زندگی من

شب هنگام بخیر.

۲۲ و ۴۰ دقیقه ی پنجشنبه شبه...

حنا توی اتاقشه منم تکرار افرا رو میبینم و مینویسم.

همسر هم که سرکاره.

 

هفته ی دوم مهر گذشت...

و به جرات میتونم بگم پر فشار گذشت.

از لحاظ درس و مدرسه میگم...

خب با چالش های جدیدی رو برو شدم و چون میخواستم

لطمه ای به حنا نزنم همه ی فشارها به خودم وارد میشد.

درس ها دارن کمی مشکل تر میشن برای بچه ها...

تکالیف دارن زیاد تر میشن و از طرفی هم اینهفته حنا سخت تر از خواب بیدار میشد.

همش نق میزد...

همکاری نمیکرد...

موقع کلاس همش با یه چیزی ور میره

یا با مدادش میزنه مرتب روی میز...

زیر لب ترانه میخونه

با موهاش بازی میکنه

و حرف و حرف و حرففففففف میزنه.

یه جاهایی هم که تذکر میدم بهش ، میزنه زیر گریه😑

همه ش هم میگه خسته م خوابم میاد🙄

 

خلاصه که اوقات دل انگیزیه🤕😅

هم دل انگیز و هم روح انگیز😅😅

 

خدا به تموم مادرها صبر جمیل بده😅

پدر های عزیز که کوچکترین حضوری ندارن در این مقوله😏

تازه با تز های رنگارنگشون کار رو سخت تر میکنن.

 

اینجا بود که به خودم گفتم مامانی خانم هفته های پیش رو معلوم میشه چند مرده حلاجی😎

 

یادی هم کردم از مادرهایی که چند تا دانش آموز دارن...

مادرهایی که بچه ی نوزاد و یا کوچیک دارن بعلاوه ی دانش آموز ، خصوصا کلاس اولی...

مادرهایی که کم سواد یا بی سواد هستن...

خدا کمک همه کنه🙏🙏🙏

 

شنبه نوبت دوز دوم واکسنمه...

خدا کنه عوارض نداشته باشه توی این شرایط.

دوز اول رو که یکهفته ضعف و بی حالی و خواب آلودگی داشتم.

سینوفارم و اینهمه علائم😅🤭

 

 

+ عجب دوره و زمونه ای شده...

کافیه بفهمن چی اذیتت میکنه ، یا برعکس چی دوست داری... صاااف دست میذارن روی همون و فشار میدن!

ماها آدمیم؟؟؟؟

 

 

+ اندر دل من ، درون و بیرون همه تو🍂

 

 

شب پر از آرامش و بخیر🌛

 

 

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

دقیقا درکت می‌کنم عزیزم 

این دوره‌هایی که میگی رو از سر گذروندم 

نمیگم همش ولی بیشترش مربوط میشه به حساسیتی که خودت نشون میدی و بچه‌ها از این موقعیت متاسفانه سواستفاده میکنن 

بنظرم بیخیال باش مثلا حتی بگو باشه برو بخواب ولی خودت باید جواب خانومو بدی یا حرفاشو متوجه نشدی خودت میدونی، من تا وقتی کمکت میکنم که خودتم به حرفای خانوم گوش بدی... بذار اگر هم انتخاب کرد که برم بخوابم و بیخیالِ درس بشم نتیجه کارشو خودش ببینه 

البته نمیدونم هر بچه‌ای یه قلقی داره ولی مطمئنا با زور نشوندن بچه سر درس نتیجه که نمیده هیچ وضع رو بدترم میکنه 

امیدوارم روزهای پیش رو برات پر باشه از حسای خوب🌷🌹💚

 

 

پاسخ:
سلام آرامش جان
صبح بخیر♥️♥️♥️

مثل همیشه کامنتت راهنما ، کاربردی و مفیده
ممنونم ازت😘😘😘
  • یاسی ترین
  • الهی عزیزم... خدا بهت قوت بده 

    واقعا برای بچه‌ی کوچولو که هیچ تجربه و درکی از نشستن سر کلاس نداره سخته که یه جا بشینه 

    کارت سخته....

     

    فقط اون تیکه حرف حرف حرف 😂😂😂 درد مشترک 

    پاسخ:
    ممنونم یاسی مهربون💜

    آره خداییش هم سخته یه وجب بچه ۳ ساعت بنشینه یه جا

    😅😅😅😅
    حالا صبر کن گیسو هم به حرف بیاد اونوقت دیدنی میشه🥰🥰🥰

    وای وای نگو که داغونم...گاهی به این فکر می کنم زینا طفلکی با وجود روشنا که دائم حواسش رو پرت می کنه،خط خطی می کنه،دست به کتاب و مدادش می زنه،جیغ می زنه،چطور می تونه درس بخونه؟

    کلاس های آنلاین فاجعه ای بود که خاطرات شیرین مدرسه رو در ذهن من پودرررررر کرد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    میگم خدا که پدرها رو آنقدر بی تفاوت آفرید کاش حداقل زایمان رو به عهده اونا می گذاشت یک کاری انجام داده باشند تو زندگی مشترک😒😒😒😒

    آخه به قول یاسی همه بارها روی شونه من؟؟؟؟؟واقعاااا انصاف😭

    پاسخ:
    سلام مونا جان
    خوش اومدی ، از آشناییت خوشحالم☺️♥️

    آره خداییش اوناییکه دوتا بچه یا بیشتر دارن سختشونه.

    😅😅😅 آره والا این دیگه نوبر بود.

    آخ گفتیییییی....یعنی اگر اینطوری میشد خیلی خوب بود🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    راست میگه یاسی.
    جالبه مردا طلبکارم هستن میگن مگه چکار میکنید صبح تا شب توی خونه😎🙄😁

    سلام

    وااای فکر کن دخترمون مدرسه ای شدددد

    خیلی سخته تدریس به بچه کوچیک

    خدا بیامرزتت پیشاپیش

    پاسخ:
    سلام☺️
    آره خاله ، من ، جان😁
    آره سخته 🥴

    😅😅😅😅😅😅
  • ویــ ـانا
  • آخ آخ ☹️☹️☹️

    پاسخ:
    🥴🥴🥴

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی