زندگی من

خونه ساکته، ماشین لباسشویی داره زحمت شستن لباسها رو میکشه

بوی برنج خوش عطر و بوی قرمه سبزی

خونه رو پر کرده...

روی مبل نشستم و خودم تنهام.

همسر بیرونه و حنا هم نیست.

از بدی های عمومی نوشتن اینه ک نمیشه خیلی با جزئیات

نوشت یا مثلا عکسی ، چیزی گذاشت.

بگذریم...

چرا اومدم بنویسم ، رو نمیدونم.‌‌..

حتی اینکه چی میخوام بنویسم.

یه سری لباس اضافه جمع کردم از توی کشوها...

یه مقدار ظرف روی سینکه...

رسیدن سیکل ماهیانه هم باعث شده سطح انرژیم برای فعالیت

پایین باشه ضمن اینکه بیشتر تواتم رو توی این چند روز برای

جهزیه ی خواهرم از دست دادم.

خدا بخواد دیگه دیروز تموم شد.

یعنی گفتم هرجوری باشه باید دیگه تا شب تموم بشه.

اینطوری بود که ساعت ۱۱ دیشب چراغهاش رو خاموش کردیم و در رو قفل کردیم و خونه رو سپردیم به خدا و اومدیم.

مامانم میگه تو دست راستمی... بدون تو هیچ کاری نمیتونم بکنم😋

 

یکهفته ، ده روزی هم به عروسی مونده...

خرید عروسی هم نداریم چون مامانم زحمت کشید و برای من

و حنا و باباش بعنوان شیرینی عروسی لباس خرید.

دستش درد نکنه مامانم واقعا با تدبیره و همیشه دور اندیش.

از مدتها قبل هزینه ی این کار رو کنار گذاشته بوده و دلش

میخواسته ما رو خوشحال بکنه.

خدا ان شاالله برکت بده بهشون❤️

 

 

+فکر و فکر و فکر

 

+دغدغه ی اینکه یه مقدار در حد ۲ ، ۳ کیلو وزن اضافه کردم

 

+تصمیم گیری در مورد شروع کردن ورزش( ک خیلیم تنبل شدم)

 

+روی مخ بودن یه سری از آدمها

 

+خساست در مصرف اینترنت!!!!!!

 

+نیاز خونه به تمیزی

 

+ شکر خدای مهربون♥️

 

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۱)

سلام عزیزم.صبحت بخیر عزیزم.

چه خوب کاری کردی که دوباره مینویسی...میدونی واقعا دلم برای نوشتنت تنگ شده بود...

اینجور که از نوشته هات فهمیدم عروسی خواهرت در پیشه...به سلامتی..از صمیم قلبم براشون آرزوی خوشبختی میکنم.

 

پس این روزا حسابی سرت شلوغه...

برامون از عروسی هم بنویس..

دست مامان گلت هم درد نکنه که مثل همیشه به فکرتون بوده...

 

مواظب خودت باش.

آخ که کاش منم میتونستم تنبلی رو کنار بذارم و روزا یکمی ورزش کنم...

پاسخ:
سلام آوا جان
ممنونم❤️
قربونت برم..... لطف داری عزیزم

آره عروسی نزدیکه
مرسی مرسی♥️

باشه... حتما
آره مامانم همیشه بفکرمونه.

چشم....
از تنبلی نگو که......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی