زندگی من

سلام ، سلام

صبح نزدیک به ظهرتون بخیر و سلامتی💜

از امروز بِیبی صداها رو میشنوه و منم الان موسیقی های مورتزارت رو پلی کردم

یکی بعد از دیگری...

میگن موسیقیهای مورتزارت و بتهوون برای جنین آرامبخشه و

روی هوشش هم اثر میگذاره ، من خودم خیلی با این نوع موسیقی

ارتباط نگرفتم منتهی بخاطر بیبی یکی دو بار در روز میخوام پخش کنم.

خودم کلا موسیقی با کلام دوست دارم و توی بی کلام ها هم این سبک رو خیلی دوست ندارم😋 حالا امیدوارم اون دوست داشته

باشه.

 

شکر خدا از پست قبلی که نوشتم ، روز به روز حالم بهتر شد.

همسر ۴ روز مرخصی گرفت که بیشتر پیشمون باشه.

این اواخر حجم کارش زیاد شده بود و خیلی کم خونه بود.

روزهای مرخصی خوب بود.

سعی میکرد بیشتر خونه باشه ک کنار ما.

یه مقدار برای خونه ی جدید خرید کردیم🥰 خرید هم که طبیعتا حال آدم رو جا میاره.

گاز و سینک و هود و سرویس روشویی و سرویس داخل دستشویی.

طی یک اقدام ناگهانی هم تصمیم گرفتیم یخچالمونم عوض کنیم

برای خونه ی جدید!

هیچی خلاصه رفتیم دنبال یخچال.

من ترجیحم بخچال فریزر دوقلو بود تا ساید.

آخه عاشق جایِ زیادم و ساید نتونست نظرمو تامین کنه🤭

دلم یه فریزر جدا با کشوهای فراوون و بزرگ میخواست.

بقول همسر یخچال دوقلوها الان دیگه ظاهرشون به ساید خیلی شبیهه.اونی رو انتخاب کن که دلت میخواد.

در نهایت همون دوقلو تصویب شد...

خلاصه یخچال رو خریدیم که ان شاالله دیگه توی خونه ی جدید راه اندازی کنیم.

فعلا که با بقیه ی خریدها گذاشتیمشون کنار. پیمانکار گفته تا عید تحویل میده حالا کدوم عید، خدا میدونه😁🤭

احتمالا بره اونور عید🤷‍♀️

توی همین روزای مرخصی همسر یه مهمونی هم دعوت شدیم.

یه مهمونی با حضور کل فامیل مادری🥰

وای خیلی خوب بود😊 یعنی همه چیز دست به دست هم داد تا حال من بهتر بشه.

این مهمونی چند بار عقب افتاد بخاطر من دیگه دیدم شکر خدا شرایطم بهتره قبول کردیم.

غروبِ همون روز هم تازه رفتم دنبال لباس🤭

همه ی لباسهام بهم تنگ شده بود🙄

چون وقت تنگ بود و منم شرایطم خاص ، از همون مغازه ی اول یه شومیز خوشرنگ و بامزه که مناسب خانمهای باردار بود خریدم و مستقیم رفتیم مهمونی🙃

 

 

۴،۵ روز دیگه نوبت دکتر دارم.

احتمالا برام سونو بنویسه و احتمالا تر(🤭) دیگه جنسیتش مشخص بشه اگه پشتش رو نکنه و تگه تکون بخوره و یه عالمه اگه ی دیگه.

امیدوارم مشخص بشه تا اطرافیان ولم کنن🙄

همین الانشم متهمم به اینکه میدونم جنسیت رو ، ولی نمیگم🤨😳😯😲

اونم از طرف خانواده ی همسر😎👿😤

خلاصه که اینطور.

 

احتمالا از ماه جدید یه کم از نظر مالی تحت فشار قرار بگیریم

بخاطر خریدهایی که داشتیم ، اما خدا بزرگه و روزی رسون.

ان شاالله که آسون بگذره😁😄

 

دیشب به همسر  میگم از فردا حواستو جمع کنا... بیبی دیگه صداها رو میشنوه ، خیلی باید مراقب حرف زدن با مامانش باشی🤭

میگه ای بابا😄 تو کم آداب و اصول داشتی ، اینم بهش اضافه شد😆 چشم ... اونایی که نباید بشنوه رو یواش میگم😆😅

 

خب دیگه منم کم کم پاشم برم برای خورشت ظهرم برنج درست کنم و منتظر اومدن حنا باشم.

باباش هم که تا شب نمیاد خونه.

 

تنتون سالم و دمتون گرم🌸🌸🌸

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

  • مریم بانو
  • چقدر پستتون حال خوب کن بود :)

    ان شاءالله خودتون و نی نی سلامت باشین

    خرید همه جوره دلچسبه :))

     

    پاسخ:
    چقدر خوب که اینطور بوده🥰
    ممنونم مریم جان💜
    بله همینطوره👌👍

    خداروشکر عزیزم چقدر عالی که حالت روزبه‌روز بهتر شد...

    منم با بی‌کلام اصلا ارتباط نمی‌گیرم حالا بذار اینا رو ببین بیبی شاید خوشش اومد:))

    انشاءالله که همیشه پر از آرامش و دلخوشی باشه لحظاتت...

    برای خریدهای خونه هم که حالتو جا آورده باید بگم مبارکتون باشه انشاالله که به سلامتی و دلخوشی و به‌موقع و بی‌دغدغه برن سرجاشون قرار بگیرن و توی روزای شادی و خوشی، شما رو همراهی کنن🥰😍

    + البته ماهم دغدغه‌مندیم که بدونیم بیبی جان پرنس هستن یا پرنسس و به روی خودمون نمیاریم😜😁 آره اینطوریه! 

    پاسخ:
    ممنونم😊

    آره همینکارو میکنم ، اصلا هم بی کلام میذارم هم با کلام😋
    قربونت برم... همچنین💜

    سلامت باشی...ان شاالله🙏💜

    😄😄😄 وای خدا چقدر خندیدم.
    قول میدم بمحض اینکه مشخص شد سریع اطلاع رسانی کنم😁
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    **** این وبلاگ توعه یا من اشتباهی اومدم ؟؟؟

    بارداری؟؟؟ خیلی به سلامتی . اصن خیلی شوکه شدم :)

    ***** عزیزم خوبه ؟؟

    چقدر خوشحالم که آروم و رو به راهی عزیزم .

    بتهوون یکی از سمفونی هاش خیلی دوست داشتنیه ، نمیدونم شماره چنده . وقتی فهمیدم بهت میگم.

    بوس بهت

    پاسخ:
    نه گلم درست اومدی😁😊

    😄 لعنت به بووووووق که منو از تو جدا کرد🤕 کلا ازت بی خبر شدم

    اونم خوبه مرسی💜
    فدات بشم🥰
    اره حتما بهم بگو البته تا اومده تو دوباره بیای اینطرفا من احتمالا زایمان کردم😄😄😄😄😄


    ملوسم💜😘

    مامانی عزیزم

    روزهای شادی که سپری کردی نوش جانت و امیدوارم شادی ها پیوسته باشند برای شما و خانواده ات🌸

    آخیییییییی خرید برای خونه خود آدم خیلی لذت بخش،مبارک

    دوران بارداری تنها وقت زندگی یک زن که از اضافه وزنش دلشاد و با کمال میل دنبال لباس های سایز بزرگ میره

    مهمونی رفتن هم تو بارداری خوش می گذره همه مهربونی و نگاه خاصی دارند و میشه هرچقدر خواستی بخوری!!!!!

    پاسخ:
    ممنونم مونا جان💜🌸💜
    همچنین برای خانواده ی شما😊

    خیییییلی🥰
    یه سری از وسایل رو باید عوض کنیم
    یه جورایی یه جهیزیه ی نو دلم میخواد ببرم توی خونه جدید🤭

    آخ گفتی مونااااا....
    فقط امیدوارم بعد از بارداری بتونم خودمو کنترل کنم و به وزن قبلم برگردم🥴

    اون قسمت هرچی خواستی بخوری توی مهمونی خیلی باحال بود😄

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی