زندگی من

صبح هشتمین روز شهریوری تون بخیر🌿🌿🌿

از ساعت ۷ بیدارم اما هیچ کار مفیدی نکردم.

یعنی یه تنبلی و رخوت خاصی نمیذاره از جام بلند بشم.

 

تنها کاری که کردم این بود که یه میرزاقاسمی

خوشمزه رو هدیه کردم به بدنم🤭

بعدشم یه آبجوش خوردم و الان دقیقا نیم ساعت میشه

که میخوام پاشم برم ورزش کنم.

(حالا از اینکه باید صبحونه رو قبل از ورزش خورد یا بعدش بگذریم😜)

توی همین فکر بودم که به خودم اومدم دیدم گوشی دستمه.

گفتم بزار چند خطی هم بنویسم و بعد برم.

 

قصد ورزش دارم...

دوش میخوام بگیرم...

ناهار درست کنم...

کتاب بخونم...

خونه رو جمع و جور بکنم...

وویس جدید ضبط کنم برای مرغ عشقمون که کلمه ها و ترکیبهای تازه رو یاد بگیره...

و هر چیز دیگه ای که در طی روز پیش بیاد.

 

یه زمان یادمه ورزش روزانه اونم توی خونه و بصورت دو درجا جزء لاینفک روزانه ام بود.

چقدرم خوب بود.

هم سرحالتر بودم هم شادابتر هم با انگیزه تر.

کلی هم وزن کم کرده بودم.

لامصب ، استارت زدنش سخته🤕

داشتم دنبال یه بهانه میگشتم که امروز رو هم بپیچونم و از زیرش در برم و موکولش کنم به همون جمله ی همیشگی ، از شنبه ، که یادم اومد قراره از عادتها و روال درست کردن و چیزهایی ازین دست خودمو رها کنم.

پس چه بهتر که شروع کنم... از همین امروز...

گاهی شنبه میتونه همون دوشنبه باشه🤭

 

پاشم...

نشستن فایده نداره ۶ ، ۷ دقیقه مونده به ۱۰.

برم موهامو شونه کنم ، گوجه ای ببندمشون بعدم جلوی آینه ی قدی بمونم هم قربون دست و پای بلوریم برم هم ورزشمو انجام بدم🙃

بعدش هم باقی کارهامو.

 

روزتون پر از حسهای خوب و عادتهای جدید💜💜💜

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

آفرین مامانی 

چه خوب که ورزش رو گذاشتی تو برنامه ات من که خیلی تنبلم متاسفانه در این زمینه :((

چه جالب میرزاقاسمی رو صبحونه خوردی؟

پاسخ:
🥰🥰🥰
مرسی از تشویقت💪
میدونی آرامش جان فقط روز اولش سخته
اینکه آدم دست ب کار بشه ، بقیه ش دیگه میوفته روی دور
انجام دادن.

اوهوم🤭
یه کوچولو توی یخچال داشتم واسه صبحونه
خوردمش😎😜

میبینم که چقدرم خوش خوراکی صبونت منو کشته 🤣🤣🤣 نوش جون ♥️

 

من در تمام عمرم به اندازه تعداد انگشتان دست ورزش کردم شاید 😁😁😁😁💪💪💪💪

پاسخ:
🤣🤣🤣🤣🤣
یعنی هلاک شدم با این جمله ت 😅
حالا ما یه روز میزاقاسمی خوردیمااا🤣🤣🤣 قربونت😘💜

😁😁😁😁 همونم خوبه😜


نوش جونت 🤣🤣🤣

پاسخ:
☺️😜🥰♥️😘

آخ مامان حنا یه وقتا چقد می چسبه تو وعده صبحانه اون غذایی که تو یخچاله بخوری مثه خودمی اما من شکموام هاااا

نمی دونم چرا دیروز وبلاگ تو و مینا انگلیسی برام باز نمی شد

امروز درست شد

 

پاسخ:
آره والا...
مخصوصا اگه حسش نباشه پاشی
صبحونه رو اماده کنی🤣🤣🤣
نوش جوووونت😜

گاهی بیان قاطی میکنه.
مرسی ک هستی💚

چه جالب.منم وقتی میخوام برم کار و فعالیت رو شروع کنم حتما باید قبلش موهامو گوجه ای کنم و با کلیپس بزنم بالا.انگار میخواییم بریم میدون جنگ،چیزی نباید تو دست و پامون باشه😁😂😂

پاسخ:
😅😁😅😁
آره والا🤭🤭🤭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی