زندگی من

از دل روز پنجشنبه مینویسم...

امروز یک مرحله از ثبت نام حنا رو انجام دادم

قراره واکسنش رو بزنم و مدارک رو تکمیل بکنم و ببرم مدرسه.

 

امیدوارم امسال مدارس باز بشن و حنا بتونه

بره سر کلاس...

انصافا کلاس اول رو بصورت مجازی آموزش دیدن

مصیبته... پدر والدین و البته مادرها در میاد.

 

خیلی وقته ، شاید بیشتر از یکسال باشه که درخواست

برای بچه ی دوم رو رد میکنم یا به تاخیر می اندازم

مخصوصا اخیرا🙄

با کلیتش مخالف نیستم اما نظرم اینه که حنا کلاس اولش رو

بگذرونه ، بعد.

اما خب انگار حرفم برای همسر عجیبه!!!

اصلنم عجیب نیست خب یه مادر باردار ، یا یه مادر با بچه ی

تازه متولد شده چطور میتونه ساپورت کنه یه کلاس اولی رو؟

فعلا که از حالت یه مادر با نوزاد تازه متولد شده(😅) گذشتیم.

اما هنوز خطر یه مادر باردار با یه دونه دختر کلاس اولی از سرم

نگذشته😎

البته که هنوز موافقتم رو اعلام نکردم و تا وقتی مجبور نشدم

هم حرفی نمیرنم.

ولی خب از شما چه پنهون دلم قنج میره واسه ی یه بچه ی کوچولو.

هرچند مشکلات و دردسرهای خودش رو داره.

شب بیداری هاش...

واکسن زدن هاش..‌

دل درد های شبانه...

دندون در اوردن...

از پوشک گرفتن...

راه افتادن و ....

چمیدونم والا ، ببینیم چی پیش میاد.تا حالا ک با شوخی و خنده

ازش رد شدم.

حنا رو که با کلی نذر و نیاز و دارو و اینا خدا بهمون داد.

حالا نمیدونم بچه ی بعدی هم به همین منوال خواهد بود ، یا نه.

 

حالا جالب اینجاس ک حنا اگر روزی خواهر یا برادر دار بشه

میخواد خودش براش مادری بکنه🤭

اونوقت دیگه درد سرهام چند برابر میشه😅


الان ساعت ۱ و ۱۰ دقیقه ی نیمه شبه و دارم این پست رو تکمیل
میکنم.
صبح هم که طبق روال باید بریم خونه پدرشوهرم.
البته نباید بی انصافی کنم... دیگه هفته ای یکروز زیاد نیست...


هوا هم ک حسابی گرم شده...
باید خنکترین لباسهامو بپوشم فردا😅
یه چیزی که حس نکنم اصلا لباس تنمه و بتونم از صبح تا شب
توش دوام بیارم و آبپز نشم😅

+آهنگ گردنبند ، میثم ابراهیمی

+وسوسه ی خرید خرت و پرت


+انتظار برای رنگ موهای جدیدم


+دلتنگی برای یک تکه از قلبم


+مرسی که میخونید و هیچی نمیگید


+شبتون آروم❤️

  • مامانی ...

نظرات  (۱)

همینطوری یهویی این پست رو هم خوندم

نگران و دغدغه مند بچه دوم نباش اصلا

دومی ها خیلی سربه راهن😉 و البته چون خودمون آرامش بیشتری داریم به همین خاطر معمولا دومی ها با آرامش بیشتری میان و مراحلشون رو به آرومی طی میکنن

نمیدونم برای ما که اینطور بود. با اینکه اولی مزه اش چیز دیگریست! ولی الحق با دومی تازه میفهمی مادری یعنی چی ریلکس و آروم و لذت بخش 😊

ان شاءالله هرموقع به صلاح و خیر هست اتفاق بیفته و با اشتیاق ازش استقبال کنی🌹

پاسخ:
ممنون دوست عزیز...
با اینکه تجربه ش نکردم هنوز اما حس میکنم همینطور باشه
آدم ریلکس تره.
طفلی بچه های اول کلی با قوانین و مقررات و سختگیری روبرو میشن.
من خودم بچه ی اولم 😋

آمین و ممنون😘🥰😘🥰🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی