زندگی من

ظهر بود که قصد نوشتن کردم...

البته چند روزی هست که میخوام بنویسم ولی نمیدونم چرا نمیشد!

دراز کشیدم روی تخت حنا...

بنظرم توی اون ساعت از روز و با نبود برق ، اتاق حنا خنکتر بود تا اتاق خودمون.

گوشی رو گرفتم دست که بیان رو باز کنم ، نشد که نشد.

سرعت اینترنت خیلی خیلی پایین بود.

بی خیالش شدم و چند صفحه ی باقیمونده از کتاب جدیدم رو تموم کردم.

یعنی قدرتی که خوندن کتاب داره توی خوابوندن من ، قویترین آرامبخشها ندارن.

کتاب رو بستم و‌خوابیدم.

اونم چه خوابی... از اولش خواب دیدم تا وقتی چشامو

باز کردم.

خواب خوبی هم بود عمیق و دلچسب.

 

خب ...

برگردم به چند روز قبل.

جمعه رو طبق معمول همیشه خونه خانواده همسر بودیم.

روز خیلی جالبی نبود اما اونچه که از فردای اونروز برای من رقم خورد بسیار ارزشمند بود.

مسیر تازه... کتاب تازه...

 

شنبه و یکشنبه رو خونه بابا اینا بودم.

همسر هم‌ ماموریت بود.

خواهرمم اومد و کلی بهمون خوش گذشت.

همون شنبه بود که رفتم شهر کتاب برای خرید کتاب جدید.

اونجا ملت عشق رو دیدم و با اینکه نسخه ی پی دی افش رو خونده بودم اما دلم میخواستش.

کمی دل دل کردمو نخریدمش!

آخه کتاب خییییلی گرون شده ، آدم از قیمتها تعجب میکنه.

کتابم رو خریدم و دلم موند پیش ملت عشق.

گذشت تا دوشنبه که همسر برگشت.

رفتیم بیرون برای خرید.

تموم حواسم پیش ملت عشق بود.

و از همه مهمتر اینکه شرایط خریدش برام به طرز شگفت انگیزی فراهم شد.

توی مسیری که از ماشین تا شهر گتاب بود با لبخندی به پهنای صورت راه میرفتم‌ و ذوق میکردم.

یک لخظه به خودم اومدم وگفتم خوبه ماسک روی صورتمه و گرنه چقدر ضایع بود با این همه ذوق دارم راه میرم و بعد کلی با خودم خندیدم.

آقای شهر کتابی ، کتاب رو برام آورد و ۹۵ تومن ناقابل گرفت.البته ۵ تومن هم بهم تخفیف داد😁

خوش و خوشحال عین بچه ای که بادکنکی...خوراکی ای چیزی خریده به سمت ماشین رفتم.

 

هنوز شروع نکردم به خوندنش.

فعلا اون یکی کتابم رو میخوام دوباره بخونم.

 

دوست جان ها

کتاب مذکور ۴ میثاق هست.

شاید خیلیهاتون خونده باشین.

اگر نخوندید هم بخونیدش.

برای من که خیلی خواستنی بود.

 

تا پست بعدی خدانگهدار♥️

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۳)

وای چقدر گرون شده کتاب، من ۴۵ تومن بود که خریدم😬

پاسخ:
خییییلی🤯
جدی... دقیقا دو برابر شده😳
در نگهداریش کوشا باش😁

حالا فکر میکنم اینترنتی بخری خیلی به صرفه تره، من از دیجی کالا و هر از گاهی کُمدا کتابام رو میخرم.

پاسخ:
آره همینطوره.
منم از دیجی کالا زیاد خرید میکنم.
نسخه ی بقول خودشون جیبی ش رو زده بود ۳۵ ک فونتش ریزه
و آدم اذیت میشه

ممنون از معرفی کتاب ها

البته بماند برای بعد فعلا دوتا کتاب که یکیش خیلی قطوره یعنی سفرنامه برادران امیدوار رو دارم میخونم😅 که خلاصه شو توی وب هم می نویسم

 

راجع به ماسک گفتی و احساساتمون که پشتش پنهان میشن، منم خیلی با این موضوع درگیرم و میبینم چقدر بعضی جاها خوبه واقعا که اونجایی که نمیخوای، از دیگران پنهان میکنیش و بعضی جاها هم بده دیگه... کلا فرهنگ ها و سبک زندگی ها کن فیکون شد توی این کرونا

 

 

پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم😊
موفق باشی.

اوهوم....
ما خودمون کم نقاب میزدیم به صورتهامون صبح ها که بیدار میشدیم و در کل
توی زندگی ، حالا این ماسکها هم اضافه شدن.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی