زندگی من

سلام سلام ...صبح بهاریتون به خیر و سلامتی💚 نماز و روزه های روزه داران هم قبول💫

راستش منم مثل سایر دوستان وبلاگ نویس برای نوشتن به مشکل برخوردم و انگار واقعا ذهنم خیلی خالیه.

در حالیکه دلم میخواد توی وبلاگم فعال باشم.

 

۸ و ۱۷ دقیقه ی صبح دوشنبه ست...

حنا مدرسه ست و باباش هم سرکار.

خب از وقتی مدرسه ها باز شده حسابی با خودم خلوت میکنم و ساعتهای طولانی ای رو تنها هستم.

بابای حنا قبل از حنا میره سرکار ، بعد من حنا رو بیدار میکنم و وقتی راهیش میکنم خونه رو جمع و جور میکنم و در بالکن رو باز میکنم تا هم هوای تازه و دلچسب اول صبح بیاد توی خونه ، هم صدای آواز پرنده ها🥰

بعد سریع میپرم روی تخت و میرم زیر پتو🤭

وب گردی میکنم...

کتاب میخونم ....

آهنگ گوش میدم...

و از تنهاییم لذت میبرم.

اکثر مواقع هم با چند تا خط کتاب که میخونم بیهوش میشم😁

از روزه داری فکر کنم فقط ثواب خوابیدنهاش رو ببرم😅

 

توی خونه ی خودمون که بودیم سالی چند بار وسایل خونه رو جابجا میکردیم ، خوبیش این بود که همسرم خودش پیشنهاد میداد بخاطر همینم خیلی همکاری میکرد.

اینجا که الان هستیم خیلی نمیشه مانور داد اما دیروز تصمیم گرفتیم یه جابجایی کوچیک که اتفاقا تاثیر و تغییر چشمگیری داشت انجام بدیم و الان چیدمان خونه بهتر شد و بیشتر دوستش دارم.

گمون نمیکنم دیگه بشه تغییر دیگه ای ایجاد کرد.

 

 ساخت خونمونم فعلا متوقف شده!

اعضا همکاری نمیکنن و پول واریز نمیکنن، به همین دلیل بعید میدونم شهریور آماده ی تحویل بشه!

مامانم میگه بهتر🤭 بیشتر اینجا میمونی😋

خلاصه که اینطور.

 

دیگه چی بگم براتون؟؟؟

......

آهان یه مهمونی در پیش دارم.

خب ما مهمونی عیدمون رو هنوز ندادیم بخاطر اینکه یه ترفیع شغلی همسرم در پیش داره و تصمیم گرفتیم مهمونی عید و شیرینی اون ترفیع رو با هم یکی کنیم.

فکر میکنم همین روزا باید انجام بدیم.

خوبیش اینه که شام میریم بیرون ، تنبل خانم خونه از همه بیشتر خوشحاله😅😁

 

راستی...

یه سفر هم آخر اردیبهشت در پیش داریم

امیدوارم برای مدرسه ی حنا به مشکل نخوریم😕

 

دیگه سرتیتر خبرها رو گفتم براتون😁

 

من دیگه کم کم برم.

حال دلتون خو ب باشه الهی🧡💜💙💛🤍💚

 

 

اینم صداهای خونه ی ما وقتی در بالکن

باز میشه🙃

 

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

سلااااام :)) 

چه حال و هوا و صداهای دلپذیری از وبت میاد، به‌به، حالم دگرگون شد :)) 

نمی‌دونم این فصل چیکار کرد باهامون که تو نوشتن تنبل شدیم😏 

چقدر خوبه مدارس حضوری شد، البته من یه کوچیکتره هم دارم تو خونه ولی همین که سرم خلوت‌تره خیلی خیلی بهتره :)) 

ترفیع شغلی همسر هم مبارکشون باشه ان‌شاءالله همیشه دلت شاد و حالت خوب و تنت سلامت باشه و بیای اینجا ازش برامون بگی😍😘

پاسخ:
سلام به روی ماهت🤗

ممنونمممم😘
آ ره والا اصلا حرفم نمیاد😕

خوبیش که خوبه اما خب نگرانیهایی هم بابت بچه ها دارم ک خدایی نکرده مریض نشن.

ممنونم آرامش جانم🙏❤🙏❤🙏❤

قربونت برم همچنین برای شما💙💜🧡💚🤍💛

ای جانم عزیزم 😍😍😍

خوبه که یه پست ازت خوندیم بعد این همه وقت 

ایشالا حالت همیشه خوب باشه 

چی لذت‌بخش‌تر از تنهایی برای مامانا 😁😁😁😁 نوش جونت ☺️

 

پاسخ:
یاسیِ قشنگم🤗🤗🤗

آره والا.... روم سیاه🥴
قربونت برم همچنین حال شما💙💜🧡💚💛🤍

هیچی هیچی😁😁😁😁
ممنووووون😘😘😘😘😘😘😘

تغییر دکور خونه خیلی خوب

تنها بودن سرصبح تو هوای بهاری خیلی خیلی خوب

نوش جانت این همه حس خوب

پاسخ:
ممنونم مونای خوش قلبم🙏🤗💚

چقدر خوشحالم که شماها رو دارم🥰💫

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی