زندگی من

زن تمیز ، پاکیزه و مرتب درونم ، میگه پاشه یه دستی

به سر و روی خونه بکش، همه جا رو تمیز و مرتب کن.

زن راحت طلب درونم میگه بی خیال... تا عصر برای خودت دراز بکش

روی تخت و کتاب بخون و نت گردی کن

و به دوستات تلفن بزن.

هنوز این دوتا به توافق نرسیدن کوکب خانم درونم

هم سر و کله ش پیدا میشه و میگه پاشو مادر پاشو

یه غذای خوب درست کن و ناهار با حنا نوش جان کنید،

یهو مامانی درونم میگه ول کن بابا... تخم مرغ بخورید

حالا میخوای بلند بشی چی درست کنی!

برو واسه خودت لاک بزن... موهاتو اتو کن و ...

 

خلاصه نمیدونید چه بلوائیه!!!

توی ذهنم خانمهای محترم و مختلفی دارن بحث میکنن

دلم اما ازونور میگه ، دلی باش...

هرجور عشقت میکشه.

هرجور دلت میخواد و میگه.

امروز مال توئه ، نه هدرش بده که دلت بسوزه

نه سخت بگیر که اذیت بشی... یه جورایی کیف کن.

اگه حس و حال کار اومد ، پاشو کارهاتم انجام بده و بازم کیف کن وگرنه خودت رو مجبور به انجام کاری نکن ، لااقل امروز.

 

هرزگاهی ، روزهایی رو دلی میگذرونم.

شاید تنبلانه به نظر برسه اما نه... واقعا دلی.

هرچی دلم بگه و بخواد.

خیلیم خوبه ، کلی خوش میگذره.

امتحان کنید ، یه روزایی ، اختیارتون رو بدید دست دلتون و کیف کنید.

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

  • 𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
  • متأسفانه دخترکِ تمیز پاکیزه یِ درونِ من، وقتی حرفش به کرسی میشینه

    انقد میشوره و میسابه و خودش و بقیه رُ یه ـجوری خسته میکنه

    که دیگه اقلاً تا یه ماه به حرفش گوش نمیدن :))

     

    کاشی میشد مرزِ بینِ دلی بودن و تنبلی رُ رد نکرد ...

    من یکی به گمونم همیشه دلی رُ رد میکنم و توپم میفته تو زمینِ تنبلی ...

    پاسخ:
    😅😅😅
    بنظرم وقتی فرکانس رو میذاری روی دل
    دیگه نباید حساس بشی بهش.
    فقط گوش بدی ببینی چی میخواد توی اون لحظه.
    حالا بفرض که تنبلی رو خواست
    دیگه یه روز که هزار روز نمیشه😋

    مثلا پیش اومده داشتم کتاب میخوندم
    یهو دلم خواسته برم تلفن بزنم
    یا یه موزیک گوش بدم.
    کتاب رو گذاشتم کنار و همونکارو انجام دادم.
    خیلی جالب میشه... گاهی آدم خنده ش میگیره
    توی همون حین🤭
    اما کلی تخلیه میشم.

    سلام عزیزدلم.

    خوبی؟
    متاسفانه زن تمیز درون من اول صبحی بهم پیروز شد و باعث شد شروع کنم کف آشپزخونه رو شستن و در نهایت لیز خوردم و افتادم زمین...

    الانم که دارم مینویسم رون پام به شدت داره درد میکنه...خخخخ.

     

    اما حالا جدای این حرفا بهترین کارو میکنی...

    به نظرم این اسمش تنبلی نیست.واقعا لازمه یه روزایی آدم اون کاری رو بکنه که دلش میگه...لذت ببره از گوش کردن به ندای دلش...حالا میتونه انتخاب دلش کار کردن باشه...یا استراحت کردن یا هرچی.

    راحت باش و امروزو متعلق به خودت بدون.

    دختر قشنگتم از طرف من ببوس گلم.

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت❤️
    بله...استوریتو دیدم
    عزیزممممم امیدوارم مشکلی برات پیش نیومده باشه.
    مراقب خودت باش.

    منم با نظرت موافقم...
    حالا تنبلیم که باشه ، چه اشکالی داره آدم یه روز تنبل باشه🤪

    ممنون عزیزممممم🌿❤️🌿

    سلام :)

    درونمون که حموم زنونه ایه واسه خودش، فقط مونده یکی اون وسط لیف و سنگ پاشو گم کنه!!!😂😂

    ولی واقعا درسته باید بدون عذاب وجدان اون کاری که حال همون موقعمون رو خوب میکنه انجام بدیم؛ من گاهی می بینم ازنظر جسمی جون ندارم ولی به بهم ریختگی های خونه که نگاه میکنم خانم «تناردیه» ی درونم «کوزت» کوچولوی درونم رو مجبور میکنه پاشه یه کاری بکنه🙄😆  

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت☺️

    آخ گفتی😂😂😂

    تا این لحظه که بهم خیلی خوش گذشته.
    حتما مینویسمش🤭

    عزیزمممم☺️
    برای منم پیش اومده که بهم ریختگی های خونه بهم ریخته ترم کنه
    و یه جورایی بیرون رو که مرتب کردم ، درون هم مرتب تر شده

    خوشم میاد همگی با این خانومای ریز و درشت درگیریم🤣

    پاسخ:
    😂🤭😂🤭😂
  • غ ز ل بانو
  • این کع دلی باشه اما هدر نره روزت خیلی خوبه

    یه وقتایی باید اینطوری بگذره

     

    پاسخ:
    بله دقیقا.
    اون هدر رفتنه بدتر همه چیز رو خراب میکنه.
    همینطوره🙂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی