زندگی من

من میگم چرا یکسری از آدمها باید از جنسیتشون سوءاستفاده بکنن؟؟؟!!!

من میگم چرا یکسری از آدمها از نقطه ضعفهای یکسری های دیگه سوءاستفاده میکنن؟؟؟!!!

من میگم چرا یکسری از آدمها کنترلی روی خودشون ندارن‌ بعد همینها اگر رفتاری مشابه با رفتار خودشون باهاشون بشه سریع واکنش نشون میدن؟؟؟!!!

 

من میگم چرا مثلا گرمی هوا یا تعریق زیاد در اثر گرما

یکسری ها رو کلافه میکنه و با همون کلافگیشون دیگران رو کلافه میکنن؟؟؟!!!

 

من میگم چرا یکسری ها هنوز تفکرات عهد قجری دارن و با این تفکراتشون یکسری ها رو عذاب میدن؟؟؟!!!

 

من میگم چرا یکسری ها به اسم غیرت ، غیرقابل تحمل میشن ولی خودشون آزادن؟؟؟!!!

 

من میگم وقتی اینهمه صفت خوب توی هرکسی هست، چرا یکسری ها از صفات بدشون همش استفاده میکنن؟؟؟!!!

 

من میگم چرا یکسری ها خستگی ها و مشغولیتهای فکریشونو بهانه میکنن تا تلخ باشن؟؟؟!!!

 

من میگم چرا یکسری ها خوششون میاد که تن و بدن یکسری دیگه رو با رفتاراشون بلرزونن؟؟؟!!!

 

من میگم چرا یکسری ها اینقدر نمک نشناس و فراموشکارن؟؟؟!!! همیشه اینجورین؟ یا توی مواقع خاص اینطوری میشن؟؟؟!!!

 

من میگم بجای اینکه آدمها رو با رفتارامون از خودمون بترسونیم و برنجونیم و دور کنیم ، با محبتمون با صبوریمون با خوش خلقیمون به خودمون نزدیکشون کنیم.

براشون بشیم پناه...

بشیم امید...

بشیم تکیه گاه امن و مطمئن...

بشیم آرامش...

بشیم نور و روشنایی...

بشیم ...

 

 

*** دوست عزیزی که کامنت خصوصی دادی

مخاطب نوشته ی امروزم کسی هست که توی زندگی شخصیمه.

من بد متوجه شدم یا تو؟

منظورت از کامنتت این بود که حرفهامو به خودت گرفتی؟؟؟!!!!

 

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

این چراها معمولا بی جواب میمونن بانو جان

و بجای اینکه روشن کننده مسیر باشن کدر و تیره میکنن قلبت رو

سخت نگیر تا سخت نگذره

دلتو دریا کن... بگذار و بگذر

🌿🌻🌱

پاسخ:
میدونم آرامش جان😐

چقدر کامنتت بجا بود و آرامش
و درس داشت🥺
ممنونم🙏🙏🙏🙏🙏

به شدت با آرامش عزیز موافقم

این سوالا بی جواب اند

این ماییم که باید اون آدما رو این مدلی بپذیریم و اونقدر بی تفاوت بشیم به رفتارشون که اونا از بی تفاوت بودن ما نسبت به خودشون تعجب کنند نه ما از بد رفتاری اونا

البته منم تازه اینو متوجه شدم و دارم براش تلاش می کنم

پاسخ:
ممنونم از کامنتت غزل بانو جان♥️

میدونی...
اینی که شما و آرامش جان گفتید رو تجربه کردم
چندین بار ، یعنی میشه گفت یه جورایی راهش رو بلدم
اما خب گاهی بدجور میزنم جاده خاکی.

خوبه که بهم یاداوری میکنین☺️💚

چراشو بیخیال 

اصلا نادیده بگیرشون♥️🌹 

دنیا پر از این چیزاس.‌‌.‌.

ولی خوب درکت میکنم آدم گاهی کلافه میشه

پاسخ:
😐😶
اوهوم...همینطوره.
اوووفففف خیییییلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی