زندگی من

ساعت ۱۴ و ۳۶ دقیقه ی دوشنبه دهم خرداده...
خیلی وقت بود مردد بودم به دوباره نوشتن یا ننوشتن.
تا اینکه پیشنهاد یه دوست باعث شد ک مجددا بنویسم، اونهم بدون رمز و عمومی!
دلم میخواد علاوه بر دوستای قدیمی با دوستای جدید هم آشنا
بشم و این مهمترین دلیل برای عمومی نوشتن هست.
البته توی روزگاری ک وبلاگ نویسی رونق چندانی نداره
ممکنه زمان ببره تا دایره ی دوستانم وسیعتر بشه.


خب یه معارفه از خودم داشته باشم.
اینجانب مامانی هستم... ۳۶ ساله و متاهل.
یه دختر ۶ ساله هم دارم.
خانه دارم و اینجا اغلب از روزمرگیهام مینویسم.

اگر دوستان قدیمی ازینجا گذر کردن لطفا منو با همین اسم
مامانی و دخترم رو هم با اسم حنا خطاب کنن.:

 

  • مامانی ...

نظرات  (۴)

سلام عزیزم

من آتنام

اول از همه ممنونم که اومدی بهم سر زدی، منم مدتها حال نوشتن نداشتم تا اینکه دیگه نبود گوش شنوا دوباره به نوشتن سوقم داد.

نوشت های توو وبم قدیمی هستن و دلم میخواست توو این وبلاگ باشن، خلاصه شرمنده که هر روز ده تا ستاره ی روشن داری :)))

از آشناییت خوشبختم عزیزم

پاسخ:
سلام آتنا جان
از آشنایی با شما خوشبختم
خواهش میکنم... من عاشق وبلاگها و داستان زندگیهام

بله متوجه شدم که قدیمی هستن
ای کاش از جدید و با یه بیوگرافی برامون بنویسی😊
خواهش میکنم😅😅😅
♥️♥️♥️♥️

حتمأ عزیزم، تموم بشه این پستا ان شاالله حرفای تازه میزنم💚

 

پاسخ:
ان شاالله😊❤️
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وای ******

فک کنم حدسم خودت باشی

بالاخره پیدات کردم

منو یادت میاد؟!!!

خیلی سال پیش می خوندمت

اسمم میناس

یادمه اون سالا که دوست داشتی بچه بیاری من برای بارداریت خیلی دعا می کردم

همون سال که باردار شدی اعتکاف رفته بودم خاب دیدم باردار شدی

وقتی برگشتم اومدم برات پیام بزارم که این خابو دیدم

که یهو دیدم یه پست گذاشتی با عنوان مسافرت سه نفره

وای چقد ذوق کردم

**** ** بودی مگه نه! و من ****

الانم من منتقل شدم تهران

خوشحالم پیدات کردم از این به بعد می خونمت😍🌹🍃💚

پاسخ:
به بهههههه...
سلام عزیزممممم
خوبی؟
اتفاقا منم کامنتهات رو میدیدم توی یه سری وبلاگها
ولی دسترسی بهت نداشتم.
خوشحالم که بازم کنارم هستی.
بله من لطف تو و دوستای دیگه رو هرگز فراموش نمیکنم♥️♥️♥️
مرسی ک هستی مینا جان
  • غ ز ل بانو
  • خوشبختم از آشناییت

    منم 3 سال از شما بزرگترم

    امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی

    خدا حفظ کنه حنای عزیز رو

    پاسخ:
    ☺️☺️☺️
    ممنونم غزل بانو‌
    چه جالب..پس شما از من بزرگترین♥️
    ازین جهت جالبه چون معمولا دوستای من چه مجازی
    و چه واقعی ازم کوچکترن .
    عاشق دوست و دوستی های جدیدم.
    قدیمی ها هم که روی چشمم جا دارن.

    قربونت برم
    همینطور ماهک جان شما رو♥️☺️♥️☺️♥️☺️

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی