زندگی من

یک میزبانی کوتاه مادرانه و تمام....

  • مامانی ...

نظرات  (۶)

ای جانم

من الان پست قبلو دیدم

متاسفم که دیر دیدم و نتونستم تبریک بگم و حالا ...

دلت آروم بانو

پاسخ:
مهربونم...
💜

🥺🥺🥺🥺 

پاسخ:
💜

مامانی مهربون و عزیزم 

چی بگم که جدید باشه و بلد نباشی که خودت استادی ولی گاهی ناچیزترین سختی‌ها و تلخی‌ها هم از یادمون میبرن درسهایی رو که از بَریم چه برسه به تلخی به این بزرگی...

فقط اینکه یادت نره غمت رو بپذیری و بهش اجازه‌ی بروز بدی..‌‌. همین و یه عالمه آرزوی خوب دیگه برای تو که در عبور از این روزها توانایی💚🌹

پاسخ:
ممنونم عزیز دلم .
💜
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عزیزمی *******...

غمگین شدم حقیقتا.😔😔

پاسخ:
💜

متاسفم😔😔😔

 دردت رو می فهمم،سال ها قبل تجربه کردم و غم عمیقی بر دلم گذاشت....

 

پاسخ:
ممنونم
💜

بلا به دور مامانی جان 

تنتون سلامت 

پاسخ:
سرت سلامت عزیزم.
ممنونم💜

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی