زندگی من

یاسی جان...

آرامش جان...

و بقیه ی دوستان ، چرا پست جدید

نمیذارید؟ حوصلمون سر رفته🥴

  • مامانی ...

نظرات  (۵)

  • مریم بانو
  • راست میگه:)

    پاسخ:
    😁😜

    من که امروز میثم خونه بود☹

    فردا پس فردام خونه ی مامانمم نیستم.

    اما تو بنویس.😘

    پاسخ:
    😐
    پس تا چند روز نیستی☹️

    منم که باید زود بخوابم صبح باید برم سر کلاس😅

    اطاعت امر شد😁

    پاسخ:
    سروری شما🥰
    مرررسی♥️

    پستت رو دیدم و با چشای نیمه باز خوندم
    توی رختخواب.
    اصلا نتونستم تا صبح صبر کنم.
    اما کامنتش رو صبح میزارم😁

    باید یاسی رو هم بخونم البته اگر وسطاش خوابم نبره😂😘

  • یاسی ترین
  • اصلا فکر نمی‌کردم موضوع پست این باشه 🤣

    تازه پستم رو منتشر کردم، ستاره‌های روشن رو نگاه کردم، عنوان تو رو دیدم گفتم بزار اول بیام اینجا شاید راجع به چیزی همفکری میخوای 😁

     

    پاسخ:
    😂😁😂😁
    سلام صبح بخیر.
    منم دیشب خوابالو خوابالو وبلاگهاتونو خوندم و بیهوش شدم😅
    بعد با خودم گفتم کاش از خدا چیز دیگه ای خواسته بودم
    اگر میدونستم اینقدر زود انجام میشه🤭
  • غ ز ل بانو
  • :)))))

    خیلی باحال بود

    پاسخ:
    😁😁😁

    😘♥️😘♥️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی