زندگی من

امان از دیشب...

بقدری حالم بد بود و بقدری درد داشتم که توی عمرم اینقدر تحت فشار نبودم.

جسمی و بعدش هم روحی.

فکر میکردم حالا که کم کم سنم بالامیره از این درد های وحشتناک سیکل راحت میشم.

اما زهی خیالات باطل ، انگار همچنان همراهم هستن.

 

اونقدر بهم ریخته و مستاصل بودم که قشنگ توانایی اینو داشتم که همه رو ببندم به رگبار😅

یا مثلا هرکس از جلوم رد میشه یا حتی صداش رو میشنوم یه‌گوله بزنم توی مغزش😅

اصلا یه جور خطرناکی قاطی بودم که وصفش در این مقال نمیگنجه😁

 

حالم خراب بود و فقط میتونستم از اطرافیان خواهش کنم کاری بهم نداشته باشن و ازم ناراحت هم نشن.

فکر کن... توی این گرما پتو پیچیده بودم دورم ، از زیر بغل.

الان که بهش فکر میکنم ، گرمم میشه😅

 

مسکن هم که میخوردم بمحض تموم شدن اثرش باز روز از نو و روزی از نو🤕

اصلا یه چیزی میگم... یه چیزی میشنوید😑

 

در نهایت آخرشب از همسر عذرخواهی کردم و بابت صبوری هاش تشکر.

حنای طفلکم ، برام آب قند درست کرد بعد درحالیکه داشت میرفت که بخوابه ، گفت مامان... هرموقع آب قند خواستی بیدارم کن تا برات درست کنم بیارم ، باشه؟

 

عزیزکم....

تصور کردم که نیمه شب حنا رو صدا کنم برام آب قند درست کنه🤭

 

مونده بودم چطور بخوابم با این حال!!!

رفتم دو تا مسکن خوردم و بیهوش شدم تا ساعت ۱۰ و نیم صبح!

شکر خدا دیگه امروز درد نداشتم ولی در اثر فشار ریروز کلی بی حال بودم.

 

الانم توی آرایشگاهم☺️

ابروهامو برداشتمو رنگ کردم🙃

 

فشارهای زندگی هم همینطورین...

یهو آدمو میپیچونه بهم ، جوری که تصورشم نمیکنی از اون مهلکه سالم بیرون بیای... اما یه کم بعد رد میشه و میره و میبینی هیچ چیز پایدار نیست.

دیروز درد و امروز سرخوشی

 

 

🏷️ دل رنجور مرا نیست به غیر از تو دوا

     ای دوای دل ما ، از سر رنجور ، مرو

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

آخی عزیزم 

خداروشکر بهتری 

آرامش بعد از درد خیلی دلچسبه 😊 

عیب نداره دیگه ماهی یه بار ایشالا درکت میکنن 😁

اشیا نوک تیز رو دور کن فقط 

 

پاسخ:
ممنونم😘

آره والا...انگار آدم روی ابرهاست😅

خداییش درک میکنن همیشه
منتهی اینبار اژدهای درونم رها شده بود انگار🤭

وای اینو خوب اومدی😅

ای جونم به این دختر قشنگِ بامحبت...❤🌸

فشارهای زندگی هم وقتی رد میشن و میرن هنوز خستگیش به تنمون میمونه و هربار یادآوری میکنه چی از سرت گذشت و چطور دووم آوردی...

پاسخ:
خیلی مهربونه آرامش جان ، خییییییلی
من نمیدونم اینهمه مهر رو از کجا آورده.

بله... همینطوره.
اگر سربلند بیرون بیایم اونموقع یه شیرینی همراهشه
که سختی ها رو خاطره انگیز میکنه

سلام مامانی حنا

خدارو شکر بهتری

شیر ولرم و یه قاشق چای خوری کمتر زردچوبه و عسل قاتی کن بخور بی نظیره تو این دوران

کیسه آب داغ یا اتو خیلی خیلی تاثیر داره من اتو می زارم با درجه کم انگار آب ریختی رو آتیش

دیگه اگر حسش اومد یه سونو بده

گرچه آدم خودشو دست دکترا نده بهتره

چقد لذت بخشه وقتی حال نداری این کوچولوها بهت برسن مثه رفتارای خواهر زاده من

خدا برا همدیگه حفظتون کنه

 

پاسخ:
سلام عزیزم...
قربونت برم💜

ممنون از راهنمایی هات...
حتما استفاده میکنم.
کیسه ی آب داغ هم دارم اتفاقا..

آره خیلی🥰
ممنون...همینطور شماها رو🌿🌸🌿
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****** جان صبحت بخیر عزیزم.

 

وویی این دردای پریود چی میگن دیگه؟

دقیقاحالت مثل اون روز بود که من خونه ی مامانم بودم...خیلی به خودم پیچیدم تا قرصه اثر کرد و یکمی اوضاعم بهتر شد...

 

فقط مهربونی های حنا..خدا حفظش کنه برات عزیزم.

 

آرایشگاه رفتنتم مبارک باشه.منم حسابی ابروهام پر شده و آرایشگاه لازمم.

پاسخ:
سلام عزیزم ، صبح تو هم بخیر.

نمیدونم والا.... منکه هربار از دفعه ی قبلی بدتر میشم.
کاملا میفهمم چی کشیدی.


آره....خیلی بامزه بود حرفش🥰
فدات بشم ممنون.

مرسی...
کلی حال ادم عوض میشه☺️

خواهر من میگه وقتی فشارها و استرسش زیاد میشه درداش بدتر میشه

میگه شکر میخورم بدتر میشم

فقط عسل میخوره

و میگه کیسه آبگرم خیلی حالشو بهتر میکنه

خواهر من گاهی بیمارستان لازم میشه

 

خدا رو شکر که راحت شدی مامانی

 

ببوسش این گل دختر مهربونو

 

نگهداری انواع سلاح گرم و سرد برای شما خطرناک است :))))

پاسخ:
چه جالب!
ممکنه مال منم بخاطر فشار و استرس بوده.

ای وای .... بیمارستان😟

ممنونم غزل بانو جان♥️
چشم💚

😅🤭😅🤭😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی