زندگی من

پر میشم و خالی....

یه گوشه ی دلم عجیب تنگه برای عزیزی که مثل مادر میمونه برام

ی گوشه ش غرق عشقه...

یه گوشه ش یهو با یه آهنگ پر میکشه و تا آسمون میره...

یه گوشش غوطه ور میشه توی خاطرات...

یه گوشه ش آرومِ ، آرومتر از هر وقتی...

یه گوشه ش پر از احساسه ... اونقدر که سنگینی میکنه...

یه گوشه ش فقططط تنهایی و خلوت میخواد تا بنوشه و سیراب بشه از هر چیزی که روح طلب میکنه.

قطعه شعری... تصنیفی...موسیقی ای...تفعلی...

 

یه گوشه اش میخواد بره... فقط بره...

 

یه گوشه ش بی قراره...

 

ولی همش عاشقِ ... عااااشق.

 

راستی مگر دل چند گوشه داره ؟؟؟!!!!

 

 

 

#  برای راحتی دوستان موقع مورد خطاب قرار

دادن بنده ، ازین ببعد با نام "سیما" در خدمتتون هستم😊

  • مامانی ...

نظرات  (۲)

دل گوشه نداره از نظرم

 

گرده اینجوری جا واسه همه چی هست !

 

 

پاسخ:
ای جان...
نظر شما هم محترم و بجاست😊👌💜

باید بهت بگم سیما بینا چون جور دیگر می‌نگری به جهان😉😍 

دلت گرم به حضور خدا...

+ قالب ساده و رویاییت مبارک👌🌱

پاسخ:
😄😄😄😄 عجب اسمی...

قربونت😉😘🥰

ممنونم عزیزم...
دلم یه تغییر میخواست هم قالبو عوض کردم
هم عکسم رو...
اسمم که دیگه از مامانی تبدیل شد به سیما😎
کلا نو شدم انگار😄

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی