زندگی من

از وقتی یادم میاد توی زمان حال زندگی نمیکردم...

یا درگیر گذشته بودم یا نگران آینده!

الانشم همینم ، منتهی میشه گفت ۱۰ ،۲۰ درصد درگیر گذشته میشم اونم گاهی

و البته همچنان نگران آینده ولی اونم نسبت به قبل خیلی

کمتر.

دلم میخواست و میخواد که برسه اون روزی که ۱۰۰ درصد

در زمان حال زندگی کنم،این یکی از بزرگترین آرزوهای منه.

اینکه غرق بشم توی طعم یک میوه...

زیبایی یک گل...

بوی یک غذا و تموم اون چیزی که در اطرافم هست.

الحق که کور مطلقم در این زمان.

به هیچکدوم ازینها دقت نمیکنم... خیلی چیزها دور و برم هست

اما نمیبینم ، نمیشنوم،حس نمیکنم و اینو دوست ندارم.

من گاهی غذا میخورم اما بدون لذت... بدون توجه... بدون حضور.

ولی با تموم این حرفها ، توی همین لحظه، همینی که الان هستم

متفاوت با قبل ، همینقدر ناقص رو دوست خواهم داشت.

و ممنونم از خداوند که منو از اون شرایطی که برای خودم درست کرده بودم به این سمت هدایت کرد.

یادم نمیره صبح هایی که چشم باز میکردم و هنوز توی رختخواب بودم و نشخوارها و جدال های ذهنیم با اطرافیام

شروع میشد و من یک نفس تموم روز درگیر بودم!

و یک عالمه چیزای دیگه که شاید به کمالشون نرسیده باشم

امابازم شکر.

گفتم شکر....

یادم افتاد که اتفاقا آدم شکرگذاری هم نیستم!

همینه دیگه... آدمی که مدام افکار داره ، نمیبینه که بخواد شکر

کنه، اگرم ببینه یادش میره شاکر باشه.

اینم آرزوی بعدیمه... شکرگذار.شکرگذار واقعی.

اون شکرگذاری ای که از عمق جان آدم بیرون بیاد ، نه اینی ک چندین بار در روز طبق عادت و خالی از احساس و زبانا بگم

خدایا شکرت.

اون شکر گذاری ای که تموم تنم رو مور مور کنه.

اون شکرگذاری ای که بعدش تموم تنم بشه چشم ، بشه حس

بشه گوش و لذت ببره.

خدایا نیت و قصدش از من ،باقیش از تو♥️

 

روی تختم... زیر پتو...روبروی دریچه ی کولر.

اینطوری کمتر اذیت میشم.

همسر فردا میره سرکار و منم پرواز به سمت خونه مامان اینا.

 

هر روزتون روشن♥️

 

 

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

آره مامان حنا من وبلاگ نویسی نمی کنم

ولی یه چند تا وبلاگ رو سالهاست می خونم

امیدوارم جشن خواهرت به سلامتی برگزار بشه

خیلی مراقب خودتون باشین

پاسخ:
عزیزم ... مینا جانم😊
لطفا یه دونه وبلاگ بساز توی بیان که حداقل
یه راه ارتباط باهات داشته باشیم و سالها گمت نکنیم.

قربونت برم😘
چشم♥️🥰♥️🥰

ناخودآگاه این روزها مدام درگیر این مباحث میشم و توی راهی افتادم که بایدِ باید خودمو بیشتر از گذشته دوست بدارم. یه آگاهی نسبت به خود و پذیرش همینی که هستم نه چیزی که باید بشم!

میدونی که با زندگی نکردن توی زمان حال داریم بیشترین آسیب رو به خودمون می زنیم.

و چقدر وجود بچه ها در کنارمون آدم رو به زمان حال برمی گردونه چون اونها نه اسیر گذشته اند و نه در بند آینده :))

کتاب « بچه هایمان به ما چه می آموزند؟ » رو بهت پیشنهاد میدم اگر قبلا نخوندی خیلی عالیه. نکاتی رو در رابطه با زندگی در کنار بچه ها یادآوری میکنه که اغلب نسبت به این نکات بی توجهیم...

نویسنده اش پیرو فروچی ترجمه مهسا ملک مرزبان

پاسخ:
متوجه ام چی میگی آرامش جان.

بله میدونم ، اما عمل...

مرسی از معرفیت دوست جان.
بجا و بموقع بود🥰
  • 𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
  • سلام عزیزم

    خیلی وقته دنبالِ اینم فرصتشُ گیر بیارم مفصل بخونم اینجا رُ

    قبلاً عبوری یه چندتا از پستاتونُ خونده بودم ...

    ولی خب امروز بالاخره تونستم بیام برای کامنت گذاشتن ^_^

     

    روزی که ما آدما زندگی کردن توی لحظه ـها رُ یاد بگیریم

    و قلبامون شکرگزار و آسوده ـخاطر باشن

    به باورِ عمیقِ خوشبختی میرسیم

    ولی خب همچین َم میسر و راحت نیست ...

    همین که اینُ بدونیم و براش تلاش کنیم، بزرگترین قدم ـه ...

     

    + عروسی چی شد؟ ^_^ :دی

    پاسخ:
    به به...
    سلام مهلا خانم🤩
    خوشحالم که اینجایی😊
    ممنون ک کامنت گذاشتی🌿

    حرفهات کاملا درسته...
    اما همونطور که گفتی مسیر راحتی نیست.
    اما نیت اصلاح هم قدم بزرگیه.


    عروسی...
    باید بیام و یه پست مفصل بنویسم.
    فردا شب هم یه مهمونی مهم داریم
    اونم تموم بشه ، میام مینویسم😊

    مهلا جان...
    شما منو یاد دوستم گلی میندازی!
    اونم طرز حرف زدنش و اینا شکل شما بود.
    فکر کنم بشناسیش... به گمونم اون زمان ک وبلاگ نویسی
    میکرد میخوندیش.
  • 𝓐𝓵𝓲𝓼 .★.
  • آخی! گلی!

    عزیزم ... آره میشناسمش

    خیلی َم دلم براش تنگ شده

    آره گلی َم این شکلکُ ^__^ زیاد استفاده میکرد!!!

    همینجوری مثِ من َم با اینترِ زیاد می ـنوشت و هی میرفت سرِ خط

    دلم هواشُ کرد ...

    پاسخ:
    😊😋♥️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی