زندگی من

این روزها به لطف اوج گرفتن دوباره ی کرونا و مجازی شدن مدارس چنان شلوغ شده ام که گاهی

خودم ،خودم پیدا نمیکنم....

گم میشوم میان روزمرگی...میان دنیا و خواسته های رنگ و وارنگش.

از شما چه پنهان دلم برای خواندن یک کتاب لک زده است...

کتابی که دست بگیرم و بار و بندیلم را جمع کنم و با داستانش سفر کنم.

اما این روزها هم بخشی از زندگی من ست که باید بگذرد. آن هم دقیقا به همین شکل.

 

جای شکرش باقیست که دخترکمان بسیار درسخوان و زرنگ ست و ارزشیابی نوبت اول را با گرفتن خیلی خوب در تمام موارد پشت سر گذاشت.

 

در این شلوغی های چند گانه ،حالا دیگر سحرخیزی ام را هم از دست داده ام و تا جایی که راه دارد صبح ها می‌خوابم و معمولا حاضری کلاس حنا را از زیر پتو اعلام میکنیم.

خیلی وقت است که از خودم خبر ندارم.

از خود درونی ام.

طفلک گوشه ای آرام و بی صدا نشسته و گمانم انتظار میکشد که در آغوش بگیرمش و نوازشش کنم ، برایش حرف بزنم...

مثل مادری که بین دو فرزندش فرق بگذارد از درون غافل و به بیرون مشغولم.

دست بیرونی را گرفته ام ... به گشت و گذار بردمش..

برایش خرید کرده ام...رژیمش را به پایان رسانده ام و در مرحله ی تثبیت ثبت نامش کرده ام.

گفت این را میخواهم...گفتم چشم.

آن را میخواهم....گفتم چشم.

خرید اینترنتی...چشم.

خرید حضوری...چشم.

این غذا و آن غذا...چشم.

و ....

خودم را برده اش کردم ، چه جوووور...

خواسته هایش هم تمامی ندارد.

رنگ به رنگ...

پشت هم می آید.

اصلا آنقدر حسود است که نمی‌گذارد لحظه ای آسوده بمانم! مبادا که به درون سفری هرچند کوتاه داشته باشم.

و خاصیت دنیا اینست.

 

 

+ هرگز گمان نمی‌کردم که روزی دندان کشیدن های پدرم اینقدر دلم را بلرزاند.

این یعنی پناه من سنش دارد بالا میرود و آلارم های مختلفی آنرا هشدار میدهند و مرا در خود می پیچانند.

و هراسی به دلم می اندازند.

 

+دلم تنگست... خیلی تنگ...

برای عزیزی از جنس خودم که دو سالی می‌شود ندیدمش.

 

+ خیلی وقت بود که دلم میخواست برای یکبار هم که شده با این نگارش بنویسم.

 

 

💜💜💜دوست دارم نظراتتون رو در مورد این سبک نوشتن بدونم.

فعلا برم که کلاس شروع شده😘

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

عزیزدل 

میدونی که اون منِ درونی رو اگر حواست بهش باشه اونقدر بخشنده و باسخاوته که هرچه بدست میاره دودستی تقدیم منِ بیرونی می‌کنه، اما از منِ بیرونی هیچ بعید نیست که آب از دستش نچکه :)) 

همونه که اینجاها کم‌پیدایی، چون اینجا بیشتر متعلق به منِ درونیه...

پس غافل نشو ازش و بدون به اون برسی، این یکی هم تأمینه! 

طرز نگارشت رو که دوست دارم، خودم هم گاهی اینطور می‌نویسم، هردو خوبن بجای خود💚 

خدا عزیزانت رو برات حفظ کنه عزیز🌹

پاسخ:
همینطوره آرامش جان اصالت ما هم همون درونمون هست.
بخاطر همینه که دنیا رو هم بهمون بدن ولی ارتباط با درون قطع یا کم باشه حالمون خوب نیست.

بله...
کم پیدام ، چون درگیرم با بیرون.

ممنون از نظرت😘

الهی آمین ممنونم🙏

به‌به مامانی خانوم 😘

گذر پوست بالاخره افتاد به اینجا 😂

عزیزم پیش میاد بالاخره یه دوره‌هایی خیلی مشغولیم و زود میگذرن.

بالاخره با من درون تنها میشی به نظر من که خیلی دلچسبه 😍 

هر جور بنویسی ما حال می‌کنیم 😌♥️

 

 

 

پاسخ:
🙃😘🙃😘

😂😅😂😅😂

بله خیییلی دلچسب و دلنشینه😊😊😊

😁ممنونممممم😘

سلام مامانی جان

من هر روز بهتون سر می زدم...امان از این کلاس اول مجازی

وقتی کارنامه زینا را گرفتم و همه خیلی خوب بود حس کردم خودم دوباره همه رو ۲۰ گرفتم!یعنی در این حد دوباره کلاس اول رو شروع کردم!!

من که خود درونی و بیرونی ام هر دو طفلکی ها گوشه ای نشستند تااااا یک روز این سال های پر مشغله تمام بشود دستی به سر و رویشان بکشم....

سحرخیزی که قبلا دوست داشتنی بود آلان اصلا طرفدارش نیستم حس می کنم روزم خیییلی کش می آید و من طرفدار زود گذشتن این روزهایم

پدرها و مادرها یکدفعه ای میانسال بودنشان را به ما نشان می دهند دردناک است خیلی....

قلمت را دوست دارم هرجور که بنویسی

کامنتم از پست ات طولانی تر شد

پاسخ:
عزیزمممم مونای مهربون😘
😅😁😅😁

واقعا مشغله ها زیاد شدن خصوصا برای شما
با دو تا دسته گل کوچولو.

همینطوره.... انگار یهو فرسوده میشن😔

عزیز دلم ممنونم🥰

خیلی هم عالی😘
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ********..

صبحت بخیر عزیزم.

 

این که آدم گاهی وقتا از خود درونیش غافل و بی خبر میشه رو درک میکنم... حس بدیه...آدم احساس گم شدن میکنه...

امیدوارم خیلی زود ارتباطت با دنیای درونی خودت برقرار بشه و حال دلت خوب.

 

در مورد طرز نگارش هم تو هرجوری بنویسی عزیزی و من یکی که با جون و دلم میخونم.

من شخصا نگارش معمولی و قبلیت رو بیشتر دوست داشتم.

اما از اونجایی که هرچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند هرجوری که دلت میگه و دوست داری بنویس و راحت باش اینجا مال توئه گلم.

پاسخ:
سلام عزیز دلم اوای قشنگم...

دقیقا ادم احساس سردرگمی و گم شدن میکنه.
ممنونم عزیزم😘

مرسی از نظرت🥰🥰🥰🥰

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی