زندگی من

سلام صبح اخرین روز هفته به سلامتی خیر و خوشی💜🌸💜

تا اومد من بیوفتم روی روال ورزش کردن ، سیکل ماهیانه از راه رسید

و جا خوش کرد🙃

هیچی دیگه...

دو روز مداوم ورزش کردم نیم ساعت صبح

و نیم ساعت عصر ، خیلیم عالی بود ، کلی تاثیرات مثبت داشت برام.

من قبلا هم تجربه کرده بودم این تاثیرات مثبت رو.

ولی خب مدام استارتش رو عقب می انداختم.

 

ازونجایی که من با یکسری چیزها مثلا یه آهنگ پرت میشم به اون زمانی که اون اهنگ رو گوش داده بودم و خاطراتش ، تصمیم گرفتم اینبار یه ریمیکس خارجی دانلود کنم و باهاش ورزش کنم تا توی زمانی که ورزش میکنم هم چیزی از معنی آهنگ نفهمم که بخوام باهاش همزاد پنداری کنم🤭 و هم اینکه برام خاطره انگیز نباشه و منو توی گذشته فرو نبره و همینجا توی زمان حال از همون لحظه ها لذت ببرم و درش حضور داشته باشم.

عجب ریمیکسی هم شد ...

دقیقا مناسب ورزش کردن و ورجه وورجه س.

خلاصه که اینطور...

ورزش فعلا تعطیل شد و منم رفتم به دست و پام لاک زدم با خودم گفتم حالا که نمیتونم از ورزش کردن لذت ببرم از دیدن ناخنهای لاک زدم لذت میبرم☺️

 

یه لذت توام با نگرانی ای هم که این روزها دارم رفتن حنا به کلاس اوله.

اونقدر ذوق دارم که دلم میخواد زودتر مدرسه ها باز بشن.

از طرفیم نگرانم برای اموزش مجازی و کلاسهای آنلاین که سختیای زیادی برای ما مامانها داره و یا باز شدن احتمالی مدارس اونم توی این شرایط.

 

سال قبل حنا پیش دبستانی رفت اونم بصورت مجازی ،اما خب امسال فرق میکنه بحث اموزش خوندن و نوشتنه ، کلی با پیش دبستانی فرق میکنه و سختتر میشه برای من.

اونم من که اینقدر کم حوصله و سخت گیرم😑😟

کاش خدا یه توانی بهم بده با یه صبر و حوصله ی خیلی زیاد تا آسیبی نزنم به حنا😔

این خیلی برام مهمه.

 

دیروز لوازم تحریرش رو خریدیم اینترنتی و عصر هم تحویل گرفتیم.

اینقدر خوشگلن که دلم میخواد هرلحظه بیارمشون و نگاهشون کنم😁🤩

 

مدارس مدام توصیه میکنن که لوازم تحریر ساده بگیرید.

اولا که دیگه ساده وجود نداره بعدشم الان دیگه همه جذب دفترای خوشگل و خوش نقش و رنگ میشن.

خب بزارید بچه ها کیف بکنن چکارشون دارید؟

مثلا اینکه دفترها سیمی نباشن!

خب چرا؟؟؟

وقتی دفتر سیمی هست و بچه راحتتر داخلش مینویسه و صفحه هاش راحتتر باز میشه!

تازه من میگم کاش کتابها رو هم سیمی میکردن اونطوری خیلی بهتر بود.

 

پارسال من گوش دادم و سیمی نگرفتم ولی دوستاش همه گرفته بودن ، وقتی عکس میفرستادن مشخص بود.کسی هم کاری بهشون نداشت.

امسال ولی گوش ندادم و همه رو سیمی گرفتم.

گفتم فعلا ک معلمش منم🤭 منم اینطوری راحتترم😁

 

مامانم دفتر املای کلاس اولم رو برام نگه داشته بود.

حتی تا چند سال پیش هم داشتیمش ، بعد خیلی ناگهانی گم شد😔 اینقدر دلم میسوزه.

 

منم چون  میخواستم دفترهای کلاس اول حنا رو براش نگه دارم ، دلم میخواست خیلی جینگولکی باشن🤭

تا وقتی اندازه ی خودم شد و دیدشون کیف کنه☺️

 

 

همسر رفته بیرون و من و حنا خونه ایم.

ناهارم میخوایم املت بخوریم.

گفتم حالا که کاری ندارم بهتره یه پست بزارم.

این شد که ازینجا سر دراوردم🙂

 

🏷️شعر نوشت:

مثل یک ساختمان لب دریا ، نگرانم

به کشش های بلند ابدی...

 

  • مامانی ...

نظرات  (۶)

سلام :)

از ورزش میگی و منم مشتاق میشم شروع کنم حالاکِی خدا عالمه :))

از شروع مدارس که هممون استرس و نگرانی داریم ولی خب کلاس اول حساس تره... سعی از الان روی خودت کار کنی که سخت نگیری بهش تا از درس زده نشه... مدام تکرار کن که لازم نیست همه چیز کامل و تمام باشه و هیچ اشکالی توش نباشه

این خصوصیت ما کمالگرا هاست که بدجوری داریم به بچه هامون هم منتقل میکنیم خلاصه با یکم اشتباه و ناقص بودن هیچی نمیشه ولی روح بچه که اسیب ببینه همه ی زندگیشو تحت تاثیر میذاره

بیخیال باش و بذار نتیجه رو خودش ببینه البته اینا رو مامانی میگه که اوایل سالِ پیش یکم سخت گرفت ولی کم کم آگاه شد و داره روی خودش کار میکنه حالا نتیجه چی باشه خدا میدونه :))

پاسخ:
سلام به روی ماهت 🙂

خیلیم عالی، همین اشتیاق بالاخره یه روز کار خودش رو میکنه.

ممنون از راهنمایی هات...
کاش بتونم اینکارها رو میگی بکنم😔

حیف که نمی تونند تو خود مدرسه درس بخونند و از فضای بودن با بچه ها لذت ببرن

پاسخ:
واااقعا🥺
معلوم نیست این وضع تا کی ادامه پیدا بکنه🙄

اصلا قسمت نبوده ورزش کنی🤣 اینجوری بهش نگاه کن تا حست بپره 

توصیه‌های یک تنبل ورزش نکن 

عزیزم مبارکش باشه کلاس اولش🥺♥️

ما هم امسال پیش دبستانی داریم 

حالا میگم چیکار کردیم برای آلما 

مگه الانم دیگه میگن چی نخرید ؟؟؟ مگه مال زمان ما نبود این چیزا 🤣 اونم مجازی 😕 خوب کردی خریدی 

پاسخ:
واااای🤣🤣🤣🤣🤣

ممنونم یاسی جون🥰

آلما جان میره پیش دبستانی؟

آره همش تاکید دارن ساده باشه.
زمان ماها که اصن نابود بودیم🤣 همینطوریه
که الان کنترل ندارم روی خودم ، از بس ازین دفترها و لوازم جینگولی
زمان خودمون نداشتیم😅

آره گوش ندادم خریدم هرطور دلم خواست.
تازه دوست داشتم اینجام بزارم عکسهاشونو از ذوقم🤭
ولی روم نشد😎
  • بلاگر کبیر ^_^
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    عزیزکم... دختر قشنگمون به سلامتی کلاس اولشو بخونه

     

     

    **** چه خوب میکنی ورزش میکنی... پریود میشی اصلا اصلا ورزش نمیکنی؟ مورد خاصی نداره ها .

     

    چقدرم ایده ی جالبی بود که دفتر کلاس اولشو نگه داری . آفرین به مامانت

    پاسخ:
    واااااای🤩🤩🤩🤩 ببین کی اینجاااس🥰🥰🥰
    منور نمودی عزیز دل💜💜💜
    حس خوبیه یه خانم خارجکی برای ادم کامنت میذاره هااا☺️☺️☺️

    فدات بشممم♥️

    آره بالاخره شاخ غول رو شکستم😅
    نه مینا... اونقدر دل درد اینا دارم
    که رمق ندارم ورزش کنم.

    فدات😘☺️♥️
  • بلاگر کبیر ^_^
  • خارجکی عمته دیوونه . میدونی همیشه دلم میخواد یه روز بشینم از اول این وبلاگتو بخونم .میخونم یه روز 

    پاسخ:
    😅🤭😅🤭😅

    ای قربون تو برمممم منننن☺️☺️☺️😘

    سلام

    کتابای دخترتون رو می‌تونید بدید سیمی کنن براتون، به جای جلد کردن.

    ما چند ساله کتابهای قطور بچه‌ها و کتابهایی که می‌خوان توش بنویسن، سیمی می‌کنیم. راحت میشن به خدا. هی لازم نیست با یه دست صفحه کتاب رو بااااز نگه دارن که بتونن توش بنویسن.

    پاسخ:
    بله ممنونم از پیشنهاد خوبتون دوست
    عزیز و جدید🥰🥰🥰♥️♥️♥️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی