زندگی من

دوستان جان سلام🙂

ظهر بخیر.

عرضم به خدمتتون که خریدار خونه قرار عصر رو به صبح انداخت

و خلاصه چند دقیقه پیش قرار داد امضا شد و خونه فروخته شد.

 

خداروشکر میکنم که در عرض یکهفته ، ده روز

خونه فروخته شد چون برای خونه جدید باید تکمیل

وجه میکردیم.

 

ان شاالله به امید خدا باید کم کم دست به کار بشم و وسایلم رو جمع کنم.

 

خونه ی خوبی بود برامون...

کلی روزهای شیرین درش داشتیم...

کلی پیشرفت کردیم...

 

به تمیزی خونه خیلی حساسم

منظورم دیوارها و در و ایناست.

توی این ۵ سال جوری خونه رو نگه داشتم که هر مشتری

ای میومد میپرسید تازه رنگ شده؟؟؟

همه چیز سالم و تر و تمیزه.

ان شاالله که خیرش رو ببینن.

 

کلا توی این ۱۱ سال زندگی مشترک و مستقلم دوبار اسباب کشی کردم یعنی این بار سومه.

اینه که یه جورایی موندم از کجا شروع کنم و چکار کنم.

 

فعلا که باید بریم ببینیم مقصد آماده ست یا نه.

چون اونجا هم داره رنگ کاری میشه و یه سری تعمیرات.

که البته تموم شده و تمیزکاریش مونده.

فکر میکنم یکهفته ده روز فرصت داشته باشیم برای تخلیه.

 

خلاصه که اینطوریاست.

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

به‌بههههه مبارک باشه ایشالا به سلامتی و دل خوش 

من چقدر هیجان‌زده شدم 😂😂😂

جعبه دارید؟؟؟

از آشپزخونه و ظرف‌های غیرضروری شروع کن 

بعد هم کتاب‌ها 

بعد لباس های غیرضروری 

این به ذهنم رسید 

راستی چقدر دختر گلت خانوم بوده که به در و دیوار رحم کرده 

ما اگر زمانی از اینجا پاشیم اتاق آلما رو باید آتیش بزنیم با موکتش 🤣🤣🤣 جور دیگه پاک نمیشه

 

 

 

پاسخ:
مرسی یاسی جووون ♥️♥️♥️ ممنونم
😅😅😅خودمم همینطور.

مرسی از راهنمایی هات از فردا باید شروع کنم ب جمع کردن

آره بچم😅 البته خودمم هی گوشزد میکردم🤪

وای خدا چقدر خندیدم🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سلام مامان حنا

خدارو شکر که همه چی به خوبی پیش رفت

و قطعا خیر و شادی درش هست که همه کارا روی روال افتاد خدارو صد هزار مرتبه شکر

خوشحالم برات

من تا حالا اسباب کشی ندیدم و نداشتیم

ولی فکر می کنم اول اونورو بری تمیز کنی بعد وسائل اینجا رو تمیز و مرتب کنی و جمع کنی و ببری اونور که اونجا دیگه شستن نداشته باشی

فقط چیدن باشه

ان شالله به شادی و دل خوش

 

پاسخ:
سلام عزیزم...
مرسی مینای خوش قلب🥰🥰🥰
فدات بشم.

همینطوره....
اونورو تمیز میکنیم بعد شروع میکنیم وسایل رو میبریم.

قربونت😘🥰😘🥰
  • 𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
  • احتمالاً الان که من دارم کامنت میذارم، شما درگیرِ اسباب ـکشی و جابجایی و تمیزکاری ـها هستید

    یه خسته ـنباشید و خدا قوتِ جانانه میگم از اینجا ^_^

    البته که بعد از این جا گرفتن و سختی ـها و چیده شدن ـهای وسایل، خیلی حسِ خوبی داره!

    من همیشه دوس داشتم اون لحظه ـها رُ تو خونه ی جدید ...

    ایشالا خیر و مبارک باشه براتون و خونه یِ جدید کلی روزا و لحظه ـهایِ خوبُ براتون به یادگار داشته باشه :***

    پاسخ:
    سلام مهلا جان
    امروز شروع کردم وسایل رو یه مقدار جمع کردم
    از فردا اسباب کشی کلید میخوره ان شاالله.
    قربونت برم عزیزم....ممنون♥️

    همینطوره‌....
    منتهی برای من سال اینده که برم توی خونه خودم
    لذت بخش تره.

    مرسی عزیزم...ممنون💝
    😘😘😘😘

    مامانی جان

    نمیدونم چرا این پستو ندیده بودم کلا بخاطر آشفتگی های ذهنیم تو وبلاگ ها هم کم میچرخم

    خوشحال شدم بابت خوب پیش رفتن اوضاع خونه

    ایشاالله که بهترینها در انتظارتون باشه

    اسباب کشی با اینکه فرسایشی و خسته کننده است ولی حس نویی و تازگی و تر و تمیزیِ تهش خیلی توی روحیه اثرگذاره

    خیر در پیش🌹🌸🌿💖

    پاسخ:
    عزیزم....
    امیدوارم ک الان خوب باشی

    ممنونم.
    الهی آمین.
    واقعا له شدم...اونقدر خسته ام که‌...
    دوست داشتم الان هفته ی آینده بود و
    همه ی کارا تموم شده بود😎
    قربونت🌷🌿🌷🌿

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی