زندگی من

از شدت عصبانیت خوابم نمیبره
متنفرم از اون لحظاتی که آدم بخاطر کاری مجبور میشه بره دم خونه ی کسی
و اونوقت اصرار پشت اصرار که بزارید حنا اینجا بمونه!!!!!

حنا هم که دیگه تحت تاثیر جو پیله میکنه به موندن.پدر حنا هم که اینجور وقتها قدرت نه
گقتنش به زیر صفر میرسه
خصوصا اگر ازخانواده ی خودش باشن😡😡😡

حالا بچه ی آدمو نگه میدارید توی این شرایط، دیگه پارک بردنتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیفهمین؟ نمیبینین اوضاع رو!!!!!!؟؟؟؟؟؟
به چه جرات و اجازه ای؟؟؟؟ با کدوم مسئولیت؟؟؟؟؟
من اگر بخوام بچه م رو ببرم پارک ، نمیتونم؟؟؟؟؟؟
بلد نیستم؟؟؟؟؟ که شما مرحمت میکنی 😡😡😡😡😡

بارها و بارها و بارها توی جمع گفتم و حتی اگر پیشنهاد داده شده ب رفتن پارک اجازه ندادم
و گفتم من ۲ ساله بچمو پارک نبردم و نخواهم برد چون سلامتیش برام مهمه.
اونوقت شما ، توی این شلوغی پارکها و افتضاح بیماری ، با کدوم اجازه بچه ی منو بردی پارک برای خودت؟؟؟؟؟

اختیار بچه ی خودتو داری اما بچه ی مردم رو نه. اینو بفهم.
اگر اتفاقی برای حنا بیوفته میتونی جواب بدی؟؟؟؟؟؟
یا خودتو میزنی به کوچه علی چپ؟؟؟

امثال شماها هستید که نمیگذارید این بیماری کوفتی ریشه کن بشه.

بچه با پارک نرفتن نمیمیره ، هیچیش نمیشه نترس ، اما با رفتن ، چرا.

نمیزارم دیگه تکرار بشه.
ببینمت هم بهت میگم.بدون رودربایستی😡😡😡😡

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

چه کار بدی....

بی‌اجازه بچه مردمو جایی بردن

واقعا درست نبوده کارشون حق داری

 

پاسخ:
همیشه کارشون همینه😡😡😡
نمیدونی چقدر هنوز عصبانی ام

آخی عزیزم

آروم باش مامانی حنا

ان شالله که به خیر گذشته و مشکلی پیش نمیاد

فضای باز بوده

از این به بعد این کارو تکرار نکن و حنارو نذار اونجا نه فقط به خاطر بردن حنا به پارک چون مسئولیت پذیر نیستن

ان شالله که خودت و شوهرت و حنا در پناه خدا سلامت باشید

پاسخ:
نمیتونم مینا... هنوزم عصبانیم.
ازینکه اختیار بچمو ندارم کلافه ام

تاب و سرسره رو چی بگم؟؟؟؟

آخ مینا....
من اگه زورم میرسید ک نمیذاشتم هرگز بمونه اونجا.

مسئولیت پذیر!!!!
یه بار کرونا گرفتن ، خفیف ، ولی اومدن
توی جمع.بچشون لو دادشون ، بعد انگار کردن
بعد هفته ی بعدش که دیدیمشون تایید کردن!!!!!
دیگه خودت ببین چ خبره.

این خانواده ی با مسئولیت ، عمه ی حنا میباشد😡

دقیقا درک میکنم چی میگی😒

گاهی اتفاقاتی میفته که اصلا فرمونش دست تو نیست و یهو خودتو وسط اون اتفاقی که با همه افکار و عقایدت متناقضه، میبینی

وای از وقتی که در مورد بچه و تربیتش و امور مربوط بهش باشه😣😣

سخت تر اینه که کسی هم همدل تو نباشه تا کمکت کنه بلکه همه ضد تو باشن و فرمون رو براحتی از دستت دربیارن و ببرن به مسیری که خودشون فکر میکنن بهترینه

البته همیشه هم سوءنیت ندارنا خیلی وقتها هم از سر مهربانی و دلسوزیشونه ولی هیچ جوره برای تو قابل تحمل نیست😳

متاسفانه تو اینجور مواقع فراموش کردن و سخت نگرفتن هم خیلیییی سخته ولی چاره چیه؟!

پاسخ:
آخ آرامش ، گل گفتی...

اون هم دل نبودنه که اصن قابل توصیف نیست😖

من نمیدونم این پارک چی داره ک هیچ جوره ازش نمیگذرن.

آخ اخ خیییییلی.
باورت میشه رگ سیاتیکم گرفته؟؟؟؟؟

عزیززززم

مامان حنا پس همسرت از اوناست که دیگه بیش از حد به اونوریا بها میده طوری که حرف و نظر اونا اولویته درسته؟؟؟

امیدوارم دیگه تکرار نکنن

و من رفتارشون برام عجیبه بچه مسئولیت داره مگه میشه بچه یه نفر دیگه رو بدون وجود والدینش ببری جایی اونم بدون اجازه

خواهر زاده من 11 سال پیش ما بزرگ شد الان 12 سالشه چهارچشمی حواسمون بهش بود 

طوری که وقتی پدرمادرشم بودن من دیگه عادتم بود حواسم به ثنا بود هرجا می رفتیم باوجود خواهرم همه از روی رفتارای من و مراقبتای من فکر می کردن من مامانشم

در مورد رفتار وقیحانه شون که باوجود داشتن کرونا هرچند خفیف تو یه جمع دیگه حضور پیدا کردن دیگه حرفی ندارم و فقط سکوت می کنم و فقط می تونم بگم با شنیدن این موضوع به عمق بی شعوریشون میشه پی برد

پاسخ:
نه عزیزم اینطور نیست
فقط در برابر خواسته ی حنا و دختر عمه ش سریع تسلیم میشه
و قدرت نه گفتن نداره و البته به اندازه ی منهم حساس نیست.
و منظور از اینکه اختیار بچمو ندارم اینه که اختیارش رو
عمه ش دست میگیره و با اجازه ی خودش
میبرش پارک.

متاسفانه اینجور کسان وقتی که برای بچه هم اتفاقی بیوفته خیلی شیک و راحت خودشونو کنار میکشن یا وانمود میکنن طوری نشده.

😑

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی