زندگی من

ساعت ۱۸ و ۲۳ دقیقه ست...

در دوران پر افت و خیز سیکل های ماهیانه به سر میبرم

گاهی در اوجم و گاهی در قعر اما کلیتم خوبه.

 

روزهایی رو دارم سپری میکنم که خیلی نگرانشون بودم

و اصلا قابل تصور نبود برام که اینقدر موفقیت آمیز بگذره و این چیزی نیست جز لطف و مهربونی خدا.

هر روز صبح بین ۶ تا ۶ و نیم بیدار میشم ، خونه رو جمع و جور میکنم ، ناهارم رو درست میکنم و بعدم صبحونه رو آماده میکنم.

در نهایت ساعت یکربع به ۸ حنا رو بیدار میکنم.

با اشتیاق و راحت بیدار میشه

دست و صورتش رو میشوره و صبحونه ش رو میخوره و بعد باهم میشینیم پشت میز و ۸ و ۳۰ دقیقه کلاس شروع میشه.

فکرش روهم نمیکردم اون مامانی کم حوصله ی کم طاقت اینقدر صبورانه بنشینه کنار دخترش تا کمکمش کنه برای آموختن!

روزهای اول مدام تجربه ی دوستان و توصیه ها و نصیحتهاشون هر لحظه از ذهنم میگذشت و چراغ راهم بود.

خدای مهربونم... شکرت که درست در لحظه ی عجز به داد بنده هات میرسی...ممنونم ازت ، بزرگترین ، زنده ترین ، تواناترین ، همراه ترین♥️🧡💛

 

امیدوارم بقیه ی این مسیر و تجربه ی جدید هم به بهترین شکل ممکن سپری بشه🙏🌷🙏

توی هفته ای که گذشت فقط یک روزش رو حنا سخت بیدار شد.

دیگه قرار گذاشتیم هم ظهر ها با هم بخوابیم و هم شبها زودتر.

مساله ی تنها خوابیدنهای شبهام هم شکر خدا و  باز هم از لطف و توجهش حل شده .

 

توی هفته ی گذشته بعد از مدتها رفتم بیرون و یهو دلم خواست برای اطرافیان هدیه بخرم.

یه مهر و عشقی توی وجودم حس میکردم که دلش میخواست بپاشه بیرون.

اینطوری شد که هدیه های کوچولو کوچولویی برای همسر و خانواده ش و خودمو خانواده م گرفتم.

خیلی لذتبخش بود.

مهر های بی توقع و خالص ؛ هم از دل بر میان و هم به دل مینشینن🌸🌸🌸

هدیه حتما نباید چیز خاص و بزرگ و پر هزینه ای باشه

گاهی فقط با یه چیز کوچیک میشه عشق رو جاری کرد.

امتحان کنید... حس خوبی داره.

در قید این نباشید که برای کی میخواید هدیه بگیرید...

حالا اون طرف پیش خودش چه فکری میکنه...

یا اینکه به چه مناسبت؟؟؟...

در مهر، مهر بدید و مهر بگیرید💕

 

 

خب دیگه از منبر پایین میام و شما رو به دستهای

امن و قدرتمند خدا میسپارم💜

 

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

  • یاسی ترین
  • باریکلاااا چه خوب 😍😍😍😍 سحرخیز بودن خودش صد قدم رو به جلوئه 

     

    منم عاشق هدیه خریدن بی‌دلیل و کوچیکم 😌♥️

     

     

     

    پاسخ:
    سپاس یاسی جان😚
    سحر خیز بودن رو دوست دارم و از قدیم الایام هم معمولا بودم.

    وای آره خیلی خوبه...
    خیلی🥰

    از خدا می خوام از همه شادی ها به قلبت روونه کنه

    همه مهر و محبت ها رو بچشی

    و از خود خدا هدیه دلچسب و شیرین و قشنگی هدیه بگیری که هدیه گرفتن و هدیه دادن خیلی طعم خوبی داره و منم عاشق هر دوشم

    مدرسه حنا مبارکش باشه

     

    پاسخ:
    ممنونم از کامنت پر از عشقت🥰🥰🥰🥰
    ممنونم از دعای قشنگ و دلنشینت💕💕💕💕 الهی آمین🙏🙏🙏

    مرسی مینا جون
    حتما میدونی وقتی به قلب کسی عشق میپاشی بازگشتش با شدت بیشتر سمت خودته
    و من این بازگشت رو بهت هدیه میدم♥️♥️♥️

    فدای تو مهربون🌷

    نمیدونم چرا اشکی شدم با پستت 

    البته با حسهای خوب 💚🌷

    مهر و عشقی خدایی در انتظارت باشه بانو 

    نوشته‌ات یه هدیه شد برای من🎁🌸💫

    چقدر خوشحالم داری خوب پیش میری این روزهای سخت ولی شیرین رو و همراه خوبی برای حنا جان هستی که هیچ‌کس مثل تو نمی‌تونست براش باشه...

    منم فعلا راضیم از ین روزهای پر تلاش و با برنامه

     

    پاسخ:
    ای جانم♥️♥️♥️
    الهی آمین🙏💕🙏💕

    چقدر عالی... مبارکت باشه🎁

    ممنونم خوش قلب جان😚
    توصیه هات همیشه اویزه ی گوشم هست.


    خداروشکر🌷
  • غ ز ل بانو
  • مامان صبور

    مبارکتون باشه این شروع زیبا

    پاسخ:
    عزیز دلی غزل بانو جان💜
    ممنونم🌷
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام ********...

    صبحت بخیر.

    عزیزدلم..وقتی از مدرسه ای شدن **** میگی قلب قلبی میشم و من هیچ وقت روزی رو که خبر به دنیا اومدنش رو بهم دادی فراموش نمیکنم...

    انشاالله که همیشه توی همه ی مراحل زندگیش موفق و سربلند باشه.

    به نظرم این درس خوندن مجازی هم تجربه ی جالبی بود برای همه مون...برای مدرسه ای ها..دانشگاهی ها... حالا انشاالله که خبرای خوب هم در راهه و با کم شدن کرونا مدرسه ها هم دوباره باز میشن...

     

    دیگه اینکه من عاشق هدیه ی بی دلیلم...اصلا انگار یه عشق و محبت دیگه ای توش هست...

    خوب کاری کردی...آدم وقتی از ته دلش برای کسی هدیه میخره انرژی مثبت و حال خوبش انگار به خودشم برمیگرده.

     

    خوشحالم که مساله ی خوابت هم حل شده گلم.

     

    انشاالله همیشه شاد و پر از آرامش باشی دووستم.

    پاسخ:
    سلام آوا جان💕

    آخی...ممنون😚

    آره تجربه ی جدیدیه
    ان شاالله زمانی باز بشه که خطری تهدید نکنه بچه ها رو😑

    آره خیلی خوبه هدیه دادن خصوصا یهویی ش که فکر میکنم
    بیشتر به طرف میچسبه 🥰

    شکر خدا ، ممنونم🌷

    فدای تو♥️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی