زندگی من

سلام...

صبح همگی بخیر...

از وسط یک خونه ی در هم بر هم و در حال

اسباب کشی مینویسم.

روز پنجشنبه کل اشپزخونه رو جمع کردمو انتقال دادیم

به خونه ی جدید.

البته منظور از خونه ی جدید خونه باباست.

اون خونه ی جدیدمون که سال اینده اماده میشه.

روز پنجشنبه هم کل خونه رو با بابا تمیز کردیم.

بابا ،یکی از همراه ترینهاست حتی کل اشپزخونه رو هم برام تر و تمیز شست☺️.

 

دیگه دیروز وسایل کابینتها و اشپزخونه رو منتقل کردیم

و میشه گفت ۸۰ درصدش رو چیدم.

امروز قراره اتاق حنا رو جمع کنم و انتقال بدیم.

اینطوری بنظرم راحتتر و منظم تره تا یهو همه رو جمع کنیم و ببریم.

 

متاسفانه خواهرم و شوهرش کرونا گرفتن و قرنطینه هستن...

امیدوارم زودتر خوب بشن و دوره شون تموم بشه به سلامت.

مامانم بنده خدا هم واکسن زده و نمیتونه کار سنگین بکنه.

مامان همسر هم بشدت کمر درد و پا درد گرفته و ...

خلاصه که نیروهای کمکیم کم هستن و رسما له شدم.

 

گفتم بیام یه خبر از خودم بدم و‌برم.

خوشبختانه همسر یکهفته ای مرخصی گرفته.

خب من برم اتاق حنا رو جمع کنم.

 

روزتون بخیر🌿

  • مامانی ...

نظرات  (۷)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****** جان.

خوبی عزیزم؟

ا به سلامتی پس افتادین رو دور اسباب کشی...امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی انجام بشه.

دست بابای گلت هم درد نکنه که باهاتون همراهی میکنه...

امیدوارم هرچه زودترخواهرت و خواهرشوهرت هم حالشون خوب بشه و همیشه سلامت باشن.

 

حسابی مواظب خودت باش دوستم.

روزت بخیر.

پاسخ:
سلام اوا جان
آره مشغولیم.
وای چقدر سخته😅

قربونت برم💚
الهی آمین خدا کمک همه ی مریضها بکنه..

چشم عزیزم💝💝💝

به سلامتی 😍😍😍 

ایشالا اونا هم زودتر حالشون خوب میشه 

پاسخ:
ممنون یاسی جان♥️♥️♥️
الهی آمین🙏💚🙏
  • 𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
  • عزیزم! چه بدشناسی ای شد که اینجوری دست تنها موندی!

    ایشالا که خواهر و دامادتون کرونای خفیفشُ گرفته باشن و خیلی زود خوب شن

    بازم شکر خدا که بابا هستن و کمک بزرگی ان براتون ... سلامت باشن همیشه

    امیدوارم زودتر جا بگیرید و سر و سامون بگیره اوضاعِ خونه و اسبابش

    خیر و مبارک باشه ^_^

     

    (من اصولاً با بزرگتر از خودم اینجوری مفردطور صحبت نمیکنم! مگر درمواردی که ناخوداگاه احساس صمیمیت کنم! نمیدونم َم چرا انقد زود پسرخاله شدم! :دی دیگه ببخش و به پای بی ادبیم نذار :*)

    پاسخ:
    آره متاسفانه...

    ممنونم مهلا جان♥️

    مرسی عزیزممممممم🥰

    خیلیم عالی...خیلیم خوب☺️
    😅😅😅اینطور نیست‌

    به سلامتی عزیزم

    چه خوب که خرد خرد میبرید وسایلو، چون اینجوری به مرور چیده میشه و رو هم تلنبار نمیشه، واقعا اگر امکانش باشه اینطوری بهترین حالته

    کمک داشتن توی این شرایط نعمته حالاخوبه همسر و بابا کنارتن

    ایشاالله سلامت و به خوشی برید توی خونه جدید و کلی خاطره بسازید🌹🌷

    پاسخ:
    سلامت باشی
    آره اینجوری میبرم میچینم ،بعد سری بعد رو میبریم
    اما خب متاسفانه دیروز ک یه سری
    اومدن کمکمون همه رو قاطی پاطی کردن😅
    فدات بشم 😘😘😘😘

    مامان حنا

    خسته نباشی

    به شادی و سلامتی

    خدا پدر عزیزتو برات نگهداره و سلامت باشه و عمر باعزت داشته باشه

    خدارو شکر که همه چی عالی پیش می ره😊🍃🌸

    پاسخ:
    ممنونم مینا جان
    فدات بشم.

    😘😘😘😘😘😘

    سلام

    به سلامتی بری خونه ی جدید

    بهترین راه اسباب کشی همینه که کم کم ببری بچینی مخصوصا آشپزخونه و اتاقارو

    امیدوارم زود زود خواهرت و همسرش خوب شن

    پاسخ:
    سلام من جان☺️
    مرسی عزیزم♥️

    اره همینکارو کردیم.

    قربونتتتتت😘♥️

    الهی مبارک باشه این تغییرات و خرید خونه جدید

    ان شالله این مدت هم به شادی و سلامتی بگذره و برید خونه جدید خودتون

     

    چه عالی که بخش بخش میبرید

     

    ان شالله همه عزیزانت زودتر به کمال صحت و سلامت برسند

     

    خدا قوت بانو

    پاسخ:
    ممنونم غزل بانو جان♥️♥️♥️
    قربونت برم🙏

    آره اینطوری بهتره.

    الهی آمین💫🌿💫🌿

    سپاس فراوان🥰🥰🥰

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی