زندگی من

دلم یه جوریه.

نمیدونم تنگه یا گرفته...

هوس چیزی کرده یا چیزی نمیخواد...

گریه داره یا شاده...

هووووم....خلاصه که نمیتونم بفهمم چشه.

آروم و قرار نداره.

باز امشب مامان گفت شام بیا پیشمون ولی من دل دردم

رو بهونه کردم و نرفتم.

نمیدونم آیا سالهای آینده پشیمون میشم یا نه.

با اینکه ترجیح این روزهام بیشتر تنهاییه بدون اینکه علت خاصی داسته باشه ، گاهی به رفتنم از اینجا که فکر میکنم یه جوری میشم!

همینقدر متضاد!

 

دیروز دستی به سر و روی خونه کشیدم.

چند بار لباس ریختم توی ماشین.

مانتوهای تابستونی رو شستم و گذاشتم کنار.

پتوهایی که داده بودیم بیرون بشورن رو تحویل گرفتیم

که خیلی عالی شده بودن.

امروزم یه مقدار خورده کاری کردم و بعد نشستم پای گوشی و آرشیو وبلاگ خوندم.

یه مقدارم توی دفترهایی که تازه گرفته بودم پاکنویس داشتم که انجام دادم.

چند بار اینجا رو باز کردم که بنویسم اما نمیدونستم چی؟!

 

همسر شونصد بار زنگ زده از صبح...

هی میگه چه خبر؟!

آخرین بارش چند دقیقه قبل بود.

 

فردا هم که شروع کلاسهای حناست.

بهش که فکر میکنم ذوق میکنم🤭

حداقل صبح تا ظهرم هدفمند و مفید میگذره.

 

دلم میخواد لباسهای پاییزیمو بیارم بیرون از توی کمد

اما هرچی فکر میکنم میبینم لذت رفتن زیر پتو با آستین

کوتاه خیلی بیشتره.

مخصوصا اون قسمتش که پتو رو با دوتا دست جمع میکنی توی سینه.

پاییز امسال یه جوریه... هیچ حال و هوای پاییزی نداره.

ظهرهاش که فوق العاده گرمه ، غروب و شبش یه کم خنک میشه.

کاش بارون بیاد...

برگها بریزن...

هوا ابر بشه...

هووووممممم....چه خاطراتی که در کسری از ثانیه از ذهنم نمیگذره.

 

دلم میخواد برم کافه...

نه...

مسافرت میخواد توی جاده ی نم زده ی پاییزی...

یا شایدم ...

نمیدونم...

نمیدونم چی میخواد.

 

 

 

🟧 برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود

      دستهای خویش و دامان توام آمد بیاد🍂

 

 

 

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

  • یاسی ترین
  • این از خواص پاییزه آدم نمیدونه چشه.

    هم خوشحال هم یه جوریه 😁

    امان از این آرشیوهای مزاحم 😂

    همسر چرا انقدر زنگ میزنه؟؟؟ 

     

    شعر آخر 🥺🥺🥺🥺🥺

    پاسخ:
    آره بگمونم...
    نه اتفاقا خیلیم خوبه😁♥️

    چمیدونم...
    عادتشه وقتی سرکاره هی زنگ میزنه😅

    اوهوم🥺

    دقیقا وصف حال من... دلم معلوم نیست چشه... هم بغض داره هم سرشار از انرژیه... هم دلتنگه هم سرخوشه...

    قاطی پاتی شدیم دیگه توی کنج خلوت‌هامون خو گرفتیم به تنهایی‌ها و انزوا ولی دله دیگه یاد گذشته و شایدم هراس آینده‌ای که چه‌جوری عاداتمون رو ترک کنیم و از انزوا بیایم بیرون دگرگونش میکنه...

    گاهی متعجب میشم از هجوم احساسات متفاوت و متناقضی که همزمان دارم...

    اینم یه برگی از این دفتر...

    یا رب نظر تو برنگردد🌷💚

    پاسخ:
    دقیقا همینطوره آرامش جان...
    پس تو هم اینجوری ای...

    راست میگی، واقعا چطوری میخوایم ازین انزواها بیرون بیایم😑

    درک میکنم چی میگی... خوب درک میکنم.

    🙏💜🙏
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام و صبحت بخیر ****** جان.

    الان که دارم مینویسم فکر میکنم با **** جان سرکلاسی....

    عزیزم واقعا حس خوبیه که آدم احساس کنه اوقاتش مثبت و مفید میگذره...

     

    این حالی که میگی دقیقا نمیدونی چی میخوای رو همه مون گاهی تجربه میکنیم...

    آدم یه وقتایی از شناختن حال خودش عاجز میشه...واقعا نمیدونه دلتنگه..شاده ..غمگینه یا چی...

     

    وییی آره یکی از قشنگی های پاییز همین مچاله شدن با لباس آستین کوتاه زیر پتوئه...لعنتی خیلی کیف میده....

     

    پاییزت قشنگ دوست جونم.

    پاسخ:
    سلام عزیزم♥️
    بله سر کلاس بودیم.

    دقیقا...یه مجموعه از تمامی حالتهاست.

    🥰☺️☺️☺️☺️☺️

    ممنون همچنین♥️🍂♥️🍂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی