زندگی من

سلام از یه روز برفی و سرد و از زنگ تفریح کلاس مجازی.

امیدوارم همگی خوب باشید و در سلامت کامل.

واقعا ادم تا سلامتیش رو از دست نده قدرش رو نمیدونه و همه چیز براش عادیه.

جونم براتون بگه وارد ماه هفتم شدم و خب متاسفانه دو روز پیش که تست

محلول قند رو دادم متوجه شدم که به دیابت بارداری مبتلا شدم!

 

خب گویا اینم یک خان از تموم خان هایی که سر راهم بوده و خواهد بود ، هست.

فعلا تحت نظرم و دارو مصرف میکنم به همراه یک رژیم غذایی.

مسلما وضعیت جالبی نیست و فکرم رو مشغول کرده.

امیدوادم با قرص تنظیم بشه وگرنه مجبورم انسولین تزریق کنم چند نوبت در روز.

رژیم غذاییه بهم فشار میاره.گرسنه میمونم و ضعف میکنم.

از طرفیم قرص قند خودش ضعف میاره.

خوردنی هام محدود شده و کم حجم. اصلا سیر نمیشم و این کلافه م میکنه.

دیروز بشدت حالم بد شد. قرص قند تا بیاد با بدنم سازگاری پیدا کنه زمان میبره.

بی حال بودم و ضعف شدید و تپش قلب و تنگی نفس!

بیشتر روز رو خواب بودم تا عصر.

هروقت گرسنه میشم ، آب میخورم😣

خلاصه که بساطی شده برای خودش.

امروز بهتر از دیروزم.

ولی خب اخه یه زن باردار باید ۲ ، ۳ کف دست نون بخوره صبحانه😫

این کجای دلش رو میگیره؟

ظهر ۱۳ ، ۱۰ ق برنج؟؟

من سالهاست ک رژیمم و ب کم خوری عادت دارم اما الان نه😩

 

تازه فشارمم دیدوز رفت تا نزدیکای ۱۵😶

نه نمک میخورم نه غذاهام چربه ، ولی نمیدونم بدنم چش شده!

خیلی وقته ک غذا میخورم فقط برای سیری نه برای مزه.

چون غذاهام اکثرا مزه آب میدن از بی مزگی.

جوش های تنم هم به قوت خودشون باقین و فقط پمادها کمی تسکین میدن.

چمیدونم والا.... جز شکر ، چی میشه گفت؟

 

 

منم نمیام نمیام وقتی میام هم همش از دردهام میگم.

ببخشید😔

 

  • مامانی ...

نظرات  (۱۰)

عزیزدلم😔❤️ 

آخی چقدر سخته واقعاً، ولی هرکسی یه‌طوریه‌ها، یکی بارداریش سخته و زایمانش راحت، یکیم برعکس، من خیلی امیدوارم که تو برعکس سختی‌های بارداریت، زایمان راحت و پس از زایمانِ راحت‌تری رو سپری کنی... توکل و امیدت به خدا😍 

 

 

+ عزیزم کدو سبز توی پایین آوردن قند خیلی خیلی موثره، خودتو ببند به کدو سبز اگه بتونی خامش رو رنده توی ماست بخوری با مقداری شوید و یکمی سیر رنده شده همه‌شون برای پایین آوردن قندت مفیده، سعی کن توی همه‌ی وعده‌هات این ترکیب رو بگنجونی... اینو مامای کلاس آمادگی برای زایمان سر بارداری کلوچه بهمون گفت

پاسخ:
آرامش عزیزم
امیدوارم همینطور باشه💜


ممنون ازیشنهادت حتما انجام میدم👌👌👌

برنامه غذایی دارم برای دیابت منتهی خودمم مدام میگردم ببینم دیگه چه چیزای
مفیدی هست.

امروز با دستگاه خونگی قند ناشتام رو گرفتم ، ۳ تا رفته بود بالا.
امیدوارم قرصم زودتر اثر بذاره و بیارش پایین.
هفته ی اول روزی یه دونه قرص دارم و از هفته ی دوم روزی دوتا.

امید به خدا💫

باورت میشه هنوز نتونستم با بیبی حرف بزنم😶
از بس هر روز درگیر یه چیزی هستم

از همین دغدغه‌ها و درگیری‌ها براش بگو باهاش درددل کن بدونه برای اومدنش، مامانِ صبور و شجاع و قویش چه روزایی گذرونده و چها که نکرده😍😍

پاسخ:
🥲😑🙂

دورت بگردم آخه ... چرا اینجوری شد پس :(

امیدوارم این‌دو ماه زود یگذره تموم شه بره فندوق دنیا بیاد دیگه :)

پاسخ:
خدا نکنه عزیز دلم...
نمیدونم مینا ، حتما باید اینطوری باشه و این روزها رو بگذرونم دیگه🤷‍♀️

چه دوماهی که ۳ ماه ! تازه وارد ۷ شدم

امیدوارم این روزها را به سلامتی سپری کنی

پاسخ:
ممنونم بهی جان💜💜💜

عزیزم. یعنی یه شاخ هم در بیاری کلکسیون بارداریت تکمیل میشه :) هیچی از دستت در نرفته تا حالا! قشنگ رکورد دار هستی برای خودت :) 

 

می دونم که چقدر سخت هست. امیدوارم که به راحتی و سلامتی از پسش بربیایی. نی نی که بیاد همه اینا با هم میرن. اون موقع هم نی نی رو داری و هم سلامتی رو. 

پاسخ:
نه دیگه صبا ، نشد ، شاخ دربیارم اونوقت باید دم هم
دربیارم تا کلکسیونم کامل بشه😅😅😅
ان شاالله هرکدومتون که در اینده باردار شدین میتونید روی من در تمام زوایای
بارداری حساب کنید اگر سوالی ابهامی چیزی داشتید😅

قربونت برم عزیزم💜
ان شاالله🙏 به امید اون روز💋
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ******* خوبی عزیزم؟

خدا بهت سلامتی بده گلم.امیدوارم این ماه های باقی مونده رو هم کمتر اذیت بشی و زودی برات بگذره.

 

خیلی مواظب خودت باش.هرچند میدونم که رژیم بودن برای یه خانوم باردار خیلی سخته و آدم دلش میخواد همه چیز بخوره اما خب این قضیه موقتیه و انشاالله زود برطرف میشه.

 

 

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنونم💜 ان شاالله.

فعلا ک بالا و پایین میشه قندم
هنوز ب ثبات نرسیده اما خب واقعا آدم رو بهم میریزه

ان شاالله💜💋

ای بابا عجب بارداری پر آپشنی شد!

واقعا نمی دونم چرا بدن آدم تو بارداری قاطی می کنه!

امیدوارم این دوماه هم‌ به زودی و با کم شدن آپشن های ایجاد شده بگذره و بیای از مادر دو فرزند بودن بنویسی برامون

از ضعف بارداری نگووووو که تا پوست و گوشتم لمسش کردم

پاسخ:
آره مونا جون فول آپشن شدم

ممنونم عزیزم💜

اوووفففف حالا فکر کن ضعف کنی و نتونی چیزیم بخوری🙄🙄🙄

خیلی راجع به بارداری ایده ای ندارم اما میدونم برا هرکسی خیلی میتونه متفاوت باشه ! خواهر من تا 7 ماهگی پسرش عین فرفره کار میکرد (پزشکه) از صب تا شب سرکار بود انگار نه انگار سر هفت ماهگی یهو قند بارداری گرفت به طوری که انسولین تزریق میکرد !

عروسمـون این یکی بارداریش اوائلش همش خطر سقط داشت چندبار از خون ریزی رفت بیمارستان و گفتن استراحت مطلق ! ولی بعد 4 ماه سرحال شد و اصن میدرخشید 

الان شاید سخت باشه اما بعدن خاطرات خوب و بدش هایلایت میشن ازش استفاده کن :) برات آرزوی سلامتی دارم مامان جون :*

پاسخ:
ریحان قشنگم....
همینطوره که میگی.
برای هرکس متفاوته ، منم که اول درگیر بودم
الانم با دیابت سروکله میزنم.
روزی دوتا قرص میخورم.اگر جواب نده  میشه ۳ تا قرص
و اگر بازم کافی نباشه باید انسولین بزنم.
شدم یه دایره المعارف جامعی از بارداری😅.

قربونت برم عزیزم💜💚💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ****** جان.

خوبی عزیزم؟

چند وقته که نیستی نگرانت شدم.خواستم حالتو بپرسم.امیدوارم که خوب باشی و تونستی بیا چند خطی برامون بنویس رفیق.

پاسخ:
سلام عزیز دلم
ممنون از احوالپرسیت
خوبم شکر خدا.
دیروز  آزمایش دادم و خداروشکر قندم با دارو کنترل شده.
اما خب تا دو روز قبل زایمان باید هم دارو بخورم و هم رژیم غذاییمو
ادامه بدم.


😘😘😘

سلام امیدوارم حالتون بهتر شده باشه :)

مامانی خانم حال نامزد من ( نی نی) چطوره ؟:)))

پاسخ:
سلام مریم جان
ممنونم از احوالپرسیت عزیزم
شکر خدا بد نیستم ، بدنم به اون مقدار غذا عادت کرده
تقریبا.آزمایش دادم قندم نرمال شده بود ولی باید رژیم و اون دوتا قرص
رو تا آخر داشته باشم.

خوبه عروس گلم😊😊😊
ان شاالله که اونم خوبه🙏💋

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی