زندگی من

با انبوهی از حسهای عشق ، دلتنگی و شور ، هیجان ، اشک

و خیلی حسهای مترادف و متضاد دیگه مشغول نوشتن شدم.

با قلبی که از سینه میخواد بیرون بزنه و پر بکشه بدون اینکه علتش رو بصورت

واضح بدونم...

با یه حال خوش ، عاشقانه ، شاعرانه و عارفانه...

همینقدر در هم...

 

حنا خونه ی بابا ایناست...

باباش سرکاره و من هم موسیقی های فایل my favorite رو گذاشتم روی رندوم و هرلحظه حالم دگرگونتر میشه.

 

شکر خدا خوبم و قطار زندگی روی ریل همچنان در حرکته، گاهی به سرعت.. گاهی اهسته تر...

و من مثل کسی که از پنجره ی واگن به بیرون زل زده م

گاهی با دستی زیر چونه و لبخندی ملیح چشم به مسیر دوخته م ، گاهی زانوهام رو بغل کردمو بیرون رو نگاه میکنم...

گاهی اشکهای بی امان حلقه میزنن توی چشمهام و وقتی پلک میزنم سیلی از اشک روی گونه هام جاری میشه اما نگاهم همچنان به بیرونه.

یه وقتایی هم غرق لذت تماشا میکنم و مثل مادری که سینه هاش پر از شیر میشه و کاملا حس میکنه اون لحظه رو ، موجی از ورود عشق رو متوجه میشم و با لبخند از همون پنجره مسیر رو نگاه میکنم و چشمهام برق میزنه.

و زندگی تمام این لحظات در کنار همدیگه ست.

خوشا اون روزی که با لبخند و آرامش تموم مسیر رو نگاه کنیم💜

 

پیشنهاد مامان برای نهار رو رد کردم...

راستش رو بخواید این روزا فقططط دلم تنهایی میخواد،

تمام شبانه روز و بی وقفه!

اصلا یه جور عجیبی شدم.

قبل ازینکه بیایم اینجا تمام وجودم پر میکشید که بیام خونه ی بابا اینا ، اما الان...

مامان میگه قبلا بیشتر میدیمت و من هیچ جوابی برای

این حرفش ندارم!

 

امروز دلم میخواد فقط موسیقی تزریق کنم به روحم و بعد هم توی دفترهای خواستنی ای که تازه خریدم نوشته هایی رو منتقل کنم.

 

گمونم امروز دلی طور سپری بشه🥰

 

 

 

گوگولی های دلبرم سلام کردن خدمتتون🥰🥰🥰

  • مامانی ...

نظرات  (۹)

مامان حنا

چی شده

چرا اینهمه لبریزی

پاسخ:
لبریز خوبم مینا جان
نه لبریز بد☺️♥️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****** جانم خوبی عزیزم؟
وویی چقدر اون حس اول پستت قابل درک بود برام...

خودمم گاهی اینطوری میشم...پر از احساسات خاص و متناقض...یه موقعا حس میکنم الانه که از این همه حس سر برم!

خوشحالم که حالت خوبه خانومی...

 

به به دفترای خوشگلشو ببین.

منم یه دونه سفارش دادم.تو همین طرحاست....البته من مدل سیمیشو سفارش دادم و برگاش از مال تو کمتره...انشاالله فردا میرسه...منم میخوام شروع کنم توش یه چیزایی بنویسم....ذوق دارم برای اومدنش...

پاسخ:
سلام جانم....

همه مون با این احساسات مواجه میشیم
ولی گاهی اوقات خیلی قاطی پاتی میشن با هم

چقدر خوب...مبارکت باشه.
اینایی که عکسش رو گذاشتم حالت سررسید دارن
عکسشو برام اینستا بزار ببینم چه شکلیه😁

😘😘😘😘

آخییی عزیزم چه عکسای قشنگی ♥️

آدم گاهی اینجوری می‌ره تو خودش...

چقدر اون قسمت که از شیر دادن گفتی قشنگ بود 🥺😭♥️

پاسخ:
چشات قشنگ میبینه یاسی جون💜

اوهوم...
عزیزمممممم.... نه به قشنگی نوشته هات♥️♥️♥️

یاسی جون...خودمو غرق آرشیو وبلاگت کردم
میخونمو لذت میبرم از قلمت و از عشقت
انگار دارم رمان میخونم.
معتادش شدم اصلا☺️
فعلا اون قسمتم که آلما به دنیا اومده😉
  • بلاگر کبیر ^_^
  • چقدر خوبن دفترهات دختر... 

    قطار زندگیت همیشه روی ریل باشه زیبا جانم.

    پاسخ:
    مرسی عزیزم...😘😘😘

    فدای تو عشقم...
    همچنین💜💜💜

    ا چه جالب که حالت سر رسیدن...

    فکر کنم برای من فقط دفتر باشه....چون قیمتش هم کمتر بود.

    امروز قراره برسه خونه ی مامانم.میگم برام عکس بگیره و بفرسته.برات میفرستمش.

     

    بوس بوس.

    روزت قشنگ خانومی.

    پاسخ:
    آره عزیزم سررسید مانندن🙂

    وای مرسی🤩😘😉☺️

    فدای تو عزیزم🌿🌿🌿

    آخی عزیزم ♥️ لطف داری 😘

    یه کاچی پس درست کن برام خواهر 😂

     

    اینا دفترن 😁 من فکر کردم عکس گذاشتی 😁

    پاسخ:
    😘😘😘

    😂 میخواستم بیام عیادتت اصلا😁

    بله عزیزم دفترن🥰

    چرا پست جدید نمیزازی...کلی چشم به راهم

    اومدم خونه مامانم 

    معاشرت با خانواده مزاحم پست نوشتن شده 😁

    ولی خوب من سعی خودمو میکنم 

    پاسخ:
    به بهههه...
    چه عالی.
    خوش بگذره💜

    تو میتونی💪😁♥️

    سلام عزیز دلم خوبی

    چقد  من در تو تغییر حس میکنم..تغییر رو به جلو..رهایی.سبک شدن..افرین بهت

     

     

    میگم میشه له یاسی بگی به منم رمز بده تعریف کردی ازش دلم خواست بخونمش

    پاسخ:
    سلام دریای قشنگمممم💜💜💜
    قربونت برم.
    امیدوارم که بهتر باشی🌿

    ممنونم قشنگترین دریا.... خوشحالم اینو میشنوم🥰

    دریا جان...
    یاسی اخیرا داستانی رو داره رمزی مینویسه از بچگی تا به الان
    وگرنه پستهاش از سال ۹۴ فکر کنم ، رمزی نیست
    تا قبل ازین داستان.
    از ارشیو ۹۴ شروع کن به خوندن

    بهش میگم اگر موافق بود با رمز پستهای جدیدش

    سلام من اومدم حاضری بزنم ☝️ 

    بدون کاربری بیان اومدم که پیامم بهت برسه عزیزم 

    یه پیام صبح دادم گویا بهت نرسیده و گفتم تو جزء اون وبلاگایی که چراغشون روشن بشه باید سرفرصت بیام خاموشش کنم و درست و حسابی بخونمش ولی نمیدونم چرا از لیستم حذف شدی و ستاره ات برام روشن نمیشه و نمیدونستم آپ کردی اصلاً

    یکی بهم گفت احتمالا مسدودم کردی اشتباهی شاید وقتی عکس پروفایلم عوض شده نمیدونم یه چکی بکن پیامهای هرزنامه‌ات رو نکنه سهواً هرزنامه شده پیامم برات 

    حالا اگه باز چیزی دستگیرم شد میام بهت میگم 

    راستی از حس و حالای این پستت هم لبریز شدم چقدر لطیف و زیبا توصیفشون کردی💐🌷

     

    پاسخ:
    قدمت روی چشم🤩
    لطف داری جانم.
    بازم خداروشکر ک حل شد💚


    مرسی مرسی🍁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی