وااااا... تو چته که رژیم میخوای بگیری و کلی انرژی منفی.

نشستم با خودم حساب کتاب کردم و ازونجایی که استرس فرایند رژیم رو خیلی کند میکنه تصمیم گرفتم تاریخ شروع رو ویرایش کنم و از یکشنبه ی آینده شروع کنم🤭

تاریخ هم فقط یکبار قابل ویرایشه.

به همین راحتی موکول شد به هفته ی آینده.

 

برم چند تا وبلاگ نخونده دارم اونا رو بخونم.

شب بخیر🌛

  • مامانی ...

نظرات  (۲)

خب آخه تو چته که میخوای رژیم بگیری؟!😂 البته من اصلا بلد نیستم انرژی منفی بپاشم بیرون... 

موفق باشی عزیز💪

پاسخ:
هیچی🤭
وزنمم استاندارده نسبت به قد و دور مچم
ولی خودم دلم میخواد لاغرتر بشم😎

😅😅😅😅😅
قربونت😘

پس من فکر کردم فقط این بلاگرای اینستا رژیم لیمومی رو میگیرن😂

انشالله به نتیجه مورد نظرتون برسین((:

پاسخ:
😁😁😁😁
از بس ازش تعریف کردن وسوسه شدم والا😅

مرسی عزیزم ... ممنونم💜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی