زندگی من

و اینگونه به استقبال ۶ روز مرخصی همسر میرویم🙄🙄🙄

افتان و خیزان😎

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

وای 🤣🤣🤣🤣 

پاسخ:
🥴🥴🥴🥴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای من بودم قطعا سکته میکردم.

امیدوارم خیلی هم سخت نگذره و با حال خوب برگردی ****** جان.

 

پاسخ:
تا بوده همین بوده آوا جان😶🥴
ممنون💜

راستش من نفهمیدم چی شد؟! :/

پاسخ:
هیچی عزیزم...
از امروز به مدت ۶ روز همسرم مرخصی داره...
توی این اوضاع و خونه نشینی برام خوشایند نیست
و کلا من با بودن مرد توی خونه به مدت طولانی مخالفم🤭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی