زندگی من

سلام صبح بخیر...

بالاخره جواب آزمایشم اومد.

شکر خدا مشکلی نداشت و منفی بود💙💙💙

  • مامانی ...

نظرات  (۸)

سلام.خداروشکر🥰

پاسخ:
سلام ریحانه جانم💋

ممنونم💙💙💙

الهی شکر🙏

 

امیدوارم از این به بعدش آسونتر و کم استرس تر باشه واست🥰🙏

پاسخ:
قربونت برم صبا جان💙

ان شاالله💋💋💋

عزیزم

نوش جونت این شادی

دلم روشن بود😍😘

پاسخ:
قربونت برم آرامش جان💙💙💙

شکر خدا بخیر گذشت🤧💋
  • بهی ستوده
  • الهی شکر

    پاسخ:
    ممنونم بهی جان🌱💙🌱
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خداروشکر ****** جان.

    خیلی خوشحال شدم واقعا.

     

    پاسخ:
    عزیز دلمی💙💙💙

    ممنونم💝

    سلام مامانی عزبز دل

    خدارو صدهزار بار شکر

    کلی دعا کردم برا شما و گل پسری

    الهی همیشه سلامت باشید.

     

    پاسخ:
    سلام به روی ماهت نفیسه جان💝💝💝
    ممنونم از دعاهات عزیزم😊لطف کردی
    💋💋💋

    خبر خوبی که منتظرش بودم 

    خدا رو شکر

    حالا می ریم برای ادامه ی شاد سه ماه دوم بارداری

    پاسخ:
    عزیزمممم... مونا جونم💙💙💙

    ان شاالله ان شاالله🥰
  • غ ز ل بانو
  • چقدر من نبودم و نفهمیدم باداری

    البته رمز رو هم یادم نمیومد

     

    بهت تبریک میگم

    ان شالله قدمش مبارک باشه مامانی جان

    پاسخ:
    اره عزیزم خیلی وقته ک نیستی غزل بانو جان

    برات رمزو میذهرم وبلاگت.

    ممنونم گلم.
    فدای شما💜💜💜

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی