زندگی من

دوباره همون داستانِ دوران بارداری حنا داره تکرار میشه.

استراحت مطلق شدم...

تا کی؟

نمیدونم!

شاید تا آخرش.

 

شکر ... 💜

  • مامانی ...

نظرات  (۷)

دوست خوبم

خیره ان‌شاءالله... بسپر به خدا

امیدوارم همه چیز خوب پیش بره فقط نگرانی و استرس رو از خودت دور کن💖😘

پاسخ:
ان شاالله💜
قربونت برم...
نگران نیستم ، اینکه صبح تا شب خوابیدم روی تخت
کسل کننده ست😑

عزیزم عب نداره میدونم سخته ها...اما میگذره و ایشالا نینیت سالم میاد تو بغلت.

مواظب خودت باش.

پاسخ:
آوا جونم...🥲

ان شاالله💜🙏

اوووفففف دختر مراقب خودت باش 
و خودتو سرگرم کن 

اینم زودی میگذره :*

پاسخ:
ممنونم ریحان جان و امیدوارم💜

سرگرم... جز فیلم  و کتاب که فعلا جذبشون نمیشم فکر
نکنم راه دیگه ای باشه☹

این مدت فرصت خوبیه یه دوره آموزش مثل طراحی یا خطاطی ثبت نام کنید مجازی البته یا زبان 

نی نی کی به دنیا میاد؟ 

اگه پسر بود اسمش بزارین خداداد! بزرگ که شد بین دوستاش شوخی میشه که تورو خدا داده وماها ناخواسته!

:))))

پاسخ:
خطاطی داشتم اما چون نمیتونم بشینم و باید در استراحت و دراز کش باشم
دوره ی دومش رو کنسل کردم.
به امید خدا بهار💜

اتفاقا ناخواسته ها رو امروزی ها میگن خداداد

سلام میناجونی صبحت بخیر عزیزم.

من به بلاگر پیام دادم گفتم که اینطوری شده و من هرچی کامنت میذارم نمیتونی وارد وبلاگش بشی.گفتم خودش بیاد آدرسو بهت بده شاید اونطوری درست بشه.

 

مواظب خودت باش عزیزم.

میبوسمت.

پاسخ:
فدات بشم
ممنونم😘😘😘😘😘😘

سلام این هم یک مدلش!

البته فکر می کنم با وجود حنا گلی و تکالیفش به اندازه بارداری اول حوصله تون سر نمیره

امیدوارم به زودی سرپا بشید

پاسخ:
آره ولی مدل خوبی نیست.
دلم یه بارداری راحت و بدون دغدغه مثل خیلیا میخواست

آره تقریبا اما بازم سخت میگذره.
قربونت برم💜

عزیزم ایشالله به سلامتی این دوره رو سپری کنی و به زودی هم از استراحت مطلق در بیایی.

در چه حد باید خوابیده باشی؟ یعنی کاملا درازکش؟

میتونی کارایی مثل بافتنی و گل دوزی انجام بدی تو  اون وضعیت؟

 

کتاب با موضوع های مختلف انتخاب کن برای خوندن. صوتی و خوندنی جهت تنوع! سریال جذاب شروع کن. 

اگه میتونی زبان بخون. 

یه سری بازی هوش و پازل و اینا رو گوشیت نصب کن و مثلا یه ساعت در روز وقت بگذار واسه اونا. 

 

ادیت فیلم و عکس رو گوشیت انجام بده و هی کلیپ های مختلف درست کن و کلی کارهای اینجوری .... 

پاسخ:
ممنونم صبا جانم💜💜💜

بله گلم روی تخت خوابیدم و برای سرویس و حمام بلند میشم

نه گلم زیاد نمیتونم بنشینم و الا کلاس خطم رو ادامه میدادم برای دوره ی جدید.

یه بازی نصب کردم😁 گاهی با اون سرگرمم.
مرسی عزیزم از پیشنهاداتت😚

من عااااااشق ادیتم👌😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی