زندگی من

دیروز که از بیرون اومدم خونه

مستقیم رفتم دوش گرفتم...

بعد تیشرت و شلوار خونگیِ ستی که قبل از عید خریده بودم و گذاشته بودم

کنار رو پوشیدم.

حالا از دیروز به طرز عجیبی حس و حالم تنها با پوشیدن

یکدست لباس عوض شده!

منظم تر و مرتب تر  شدم !کارهامو به موقع انجام میدم!

حس خوبی به خودم دارم! وقتمو کمتر هدر میدم!

کتابهایی ک مدتهاست دست دست میکنم برای خوندنشون رو شروع کردم!

اصلا یه وضعی!!!

امروز که داشتم بعد ناهار ظرفها رو میشستم خیلی بهش فکر کردم.

شاید بشه اسمش رو گذاشت خود دوستی!

 

خلاصه نمیدونم چی شد که از رخوت چندین ماهه ، رها شدم!

 

میخواستم ببینم آیا من غیر عادی ام؟؟؟

  • مامانی ...

نظرات  (۲)

برای من همین بس که دوباره نوشتن رو شروع کردی و میام می‌خونمت😌 

تو اصلاً فرض کن غیرعادی، حس و حال خوبت مهمه نه عادی و غیرعادی بودنش نه؟!😍

بنظر من که اصلا غیرعادی نیست و پر از انرژی و نظم و در زمان حال زیستنه...

پاسخ:
و متقابلا برای من هم...
اینکه بعد از هرپستی پیام های قشنگت رو میگیرم🥰

اوهوم...حس و حال خوبم مهمه🥰
انگیزه و حس حیات ، حالا با هر دلیلی...

زیستن در زمان حال رو خوب اومدی🙃

ممنون ک هستی💞

حس و حالت با اون یکدست لباس عوض نشده، کلی زحمت واسش کشیدی اون فقط نقش یه نشانه رو داشت که خودت رو که زیباتر و بهتر شدی رو ببینی🤗

 

در خاص بودن خودت شک نکن.

پاسخ:
ای جانم صبای تیز بینم🥰
عجب چیزی گفتی رفیق....
چقدر به دلم نشست😊

جونِ دلممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی