زندگی من

سلام و اخرین شبهای پاییزی به دلگرمی🍂🍁🍂

من امروز یه عملیات انتحاری انجام دادم و طی اون عملیات خونه رو اساسی تمیز کردم...

یعنی الان فقط پخش یا مقلب القلوب و الابصار ...
رو کم دارم ،و همینطور جمله ی : آغاز سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی🤭

همه جا رو اساسی تمیز کردم.راستش امروز بابت موضوعی و قرار گرفتن توی موقعیتی خیلی بهم ریخته

بودم ، دیگه پناه آوردم به تمیزکاری و خب اصلا از اون مرحله پرت شدم.

تمیزکاری عمقی و اصولی یه چیز دیگه ست.

قدرت جارو برقی رو گذاشته بودم تا آخر و حسابی همه جارو جارو کردم.

وای گازم... اینقددددر برق میزنه که دلم نمیاد ازش استفاده کنم🙄

خیلی خسته شدم اما خستگیش دلچسبه.

میگن ارتباطقوی ای بین شلوغی ذهن و شلوغی بیرون هست.

راستم میگن...

امروز چند تا شاخه ی پتوس هم گذاشتم توی شیشه و بردم کنار تخت پیش کتابهام ، خیلی حس خوبی بهم داد.

کاش میشد تافت بزنم به همه جا که لااقل چند روز همین شکلی بمونه.

چوب لباسی توی اتاق دبگه داشت سقوط میکرد از حجم لباسها دستی به سر و روی اونم کشیدم و بارش رو سبک کردم.

یه پیرهم از همسر بود که دیگه از رده خارج شده بود.

امروز باهاش کلی کار کردم و هی انداختم دور😁

بقیه شم گذاشتم واسه دفعه ی بعد🤭

اخه جنسش خیلی خوب بود برای گرد گیری و چربی پاک کردن و اینا.

خب دیگه بگذریم . این پست و پست قبلی همش درمورد تمیزکاری بود.

 

 

بچه ها...

من چندین ساله درگیر یک کدورت کهنه ام.

نه توان مقابله دارم دیگه و نه توان ادامه...

بخاطر همین هم دارم آسیب میبینم و هم دارم آسیب میزنم.

و هییییچ راه گریزی ازش ندارم.

نه میتونم دوری کنم و نه تاب نزدیکی دارم.

و تنها و تنها خود خدا میتونه تغییری ایجاد کنه.

چند وقت یکبار در موقعیتی قرار میگیرم که دلخواه نیست اما همونطور که گفتم گریزی هم ازش نیست.

انگار هر چند وقت یکبار ساعتهای یک روز رو رژیم پرهیز از شادی و خوشحالی داشته باشم.

ساعتهایی که تحلیل میره نیروم .

اگر میشه لطفا برام دعا کنید ، بلکه خدا به دعای شما گوش بده و منو ازین عذاب رها کنه🙏🙏🙏

ممنونم.  ۱

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

  • یاسی ترین
  • بابا انقد کدبانو و خونه‌دار نباشید زشته اه 😁😁😁😁

    شاید یه شلخته رد شد دلش شکست 🥲

    ولی اتفاقا منم مثل تپلی تنبله یا همون خانم خرسه بعد از زرنگ شدن، یه حرکتایی زدم 😂😂😂

    ولی نه در حد شما خانوم 😒

    مطمئنی حرکتت روی پیراهن بی‌غرض بود؟ 😂

    کاش رفع بشه کدورتت ☹️

     

     

    پاسخ:
    😁😂😁😂😁😂😁

    از دست تو یاسی😂
    این اتفاق هر صد سال یکبار میوفته، من طول میکشه موتورم روشن بشه
    ولی وقتیم روشن میشه دیگه باید از کنتور خاموش بشه😂

    خسته نباشی عزیرم😘😘😘

    آرررره😂😂😂
    خودش دیشب پاره ش کرد منم دیگه تیر خلاص روزدم😂

    🥺🥺🥺

    بوی تمیزی دماغم رو پر کرد اصلاً 😍 

    آفرین به همتت منم اینجور اساسی رو کم پیش میاد انجام بدم و معمولا دوبار در ساله :)) 

    کدورت خیلی قلبو کدر میکنه عزیزم رهاش کن، قلبت رو بزرگ کن و ببخش و بگذر، دنیا رو از دریچه‌ی دید او ببین و نذار تیرگی روی قلبت جرم بگیره که پاک کردنش مثل همون گازت به سختی میسر میشه و یا شاید هم روزی غیرممکن 

    برات از خدا میخوام آرامش و شادی مهمون همیشه‌ی دلت باشه و رژیم از این بابت نداشته باشی🌻☀️

    پاسخ:
    🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘

    مال منم همینه😁

    خیلی آرامش جان... خیلی.
    نمیتونم ، زورم نمیرسه ، میره و برمیگرده😣
    خیلی سخته ، پاک نمیشه ، حسم خوب نمیشه ، هیچی خوب نمیشه.
    تازه سختتر میشه انگار.

    آلهی آمین🙏💖

    از این‌پست بوی دامستوس و پودر صابون بلند شده اصلا!

    من هم چه وقتی حالم خوب باشد چه نباشد تمیز کاری را دوست دارم

    از این دسته روابط خیلی بدم‌میاد،یکجور با تو هرگز با تو عمرا

    داره تو خودش

    به هرحال امیدوارم از این رژیم پرضرر خلاص بشی

    پتوس کنار کتاب ها رو خیلی دوست دارم🌸🌸🌸🌸

    پاسخ:
    اوهوم...
    دقیقا🥰
    آره تمیزکاری عاااالیه فقط همت هم میخواد در کنارش.

    الهی آممممیییین🙏🙏🙏🙏🙏

    خیلی حس خوبی به آدم میده💖
  • غ ز ل بانو
  • خدا قوت

    چقدر این تمیزیا می چسبه

    نگهش دار لاقل باهاش یلدا و کریسمس رو بگذرون

    واسه 1401 هم خدا بزرگه :)))))

     

    ببین مامانی 

    من جدیدن خیلی به دوران کودکی اون آدما فکر می کنم و میبینم چه زندگیای گندی داشتن و خوب نتیجه چیزی بهتر از اینم نمی شد دیگه

    و اینطوری بارِ دلم سبک تر میشه

    ما باید عزت نفسمون رو ببریم بالا

    اونوقت رفتارها و حرفهای دیگران دیگه اونقدر تاثیر ندارن و میفهمیم اونایی که باعث آزارمون هستند به طرز وحشتناکی عزت نفسشون پایینه

     

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم....
    اینو خوب اومدی👍👌

    درسته غزل جان
    دقیقا همینطورم هست
    عزت نفسشون بسیار پایینه و مثل طبل تو خالی هستن
    اما متاسفانه هیچکدوم اینا مرهم نمیشه برام
    و از عذابی که میکشم چیزی کم نمیکنه😣

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی