زندگی من

در حالیکه منتظرم جواب سونو رو مکتوب بهم بدن

اومدم بهتون بگم که بیبی جنسیتش پسر هست💙

گفته بودم بمحض اینکه بفهمم میگم بهتون...

حالا الوعده ، وفا😉

  • مامانی ...

نظرات  (۹)

ایییی جووونم 

مبارک باشه میناییی جان🥰🥳🥳

مرسیی که زود اومدی خبر دادی.دیگه بهش نمیگیم نینی میگیم گل پسر تا وقتی که اسمش معلوم بشه😉

 

پاسخ:
ممنونم آوایی🙂
خواهش میکنم قول داده بودم دیگه🙃

😙 ان شاالله که یه اسم قشنگ براش پیدا کنیم

عزیییییزم مبارک باشه😘😍😍😘

مامانی عزیزم خدا خودش حافظ پرنس کوچولوی نازت باشه

وای چقدر خوشحال شدمممم🥰🤩 

سالم و صالح و خوش‌قدم و خوش‌روزی

پاسخ:
ممنونم آرامش جان🙂

الهی آمین💙
قربونت برم
ان شاالله🙏

ای جان 🥰🥰🥰

مبارکه.به سلامتی و دل خوش الهی😘😘

پاسخ:
سلامت باشی ریحانه جانم🙂
💙😘💙

عزیزم مبارکت باشه حس میکنم خودت هم همینو میخواستی

ایشالا که سلامت باشید هردوتون 💙😘✨

پاسخ:
ممنونم ریحان جان🙂
نه حقیقتا برای من هییییچ فرقی نمیکرد
ولی نمیدونم چرا هیچکس باورش نمیشه😄

حالا شما که نمیدونستی ولی اطرافیان فکر میکردن چون
ما دوتا خواهریم و برادر نداریم حسابی منتظر پسر هستیم😅
منکه اینطور نبودم حالا مامانم و خواهرم رو نمیدونم😄

فدای شما🙂

به سلامتی و دل خوش مامانی عزیزم ... امیدوارم پیام آور خیر و سعادت باشه براتون .

پاسخ:
عزیز دلم مینای ملوسم...ممنونم💙
الهی آمین🙏🙏🙏

امیدوارم به دلبری کوروش باشه و بتونم مثل تو تمام عشقمو به پاش بریزم🥲

می تونم بگم حدس می زدم boy maker!!!باشی💙💙💙💙

مبارک

وردت به دوران جدید و ناشناخته مادر پسر بودن را تبریک میگم

پاسخ:
آفرین خانمممم... نگفته بودی🤪

ممنونم مونا جان💙

متشکرم ، همیشه حرفهات خاصه مونا و البته حقیقت👍👌

نه من حدس زدم چون دختر دارین منتظر پسر باشین 
البته فرزند فرقی نداره آدما بچه اشون هرچی باشه دوسش دارن
ایشالا که سلامت باشه :*

پاسخ:
فدات بشم😘💜

ان شاالله نی نی گوگولی شما و جناب یار در آینده🙃😉💓
  • یاسی ترین
  • عزیزم ♥️ مبارک باشه 😍😍😍😍 

    حقیقتا حدس زدنی نیست 😂 آدم همیشه سورپرایز میشه اطرافیان زیاد حس میکنن و نظر میدن 😁 ولی واقعا سورپرایز خداست دیگه 

    هرچی که هست مطمئنا دنیایی از شادی و لذته نوش جونت این حس‌های قشنگ 😍 

     

     

    پاسخ:
    یاسی جانم...
    قربون قلب مهربونت💜

    ای جانممم مبارک باشه مامانی خدا نگهدارش باشه ایشالا به سلامت بدنیا بیاد گل پسری 🥰🥰

    پاسخ:
    ممنونم نفیسه ی عزیزم⭐💜⭐

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی