زندگی من

سومین روز از دوره ی دوم رژیمم رو با ۲ کیلو‌ کاهش وزن

شروع میکنم💪

بچه ها توی این دوره یه میان وعده ی خیلی باحال دارم

دوست داشتم به شما هم بگم ، حتما شده یکبار هم امتحانش کنید به ظاهرش نمیخوره اینقدر طعمش بی نظیر باشه🤪

طوری که از دیروز منتظر امروز بودم تا دوباره بخورم🤭

 

نان تست بروسکتا🥰:

قضیه ازین قراره که یه دونه نون تست برمیداریم

یه طرفش رو کمی روغن زیتون میزنیم بعد میگذاریمش

داخل تابه رژیمی یا توستر یا فر تا برشته بشه.

توی این فرصت یه کوچولو گوجه نگینی میکنیم

یه مقدار هم جعفری خرد شده.

نونمون که آماده شد ، جعفری و گوجه رو روی اون قسمت که برشته نیست میریزیم ، یه کم هم نمک میزنیم و نوش جان میکنیم.

 

 

 

منکه خیلی خوشم اومد.

مزه ی فست فود میداد😁

اولش میخواستم نون رو خالی بخورم ، چون خالی هم میشه ، بعد گفتم حالا بزار درست کنم شاید خوش طعم بود☺️

# امروز ک درست کنم عکسش رو اضافه میکنم به پست.

 

🧷 بچه ها...

      بخاطر همون تولدی که گفتم که اتفاقا همین امروزه

     میخوام یه کادوی کوچولو برای خودم بگیرم . اما خب

     نمیدونم چی...شما پیشنهادی ندارید؟

( برنامه ی خودم یه خرید اینترنتی بود که کنسل شد)

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۷)

  • یاسی ترین
  • چه خوشگله 😍😍😍 

    نوش جون ♥️💚

     

    لوازم آرایش نمیخوای؟ یه رژ بخر 🤩

    پاسخ:
    🥰🥰🥰
    خیلیم خوش طعمه😋

    ممنونم😘

    رژم گزینه ی خوبیه👌
    میره توی لیستم

    چه خوشکله 😋

    نوش جانت.

    ولی اصلا معلوم نیست برشته شده🤔

    من چون خیلی شکمو ام اگه بخوام به خودم جایزه بدم معمولا خوراکی میخرم 😅😁

    یا مثلا یه دفترچه یادداشت و یه خودکار خوشگل‌

    یا جوراب های جینگول مینگول و ....

    پاسخ:
    🥰🥰🥰
    ممنونم💗

    عزیزم یکطرفش رو برشته میکنیم،زیرش رو.

    ای شکمو👌😁

    از پیشنهاداتت جوراب رو انتخاب کردم☺️

    سلام عزیزدلم.

    خوبی؟

    ممم نون تست برشته خوشمزه ست...به نظرم میان وعده ی جالبیه.

     

    من اگر بخوام به خودم هدیه بدم که خودمو خوشحال کنم معمولا یا کتاب میخرم یا جینگول جات مثل جاشمعی و اینا...

     

     

    پاسخ:
    سلام قشنگترین آوا🌿

    اوهوم...خیلی خوشمزه ست😋

    میدونستم کتاب رو میگی🥰
    جا شمعی ها و جینگول جات تو که خیلی نازن👌

    مرسی از پیشنهاداتت💗

    من اگر بودم بچه ها رو میذاشتم خونه ی مامانم

    بعد دوتا ماسک می زدم و با مترو می رفتم ولیعصر

    یک کافه ی خوب،تنها دو ساعتی قهوه می خوردم و برای خودم در این روز بارونی هوا می خوردم

    دست فروش ها و مغازه ها رو نگاه می کردم بعد چندتا چیز کاملا غیر ضروری اما دل خوش کنی می خریدم برای خودم❤

    پاسخ:
    خیلیم عالی...
    خب حالا ما که تهران نیستیم چه کنیم؟
    مترو و صادقیه هم که نداریم😁

    اما پیشنهاد کافه عالی بود👌
    همینطور چیزهای غیر ضروری ولی دل خوش کن😅

    منم خیلی دوست دارم نگاه کردن دست فروشها و مغازه ها رو😋

    مرسی از پیشنهاداتت مونا جان🌸
  • مریم بانو
  • مامانی جان مرگ من با این سیر میشین؟:))

     

    من چندبار به خودم کادو فلافل تند با دوغ دادم که خیلی خوب بود ولی دیدم داره منو میکشونه سمت فست فود خوری

     

    اخیرا کادو واسه خودم چندتا محصول خفن اسکین کر گرفتم بی نهایت راضی ام

     

    اصلا حال پوستم خیلی خوب شده :)

     

    یه پیجی هست که دختره خییلی باسواد و خوبیه و بنا به هردلیلی انلاین شاپ زده

     

    تموم محصولاتش اورجیناله ، من فروشگاه های بیرون اعتماد ندارم فیک دارن همه

     

    بعد بسیار خوش قول هرچی که نیاز پوست شماست توی مغازکش داره خیلی هم با صبر وحوصله 

     

    سوالاتتون جواب میده

     

    اگه خواستین ادرس پیجشو بدم

     

     

    پاسخ:
    مریم قشنگم
    این میان وعده س عزیزم☺️
    قبلش صبحونه و بعدش ناهارو دارم دیگه ، بسمه خخخ

    ای جان😅
    فلافل با دوغ.
    خب من چون رژیمم نمیتونم 🙄

    چه جالب.
    چرا که نه...
    لطفا برام ادرسش رو بزار🙏🌸💜
  • مریم بانو
  • میان وعده هم باید تپل بگیری خب:)))

     

    maghazakehavij

     

    مغازک هویج 

     

     

    پاسخ:
    😅😅😅😅

    مرسی عزیزم، ممنونم🧡

    چه عالی و خوشمزه با ریحون هم خوب میشه‌ها مزه‌‌ی پیتزا مارگاریتا میگیره امتحان کن :))  

     

    خب نگفتی این تولد دومت برای چی هست؟ :) البته اگر دوست داشتی بگو :) 

     

    من بودم شاید یه گلدون کوچولو شاید روسری یا مانتو میگرفتم :))

    پاسخ:
    اتفاقا توی دستورش ریحان هم نوشته.
    باید اونم امتحان کنم☺️


    پس معلومه پستهای رمزی رو خوب نخوندی😁
    باید بعد از هر پست یه امتحان بگیرم🤭

    روسری هم گزینه ی خوبیه👌

    شانس اوردم بلک فرایدی نزدیکه اینطوری
    میتونم پیشنهاد همه تون رو بخرم😂😅😂😅😂😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی